Søgning på: fysik projekt. Resultater: 10181 til 10200 af 20688
-
2.g om igen?
ForumindlægJeg går pt. på STX andet år. Niveauet er ikke svært for mig, men har bare været enorm dårlig til at møde op og lave mine ting. På det første år scorede jeg nogle dårlige, men dog beståede karakterer i fag som Naturvidenskabeligt Grundforløb (4), Billedkunst (4) og Almen Sprogforståelse (02). He... -
HJÆLP! Samfundsfag, finanskrise + globalisering
ForumindlægHej allesammen. Jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp her. Det drejer sig om et samfundsfags projekt, og jeg skal skrive nogle løsningsforslag til følgende problemer: Globaliseringen -Danmarks rolle set i lyset af den internationale udvikling. Finanskrisen - løsninger på kort og lang sigt. ... -
Infrastruktur i ulande
ForumindlægHvilke problemer kan en dårligt udbygget infrastruktur give for ulandene ud over at bønderne ikke kan få deres varer på markederne.Alle ideer er velkomne!! -
Gensplejsning og muskelsvind - SRP
ForumindlægHej Studieportalen. Mit enme i SRP er omkring muskelsvind, og i min opgaveformulering skal jeg vurdere mulighederne for at helbedre muskelsvindssygdomme vha gensplejsning. Da jeg synes dette var lidt svært, var det noget af det første jeg gik i gang med. Jeg har både læst og søgt, men er ikke ... -
SSO - Kafka
ForumindlægHej!Jeg har valgt at skrive SSO i dansk, og håber på, at der er nogle, der kan hjælpe.Jeg skal skrive om Kafka, og om hans dominerende faderfigur i hans noveller, f.eks. Dommen.Er der nogle, der kender noget til Kafka, og især dette tema? Jeg har valgt at skrive om Kafka, da jeg intet kender til ... -
3. g opgaven
ForumindlægHejsaI dag skulle vi aflevere vores problemformulering angående den større skriftlige opgave... Det er den der bliver vores forside...Men på min var der en lille fejl, som jeg så rettede med blyant, men tror I det er noget censor vil finde irriterende, at det ikke er korrekt? Altså så det næsten ... -
MAT A - HTX
ForumindlægHej, jeg er lidt usikker på detaljerne indenfor mundtlig eksamen i matematik A på HTX. Er der nogen der kunne være venlige og forklarer, hvordan eksamen forgår? Tak for hjælpen! -
hjælp
ForumindlægHeej .. jeg har om martin luther king i projektopogave .. ville gerne få gode råd, hvordan jeg kan starte -
Globalisering
Forumindlæg1. hvad er globalisering overordnet 2. hvad kan det betyde for det danske velfædssamfund? 3. hvad kan man gøre for at undgå at det får en negativ påvirkning på det danske velfærdsamfund Skriv Hvad i synes ud fra det i ved om globalisering :) -
Michael Strunge.. ja igen igen...
ForumindlægGodaften...Hej er der nogle der kender nogle forfatters tekster som man kan sammenligne med Michael Strunges?SVAR LIGE SÅ SNART DU HAR LÆST DETTE INDLÆG, DET VIL VÆRE GUT.... -
Hjælp til emne - Projektopgave
ForumindlægHej Vi er to piger der skal have projektuge (9.kl) om 2 ugers tid, vi kan bare ikke finde et emne at skrive om, overemnet er "En jord - Flere verdner". Er der nogle der evt. har nogle gode emner at skrive om dertil? På forhånd tak. // Julie og Sara -
eksamensangst
Forumindlæghej alle sammen¨jeg har et problem jeg vil håbe i kan hjælpe mig lidt med. Jeg lider frygteligt af eksamensangst. Jeg bliver simpelthen altid så syg op til eksamerne, og har altid høj feber. Det kommer jo til at gå ud over min eksamen, og det gør mig bare endnu mere nervøs. Kender i det selv elle... -
CS LAgger?!?!?!?
ForumindlægGoddag..! Er der nogen som vil hjælpe...! Min ping i Cs stiger hele tiden...! Er der nogen som ved hvordan man får ping ned ??? -
Fritidsjob
ForumindlægJeg har store planer om at blive journalist eller fotograf, og vil derfor rigtig gerne øve mig i dette. Jeg har defor overvejet at arbejde med sådan noget i fritiden, men jeg er gået lidt i stå med hvordan.Er der nogen der har ideer til det? Jeg går i gymnasiet nu, så det er ikke noget der må fyl... -
hj
ForumindlægDen du har rettet, er den helt færdig? Eller skal der være mere på? -
HASTER: sammenspillet mellem de to fakulteter?
ForumindlægHeej :) Jeg skal til AT-eksamen i morgen, og er kommet i tvivl om man under metode skal fortælle om fagenes sammenspil - har hørt at man skal, men ved ikke helt hvad det betyder? - er det måske bare noget med at sige, at jeg ikke ville kunne kom frem til mit resultat, hvis jeg kun arbejdede med d... -
Vektorer i rummet
ForumindlægHej, er der nogle, som kan hjælpe med denne opgave? -
beregn koncentrationen
ForumindlægHej SP.Jeg har alvorlige problemer.Jeg har en opgave der lyder:På en beholder står, at indholdet af et klorofylkompleks er: (w/v) 1,32%og densiteten 1,03 kg/LKlorofylkomplekset har molarmassen 640,186g/molFind koncentrationen af stoffet i mg/L. håber nogen kan hjælpe.\\\\Mikziel -
skriftlig mat
Forumindlæger der nogen der kender nogle hjemmesider eller links til matematik A til 1.g årsprøver.... det skal være den uden hjælpemidler... -
Nutidsværdi - Annuitet - Mat C
ForumindlægHey! Jeg er ved at gå ud af mit gode skind! Hvad er nutidsværdien af en annuitet? Jeg har læst det, som står i min bog ca. 20 gange, og søgt i mange timer på nettet osv. osv... Jeg forstår det ikke... Er der en som kan forklare mig det pædagogisk? Hvordan hænger nutid- og fremtidsværdien sammen? ...
