Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 10001 til 10020 af 163700
-
Martin A Hansen
ForumindlægHej alle studerende Er der noget som ved hvor man kan få oplysninger om Martin a. Hansen? Hilsen Mig :D -
Matematik A - Htx - et spørgsmål
ForumindlægHej.....jeg er en pige som gerne vil starte på htx efter sommer.....ville bare lige høre om nogen kunne fortælle lidt om hvad man laver og hvad man lærer på htx hvis man har matematik på A-niveau.... tak -
A dash for freedom - betydning?
ForumindlægHar læst en short story der hedder A dash for freedom. Hvad betyder titlen? Hvis i nu bare skulle oversætte den, og hvordan vil i fortolke titlen? -
Samfundsfag A studentereksamen 2016
ForumindlægEr der nogen der har samfundsfag A studentereksamen d. 30 august 2016 delopgave C liggende?? -
Andengradsligning uden a, finde diskriminant.
ForumindlægJeg sidder her med en opgave der skal afleveres til i morn og håber at der er nogen der kan hjælpe mig hurtigt. Funktionerne f og g er givet ved f(x) = -x2 + 6x + 1 og g(x) = x2 – 2x + 7. a) Bestem toppunktet til grafen for f. Til at finde toppunkt skal jeg jo bruge diskriminanten hvor ... -
Dansk A - eksamen 2009
ForumindlægHej, jeg ville høre om der var nogen, der har været oppe til dansk A eksamen maj 2009 ! og hvilken tekst i valgte mvh Mia -
Mat A (11/05/05) - HHX
Forumindlæghey people...så er mat A overstået... hvordan gik det? c",) -
Andengradspolynomier - bestem a.
ForumindlægHvordan bestemmer man tallet a, når man har en andengradsligning og kender én rod? -
Tysk A eksamensopgave fra 2009
ForumindlægHej Er der nogen, der ved, hvad eksamensættet fra 2009 tysk A hedder? :) -
Matematk A vEkTor
Forumindlæg→ En vektor a er givet : → a =(-4,3) • • ---> --> • Bestem e__a .• ... -
Nogle der vil rette 7 sætninger på engelsk ?
ForumindlægHeej Er der nogle som vil rette 7 sætninger på engelsk som jeg har skrevet ?? -
Beregn a i følgende udtryk
ForumindlægHej, gider i lige hjælpe mig med denne opgave. Beregn a i følgende udtryk : x^2-4x+y^2-8y+a = 0 sådan at grafen bliver tangeret af linien På forhånd tak -
Bog i Matematik A
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig, at høre, hvilken bog man bruger i gymnasiet i matematik A? Jeg skal til at supplere i matematik A, og vil derfor gerne forberede mig selv lidt på hvad der venter mig... -
Vejledende løsning - Mat A
ForumindlægHej alle. Er der nogle der tilfældigvis skulle have vejledende løsninger til Matematik A, må i meget gerne skrive her. Det drejer sig om Matematik A, 4. udgave, 1. oplag. Med venlig hilsen Jonathan -
Integral regning - bestem a
ForumindlægHejsa. Jeg har følgende funktion: f(x) = x + 10 og jeg ved at højre grænse er 40 dvs. b = 40 Men jeg skal bestemme a Hvordan gør jeg helt præcist det - ved godt man skal isolere a, men kan ikke finde ud af det i den her situation? På forhånd tak. -
hvad er sværest KemiA eller Fysik A
ForumindlægHej jeg skal vælge mellem Fysik A og Kemi A og vil gerne vide hvad der er lettest med hensyn til teori og opgaveregning (mest opgaveregning)?? På forhånd tak -
a-hat c-pil
Forumindlæghvorfor er | a-hat c-pil | = |a-pil| |c-pil| i beviset for Sætning 2 -
Bestem tallene a og b
ForumindlægHey.. Har siddet og bøvlet med den her opgave.. Men kan ikk få den lavet..!f(x)=(x-2)^2-3Funktionen g(x)=ax+b er en lineær funktion og ligningen f(x)=g(x) har netop en løsning x=5... Bestem tallene a og b i regneforskriften for g.. ?? Ved ikk helt hvordan jeg finder a og b.. :SPå forhånd tak ! -
Matematik A selvstudie
ForumindlægHej sp Jeg har i dag meldt mig som selvstuderende i matematik A, da dette er et adgangskrav for min videre uddannelse. Jeg vil blot høre om, hvilke emner der skal opprioriteres. Jeg ved at vektor og differentialligninger er nye emner på A, men stiger niveauet på integral- differentialregning f... -
Matematik A som enkel fag?
ForumindlægHej Jeg tænkerover at tage matematik på A-niveau som enkel fag, har allerede haft det på B-niveau gennem min stx uddannelse, men er lige blevet student, og vil læst polit. Mit spørgsmål lyder således, hvad er adgangskraterierne ren fagligt på en matematik A? Kræver det at jeg skal have en bestem ...
