Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 10161 til 10180 af 23878
-
Boganalyse
Forumindlæger der nogen der kan fortælle hvordan man laver en boganalyse? -
hvad er en synopsis?
ForumindlægJeg mangler hjælp til at finde udaf hvad en synopsis er! og vil hører om i kender et sted man kan finde eksempler o.lign....måske i selv ligger inde med en jeg må se? -
integrabilitet af funkitoner af flere variable
Forumindlæghejsidder lige og hygger mig med min sso, om "plan og rumintgration". jeg har specifik fået ordre på at komme ind på "integrabilitet", altså hvilke krav der stilles til funktionen.jeg har allerede bevist, at en hver ligeligt kontinuert funktion er integrabel (har vist det for ... -
dansk eksamen 2004
ForumindlægHej vil høre om der er nogle der ved nogen af titlerne på de tekster man kunne få til studentereksamen 2004. -
Komplekse Tal - SSO - hjælp
ForumindlægHej, jeg går på HTX 3. år, og jeg skal lave en opgave om komplekse tal, hvor jeg har en del problemer. Jeg og meget få andre valgte at arbejde med komplekse tal, så derfor ville vi ikke få undervisning i faget. Problemet er at min lærer gik på barsel umiddelbart lige inden vi skulle igang. Vi ha... -
Hvordan er psykologi på gym?
ForumindlægSom sagt/skrevet så vil jeg bare høre, hvordan psykologi er på gym? Er det som man forventer det er, hårdt /nemt, interresant/kedeligt? Hvad laver man i timerne og hvad er det gode og det dårlige? -
Billedanalyse, komposition (billede fra dmg).
ForumindlægHej! - jeg er pt. I gang med min forberedelse til folkeskolens afsluttende mundtlige prøve i dansk. Jeg har trukket "det moderne gennembrud", og har i forbindelse med det valgt at lave en billedanalyse af billedet "Aften. Den gamle kone og døden". Jeg er gået i stå ved komp... -
hjælp til eksamensprojekt
ForumindlægHej på Studieportalen. Jeg har malet dette billede som mit eksamensprojekt i billedkunst, men jeg ved ikke hvad jeg skal sige om det. Emnet var naturen. Jeg kan godt sige noget om idéen bag det osv. Men jeg ved ikke hvilke faglige begreber jeg kan sige omkring mit billede? Er der nogle som er ska... -
novelle
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med at finde en gode novelle, som jeg naturligvis vil få glæde af. må gerne sige forfatternes navn. TAK -
Danskopgave - HC Andersen?
ForumindlægHej!Jeg har tænkt mig at skrive om HC Andersen til danskopgaven.Er der nogen der har gode ideer til et godt eventyr som man kan tolke på 'big time'?På forhånd tak- Starish -
Engelsk eksamen; hvordan foregår det?
ForumindlægHey....Sad ligeog blev i tvivl om man skal relatere teksten man får til tekster i ens læsepensum...??? -
3/4 tekststykke?
ForumindlægLige et spørgsmål til hvordan mundtlig engelsk foregår...Altså man trækker et spørgsmål der svarer til 3/4 normal side... Så er det man skal tage udgangspunkt i det tekststykke. Mit spørgsmål er om man på et tidspunkt skal sætte det tekststykke sammen med hele historien?? Jeg ved ikke helt hvorda... -
HTX eksame i samf. C
ForumindlægHej alle HTX´er - især 2. og 3.g´er :) Her til sommer skal jeg op til eksamen i samfundsfag C (HTX - 40 min forbereddelse og 20 min. examination). Jeg er rigtig meget dårligt til samfundsfag og er meget bange for at få dårlige karakter, som jeg ikke vil have. jeg vil bare lige høre fra je... -
Historie-årsprøve!!!!
ForumindlægHej.Vi har ikke fået en skid afvide, hvordan en årsprøve i historie forholder sig! - vi skal IKKE forsvare vores historieopgaven...Er der nogle, som har prøvet det? - eller nogle som kender noget til det? -
@Singularity
ForumindlægHvordan udledes formlen for henholdsvis, sin, cos, tan og cot?Fx.sin(x) = \\sum_{n=0}^\\infty \\ ((-1)^n x^(2n+1))/(2n+1)!! (fakultet og ikke et følelsesmæssigt udbrud ;)) -
Essay
ForumindlægHej jeg skal skrive et essay ud fra en tekst som handler om Multicultural Britain, er der noegn der kan fortælle hvad der skal indegå i den (essayanalyse). -
Hjælp til hovedopgave MFØ
ForumindlægHey Studieportalen - Sidder i praktik under mit markedsføringsøkonom i en grossist virksomhed som sælger printere til B2B - Altså videre salg - Ville egentlig gerne høre jeres erfaringer omkring opgave skrivningen og hvis der nogle konkrete bud til hvad opgaven kunne indeholde. Der er generel... -
Filmanmeldelsesmodel
ForumindlægHejJeg går i 1.G, og er blevet bedt om at anmelde filmen "nordkræft". Da jeg ikke har lavet en anmeldelse siden 6. klasse, har jeg overhovedet ingen idé om hvad sådan en skal indeholde!Hvis der er nogen som har en model til en anmeldelse, eller bare en idé til en, vil jeg blive MEGET gl... -
Den spanske syge
ForumindlægHej alle studiemennesker. Jeg skal som mange andre skrive SRP(BIO A & HIS A). Mit overemne er Den spanske syge. Jeg står dog og skal til at finde ud af, hvilken retning jeg gerne vil gå med den spanske syge. Har i kloge hoveder nogle forslag og evt. hvor jeg kan finde mere viden ? -
Det har ikke spor med sex at gøre
ForumindlægHej skal skreve en skriflig aflevering; novelleanalyse. Novellen, "Det har ikke spor med sex at gøre" af Mads Brenøe. Nogle gode råde til hvordan jeg kan skrive den på den bedste måde. Det er meget vigtigt, at jeg skal have mindst et 10-tal.
