Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 9821 til 9840 af 60468
  • NV eksamen.

    Forumindlæg
    Jeg skal op til eksamen i NV her på torsdag, og jeg har gået og tænkt over noget. Hvis man dumper, skal man så gå hele NV forløbet igennem, og så gå op til eksamen igen? Jeg har hørt nogen snakke om det, så det ville være rart at vide om det er sandt.
  • Angående eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har lige et spørgsmål. Jeg skal til historie eksamen på b niveau. Men skal ikke bruge historie til den udd jeg skal på, og de nye fag jeg er tilmeldt er heller ikke inkluderet historie. Hvis jeg ikke tager op til eksamen, hvad kan der ske så? Udover jeg får -3.
  • Hjælp til lille engelsk rettelse

    Forumindlæg
    Hej derude. Vil høre om der er nogen, som har lyst til at kigge min engelske stin igennem, og se om der er nogle fejl. Jeg har skrevet et essay om Barack Obama. Kh Sofie. Tak på forhånd
  • Spørgsmål til mdt. Eksamen

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der ved hvor man kan finede eksempler på spørgsmål som kan blive stillede til eksamen i matematik på c-nivMvh Lykke
  • Eksamen i Samfundsfag - Forbrugssamfundet

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart op til eksame og jeg har trukket forbrugssamfundet men kan ikke finde på et underemne og ved heller ikke hvad jeg skal snakke om
  • kommentering af min eksamen opgave

    Forumindlæg
    nogen som gerne vil kommentere min opgave/ aflevering, hvor opgaven er speciel lavet 2.g eksamens opgave ...
  • Matematik A eksamen

    Forumindlæg
    Hey var der nogle der var oppe til matematik A eksamen 25. Maj 2018. Og hvis ja ville i så være sød at sende mig den :-) Ville være stor hjælp, da jeg lige har været oppe og er meget nervøs over den.
  • Spansk eksamen bedømmelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har været til spansk eksamen i dag, og kunne godt tænke mig en bedømmelse fra andre end mig selv. Er der en frivillig, som har lyst til at kigge lidt på den og evt. give noget feedback?
  • lidt engelsk.. kan man godt sige dette:

    Forumindlæg
    "He is a drug addict and as a result he is absence by completely avoiding his mother""he is indeed infrequently nevet at home"infrequently =sjælden
  • Engelsk aflevering hjææælp:)

    Forumindlæg
    Hej er der en der kan hjælpe mig med en engelsk stil
  • Engelsk synopse Chelsea

    Forumindlæg
    Her er en synopse med Chelsea i Engelsk
  • Hjælp til rettelse af engelsk stil plz :D

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Så er jeg blevet færdig med min engelske stil, og jeg ville spørge om der var nogle dejlige mennesker derude som ville se den igennem og rette den, plz plz plz :D På forhånd tak! NilleJ :D
  • Hjælp til at få rettet engelsk stil

    Forumindlæg
    Er der nogen her, der kan rette min engelske stil, som for eksempel indholdet, grammatikken, sproget osv. Jeg havde fået som opgave at skrive om julen. I må meget gerne komme med råd, hvis der er mere jeg kan skrive om julen.
  • spørgsmål til eksammen (let)

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg skal snart op til eksammen i kommunikation og it og jeg tænkte om der er andre der har været oppe i kommunikation og it så jeg ville vide hvordan forgår en sådan en eksamme da det er første gang jeg skal op i den her slags fag håber i vil hjælpe mig :D tak
  • Grammatik Øvelser Engelsk.

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger inde med nået engelsk grammatik ? kender i nogle hjemmesider hvor jeg kan øve mig ? har i ideer til at øve ens udtalelser og udvide sit ordforråd ? tak på forhånd :)
  • Gøre prøve (engelsk udtryk)

    Forumindlæg
    Hvad er det engelske udtryk for at: "Gøre prøve" ifh. til differentialligninger i matematik. Har lidt svært ved at finde det på google, hvor jeg har prøvet, føler bare ikke jeg finder det rigtige. Så vil bare høre om nogle lige havde et bud.
  • mundtlig eksame

    Forumindlæg
    jeg skal til mundtlig eksame i samfundsfag B imorgen har fået 7 tekster som i alt fylder 15 siden. det handler og finanskrisen samligning med krisen i 70 erne fogh der har sollet en masse penge op som borgerne nu skal bøde for i form af besparelser. pension ordninger som falder og vores genratio...
  • Nogle der vil rette engelsk?

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der vil rette min engelsk oversættelse hvis jeg sender den, den er ikke så lang?
  • Har jeg dumpet?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg vil bare lige spørge om jeg har dumpet, hvis jeg har fået 02 i skriftlig engelsk b, og 00 i mundtlig (årskarakter), og samtidige fik jeg så 02 i engelsk mundtlig eksamen. har jeg så dumpet i engelsk?
  • Engelsk udsagnsled og grundled

    Forumindlæg
    Hej Er i gang med at rette grammatik i min engelsk aflevering. Jeg er i den forbindelse komme i tvivl om reglen omkring udsagnsled og grundled. Jeg ved godt at X skal stå før O. Men kan ikke huske om de skal stå ved siden af hinanden eller om der godt må være et ord imellem dem. Så ...