Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 10161 til 10180 af 132250
-
Rettelse af stil på engelsk om sproguge
ForumindlægHej med jer, Har en stil for i engelsk om at skrive om en sproguge vi har haft i gymnasiet og vil høre om en af jer herinde vil rette den igennem? Det kunne være super dejligt :) -
som 10 årig på engelsk?
ForumindlægHvordan siger man "som 10 årig" på engelsk? Er det: as ten-year-old eller at-ten-year-old eller det helt tredje? -
Engelsk stil - sidste stil!
ForumindlægHej. Er der nogen der vil være søde, og rette min engelsk stil for stave - og grammatikfejl. Håber at der er nogen der vil hjælpe. -
Engelsk - School Shooting
ForumindlægHej. Jeg skal finde nogen engelske hjemmesider omkring skoleskydning. Nogen der eventuelt har et par gode hjemmesider i ærmet, jeg kunne bruge? Det ville være en fantastisk hjælp. -
Brug for hjælp til engelsk aflevering!!!!!
ForumindlægHej, kan I hjælpe mig med at rette min engelsk opgave, er nemlig rigtig dårlig til at se de fejl jeg laver. Tak på forhånd:-) -
rettelse af engelsk oversættelse.
ForumindlægHej, jeg har en lille stykke oversættelse fra dansk til engelsk, som jeg vil have en til at kigge igennem og rette - der er tale om mindre end en halv side :) -
Fra dansk til engelsk!!! - oversættelse
ForumindlægHej alle sammen! Er der en af jer det vil være så sød at hjælpe mig med at rette en kort tekst som jeg har skrevet fra dansk til engelsk? Den er på ca. 10 linjer. Tak. -
Rettelse af engelsk oversættelse
ForumindlægHej alle! Vill være super godt hvis nogen havde lyst til at rette min engelsk oversættelse. Tak på forhånd! -
Rettelse af engelsk summary
ForumindlægHej alle! Ville være dejligt hvis nogen af jer havde lyst, til at rette mit engelsk summary. Tak på forhånden :) -
Betydning af b, i en potensfunktion?
ForumindlægJeg sidder ogs er ved at forberede mig til mdt. matematikeksamen, jeg er i gang med potensfunktioner og skal forklare betydningen af b. Jeg er ret lost, og har ikke rigtigt kunne finde et svar herind, som jeg forstod. Håber der er nogen som kan hjælpe mig, og tak på forhånd! :-) -
Bestem tallene a og b
ForumindlægFunktionen f(x) = b * xa opfylder at f(2) = 12 og f(4) = 96 Bestem tallene a og b. Er i tvivl hvordan jeg skal gribe den an? -
bestemmelse af a og b i andengradspolynomium
ForumindlægEt andengradspolynomium er givet ved f(x)=3x2+bx+c Grafens toppunkt ligger i (4,-2). Bestem konstanterne b og c please hjælp kan ikke forstå det -
Mundtlige eksamen
ForumindlægEr der nogen der gider at rette det her til min mundtlige eksamen om 2 uger? I have chosen to talk about the satellite because I think it is the greatest invention, because it has had and still has a big influence on our lives, and there has been developed many things from the satellite, e.g. Th... -
Engelsk => Meget kort !
ForumindlægHvordan oversætter jeg dette til engelsk: Hvis jeg tager fri fra skole, så ved jeg at jeg aldrig kommer igang med min vidergående uddannelse.. if I take free from school, then I know that I never would come .... ?? Jeg mangler at få oversat: At komme igang med min videre gående uddannelse.. -
Engelsk stil Rettelse
ForumindlægHej :) jeg har lavet mig en engelsk stil, som jeg synes er blevet nogenlunde... Jeg ville bare høre om der er nogen som har lyst til at tjekke den (med hensyn til fejl), da det ville hjælpe mig meget, da jeg selv har svært ved at finde mine fejl... Hvis der er nogen der vil hjælpe så skriv, så se... -
Nutid og datid pa engelsk
ForumindlægJeg har et spørgsmål, vil hører hvordan man kan bruge nutid og datid I denne sætning?? Det vil virkelig hjælpe meget til min forståelse for det engelske Grammatik>) På forhånd tak Spørgsmålet er hvordan man kan siger: My grandfather is nice, he used to babysit us??? Hvor... -
bestem tallene a og b
ForumindlægOm en lineær funktion y=ax+b oplyses det, at grafen går gennem punktet (1,5), og at y-værdien vokser med 6, når x-værdien øges med 2. Bestem tallene a og b. Please hjælp, matematik er ikke mit stærkeste fag -
Hæve samf til B?
ForumindlægHej, Jeg overvejer at hæve samfundsfag til B. Hvordan er sværhedsgraden? Hvad synes I om faget - er det svært, let? Mvh. -
Finde a,b,c i andengradsligning ?
ForumindlægHej derude :-) Tak for jeres altid fantastiske hjælp! Jeg er løbet på problemer ! Hvordan finder jeg a, b og c i denne andengradsligning : 3x^2-2=2x^2+6x-7 På forhånd tak ! Charlotte -
Statsforfatningsrets Eksamen... ... ...
ForumindlægHej alle... Jeg skal til statsforfatningsret eksamen i morgen, men jeg er simpelthen bare så nervøs! Det eneste jeg syntes jeg har hørt er skræk historier, og det hjælper ikke just på eksamens angst....! Det er også svært når man ikke kender eksamens metoden, og bare... stresser afsted med læsnin...
