Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 9801 til 9820 af 176852
-
Beregn a
ForumindlægEn familie af funktioner er givet ved fa(x)=3xa , x>0 Beregn a for den funktion, der opfylder at fa(x) øges med 60% når x øges med 15% -
Formel til a - hjælp!
ForumindlægHej, er netop gået i gang med andengradsligninger, og er temmelig ny i det, her er opgaven: Grafen for f(x) = ax^2+4x+c har toppunkt (-1,2) Bestem a og c? Som jeg sagde, er temmelig ny, så skær gerne ud i pap :) -
mundtlig eksamen
ForumindlægHej,Jeg er i den situation, at jeg skal op til mundtlig biologi B-niveau, men jeg aner ikke hvordan eksamen foregår! Ingen fra mit hold ved det, da vi har den mest inkompetente lærer nogensinde, så håber nogen derude gider at give mig en beskrivelse, så jeg kan forberede mig bedst muligt:) -
Engelsk eksamen??
ForumindlægHej allesammen...Lige et lille spørgsmål, så jeg er helt sikker på min eksamen i morgen. Jeg skal op i engelsk (bliver student i morgen), men er ikke helt sikker på om jeg kan huske eksamen.Er det ikke noget med, at man skal læse det stykke tekst op, som man har forberedt og så bagefter fortælle ... -
Eksamen, bølger
ForumindlægHej everybody! Jeg er ved at dø af nervøsitet, jeg skal til fysik c eksamen imorgen og jeg trak det der emne bølger. Er der nogle her der kan give nogle gode råd, hvordan skal jeg gribe det an og hvor skal jeg starte, for det er et bredt emne jeg er forvirret! -
bestem a
ForumindlægHej jeg kan simphelten ikke få a til -4 som den skal være. desuden ved jeg ikke hvordan man løser opg b -
Bestemme a.. hvordan?
ForumindlægHej jeg har en meget kort opgaven, men noget svær: Jeg har funktionen f(x)=(2*x^2+ax-3)/(x+3) Jeg får indvidere oplyst at når x går mod -3 går hele funktionen mod -7, dvs. f(x)=-7 Så står der jeg skal bestemme a.. hvordan skal jeg gøre det.. på forhånd tak -
Prøver
ForumindlægHvad skal man som 1.g til prøve i her "til sommer"?Både mundtlige og skriftlige... -
mat a
ForumindlægI et koordinatsystem i planen er der givet tre punkter A(4, 2) , B(12,8) og C(9,14) bestem arealet af trekanten Nogle der kan hjælpe -
SRP Fysik A Matematik A
ForumindlægHej! Har lige et punkt i min opgaveformulering som jeg er lidt i tvivl om, det lyder: "Vis at man med udgangspunkt i Newtons 3 love og gravitationsloven kan vise at planetbaner i solsystemet er elliptiske" Det man gør her er vel bare at udlede keplers love fra newtons love? -
Dumpet KemiA = bestået KemiB?
ForumindlægJeg har i lang tid undret mig over følgende; Jeg gik i år 2010 op til en eksamen i Kemi A (mundtlig) hvor jeg dumpede (fik karakteren 00). Mine års karakterer var 4 for skriftlig og 02 for mundtlig. Vil jeg kunne komme ind på en uddannelse der kræver en bestået kemi B, eller skal jeg til at læse ... -
Hjælpe til a
ForumindlægEt gartneri sælger sma ° stedmoderplanter. Sandsynligheden for anlæg for bla ° blomst er 0.7, for gul blomst 0.2 og for hvid blomst 0.1. Sandsynligheden for, at en plante kommer i groning er 0.95 for ”bla °” planter, 0.9 for ”gule” planter og 0.9 for ”hvide” planter. a) Hvad er sandsynligheden fo... -
Eksamen-hjæææælp!
ForumindlægHvad var Romerrigets embedsstyre?? -
Engelsk eksamen!
Forumindlægjeg er igang med at lave min dispotision til engelsk. Mit overordnet emne er LOVE. Mit underordnet emne er: Teen love. Jeg har brug for hjælp! mine spørgsmål er; First love Forbidden love Love beetween friends. også mangler jeg en, er der nogen der kan hjælpe mig? meget gerne også komme m... -
hjælp eksamen i morgen
Forumindlæghej (: jeg har et lille spørgsmål .. jeg er ved at lave et forsøg om visning af i ioner. og jeg kunne ikke rigtig finde ud af hvad et iongitter er? kan i hjælpe mig? -
Eksamen spørgsmål
ForumindlægBeskriv næringsstofferne fedt og kulhydrat med hensyn til kemisk opbygning, forekomst og anvendelse i menneskekroppen -
Bestem a
ForumindlægHej, jeg har en opgave her, som jeg ikke ved hvordan man skal regne. Bestem a, så -3 er rod i p(x) = x3 + x2 + x + a Er der nogen der kan hjælpe? -
please hjælp . vigtigt kemi .
ForumindlægHeej Beder om hjælp . Please Et forsøg i biologi/kemi : Påvisning af carbondioxid. 2 kolber --> Kolbe 1 : gær, vand og glukose Kolbe 2 : gær, vand og salt. Derefter en ballon ovenpå kolberne . I kolbe 1 pustes ballonen, men i kolbe 2 bliver ballonen IKKE pust . HVORFOR ? På forhånd tak. -
Kemi rapport - diskussion?
ForumindlægJeg skriver en kemi rapport om natriumhydrogencarbonats (bagepulver) omdannelse. Mine beregninger (praktiske resultat) passer præcist med det teoretiske resultat. Jeg er derfor lidt i tvivl om, hvad jeg egentlig skal diskutere i diskussionsafsnittet. Jeg har skrevet, hvad der kunne være ... -
Biotek A og Dansk A - vejledning
ForumindlægHej alle ? Nogen der ligger indd med nogle gode ideeer til til et emne til SRP? Jeg overvejer selv at vælge noget omkring resistens men ved ikke indenfor hvad. Tænker det nok skal være mere specifikt? Har også tanker om stamceller og syntetisk liv. Men hvad er bedst at tage fat i når det er biot...
