Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 9881 til 9900 af 119568
-
Hjælp til bio eksame B nivau
ForumindlægHjælp til bio eksamen (økologi) Hvordan opstår et vandløb og søer? Detaljeret forklaring af våde enges funktion? Mvh. Maria -
B: Konkurrencetragtmodellen for modebranchen!
ForumindlægHejsa! Jeg har fået en case opgave, hvor jeg skal skrive om modebranchen. Skal jeg sætte en virksomhed eller et produkt i "Samme produkt"? Er lidt i tvivl. For hvis jeg sætter et produkt, kan "Samme produkt kategori" og Samme behov vel næsten være det samme? -
mat b eksamen opgave
ForumindlægLinjen m er bestemt ved y = 4x + 1. Bestem en ligning for den linje l, der går gennem punktet A(-2 , 3), og som er ortogonal på linjen m. Hvordan løser man den? -
Biologi B eksamen
ForumindlægHej, jeg har været inde og trække 24 timers biologi eksamen i dag og fik emne Reaktionstid. Opgaven hedder følgende: Disponer og fremlæg følgende: Impulsens vej fra sanseorgan til reaktion. Nervecellernes opbygning og funktion. Hvile- og aktionspotentiale. Nogen der kan komme med forslag, til h... -
Mat. Eksamen b, andengradspolynomier
ForumindlægHej. Har fået et eksamensspørgsmål, som lyder sådan her: redegør for andengradsligningen, beskriv grafer for parabler. Hvordan skal man gøre dette? Taak! -
Samfundsfag B - Problemformulering eksamen
ForumindlægHej allesammen. Vi sidder 3 drenge, og har svært ved at få udarbejdet en ordentlig porblemformulering. Vi er igang med vores 24 timers forberedelse til eksamen, og vi skal op imorgen fra 13-14 (Vi skal op hver for sig) Vores tema: Overskrift/Tema (angives af eksaminator): Hooliganis... -
2+2(a+b)
Forumindlæg=2a+2b+2 Er det rigtigt? Tak på forhånd. -
Fysik B HTX eksamen hjælp.
Forumindlægs -
hjælp til biologi b adenosin og koffein
Forumindlæghvorfor kan koffeinindtag resultere i øget puls eller højere blodtryk og giv forlag til hvorfor indtag af koffein kan have en præstationsfremmende effekt help:) -
brug for hjææælp - tysk B
ForumindlægHej allesammen :-) Jeg står i denne situation at jeg skal til tysk eksamen i morgen. Da jeg ikke er særlig god til tysk, har jeg brugt mange timer på at skrive en nogenlunde sammenhængende tekst. Som sagt er jeg ikke særlig god (og slet ikke til tysk grammatik), og ville derfor høre, om nogen va... -
Basiskemi B opgave 24
ForumindlægHejsa jeg har en opgave, hvor jeg skal bestemme om der dannes bundfald nå man blander 10 mL 1,0*10-5 M AgNO3 og 10 mL 2,0*10-5 M CaCl2 Ved en temperatur på 25º... Ved ikke helt hvordan jeg skal gribe denne opgave and... Er der nogen der hjælpe? -
Brøk med nævner a-b
ForumindlægKan nogle forklarer hvordan man kommer frem til resultatet 5 herfra? -
Forskel på kemi B og A
ForumindlægHejsa, jeg starter meget snart i 3.g, hvor jeg skal have kemi på A-niveau. Jeg er egentlig bare interesseret i at høre, hvad de store forskelle på kemi B og A er? Jeg ved godt, at jeg kunne kigge undervisningsbeskrivelsen/ læreplanen igennem for kemi A, men jeg tænkte, at det ville være mere inte... -
Fysik B, hvor meget skal der til for at bestå?
ForumindlægJeg tager kursus lige nu som slutter i december, opgraderer fra c til b. Det fungerer ikke særlig godt for mig, og jeg er bange for at dumpe. Nogen der var oppe i fysik B, og i hvad? Hvordan gik det? -
Bestem a og b
ForumindlægSe vedhæftet. Jeg skal have hjælpe til både a og b. Skal jeg tegne en regression, i såfald hvilken? -
Fortegnet for a, b og c
ForumindlægEr der en der kan bruge lidt tid på at forklare mig hvordan jeg aflæser fortegnet for a, b og c? koordinater: (1,0) og (5,0) Toppunkt: (3,2) Jeg er ikke sikker på om jeg har forstået det helt men er fortegnet for a negativ? fordi parabelen er "sur"/grenene vender nedad Specielt b ... -
Mat B 2007
Forumindlægjeg er gået i stå ved opgave 1 (d) hvor man skal bestemme en ligning for de 2 rette linjer. jeg har fundet hældningen, men hvordan kommer man videre? -
RELIGION B!! Metoder!!
ForumindlægHej Jeg skal snart op til AT eksamen, og skal analysere nogen udpluk fra Den Nye testamente. Hvad for nogle metoder vil i anbefale at bruge i denne sammenhæng? -
Dansk Mundtlig, Prøveform B
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til min Disposition, jeg kan nemlig ikke forsætte/finde ideér til min begrundelse for valg af prøveoplæg. Mit emne: Fædreland, under hovedemnet: Det Moderne gennembrude 1800 tallet. Har ikke skrevet så meget, her er det jeg har skrevet under begrundelsen: ¨Jeg har... -
Engelsk på B - HF
ForumindlægJeg skal begynde på vuc, hvor de har en HF pakke, der henvender sig til dem der vil ind på sygeplejeskolen. Men jeg blev noget skræmt da jeg læst at der er engelsk på B niv jeg har dog haft engelsk på c men mit problem er det mundtlige det er ikke lige min stærke side. Det skriftlige kan jeg hent...
