Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 10141 til 10160 af 132250
  • Dansk eksame

    Forumindlæg
    Jeg trak livet er hvad man gør det til, som et emne i dansk, men jeg ved ikke rigtig hvilken tekst, billede eller film jeg skal lægge det op til. Håber i kan hjælpe
  • HASTER - eksamen C

    Forumindlæg
    Hej ! Jeg er kommet lidt i problemer hvad angår Danmarks energiforsysning. Jeg søger nogle gode opdaterede links om Danmarks energiforsyning. (synes endnu ikke jeg har kunne finde præcist DK's energiforsyning) Derudover ville det også være dejligt, hvis der er nogen der vidste noget om Dan...
  • Eksamen Matematik

    Forumindlæg
    Mundtlig matematik C Nogle råd som kan trække lidt op? :D
  • Naturgeografi, eksamen ;/

    Forumindlæg
    Hvorfor har vi en sommer og vinter i Danmark ? (:
  • mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    hej, jeg skal op i mundtlig dansk imorgen, puha! men hva kan man egentlig resikere at trække helt bestemt?
  • Hjælp Kemi eksamen

    Forumindlæg
    emnet: forbrænding af organiske stoffer Hvad skal jeg komme ind på her, i må meget gerne definere det for mig også...
  • EKsamen spørgsmål

    Forumindlæg
    Du skal fortælle, hvordan man beskriver en partikels bevægelse i én dimension, og herunder komme ind på begreberne stedfunktion, hastighed, fart og acceleration.
  • Mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har trukket Tekster fra reailsmen og mangler en tekst/billede fra tiden? Har i nogle forslag? Den skal kunne perspektiveres til: Udslidt
  • Lactose eksamen HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal besvare eksamenssættet fra d. 28. august 2012. Jeg kan ikke finde ud af opg.2.5. Den handler om, at man skal vælge enten "selvdiagnosticering" eller "lactosebelastning" og vurdere den i forhold til diagnosticering ved hjælp af smeltepunktsanalyse. Eksamenssættet...
  • Studiejob - oversættelse fra dansk til engelsk

    Forumindlæg
    Hej.. Er der en ug sjæl herinde som har lyst til at tjene lidt ekstra her i marts, april og maj. Det kortvarige studiejob drejer sig om at oversætte fra dansk til engelsk, da jeg er ved at skrive et bachelorprojekt pt. som skal oversættes til engelsk, grundet tidspres, ser jeg mig nødsaget til a...
  • Bestem a og b

    Forumindlæg
    Hej Jeg har vedhæftet en opgave, hvor jeg har problemer med hvordan jeg skal bestemme a og b... Nogle der kan hjælpe? :)
  • B-niveau stof

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal have Kemi på B-niveau. Jeg vil så nu i sommerferien læse op til kemi på B-niveau, er der nogle specifikke ting jeg kan læse om. Altså nogle ting, som man kommer til at få, i Kemi på B-niveau : ) På forhånd tak D:
  • Længden af vektor a på b

    Forumindlæg
    Hvis jeg har en vektor a = (-3,4) og en vektor b = (4,1), hvordan finder jeg så længden af vektor a på b? Min egen løsning er: I-3·4+4·1I/I42+12I = 8/17 Længden er altid uafhængig af positiv og negativ retning på vektoren, derfor er det numerisk værdi.
  • find b og c i et andengradspolynomium

    Forumindlæg
    Hej. f(x)=-5x^2+bx+c og b og c er tal f har rødderne 3 og 7, hvilket vil sige, at de skærer i x-aksen. Men hvordan finder jeg tallene b og c? Jeg har prøvet på ti-89, men kan bare ikke få det til at passe. Så kan nogle give mig nogle hints til at komme i gang??
  • HTX mat B eksamenshjælp

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har lige modtaget mit eksamensprojekt i Mat B og jeg kunne ærlig talt godt bruge noget hjælp. Så hvis du bare har styr på matematik på B-niveau kunne du måske tjene nogle nemme penge her. Jeg søger hjælp snarest muligt. Bopæl i Odense SØ, Tornbjerg. Skriv hvis du er interesseret. / Morte...
  • Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg vil rigtig gerne, øve mig på Dansk A skriftlig eksamen. Derfor spørger jeg, om der er nogen herinde, der kan hjælpe mig, med at give mig links eller pdf til gamle eksamenssæt. Det er lige meget om det er fra STX, HF eller HHX. Tak på forhånd!
  • mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    hejjeg skal op i mundtlig dansk (stx), men ved ikke helt hvordan eksamen vil forgå...man kommer ind- trækker et spg, og går ind i forberedelsen, men hvilke ting er vigtige a komme ind på. analyse-fortolkning-perspektivering, men er der mere?? hvordan starter man på teksten når man skal fremlægge??
  • Statsforfatningsret eksamen... Hvordan?

    Forumindlæg
    Nu begynder eksamens tiden snart at nærme sig. Jeg skal op i statsforfatningsret og vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig lidt? Hvor meget skal jeg kunne udenad? Er det vigtigt at jeg kan hele bogen udenad og grundloven eller ???
  • Bestem b - andengradspolynomier

    Forumindlæg
    Hej :) Opgaven lyder følgende Bestem b, når -2 er rod i -4x^2 + bx + 24 = 0 Bestem dernæst den anden rod Jeg har siddet med det i et stykke tid nu, og jeg kan simpelthen ikke komme frem med en løsning. Kan nogen hjælpe og evt. forklare, hvordan sådan et regnestykke skal regnes?
  • Er dette engelsk rent grammatisk og med stavning?

    Forumindlæg
    Det er en lille fremlæggelse om Steve Jobs. :-) Fremlæggelsen er vedhæfter herunder. :) Tag venligst hensyn til, at jeg ikke er særlig god til engelsk.