Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 10221 til 10240 af 57177
-
matematik A- niveau
Forumindlæghej alle. Er der nogen der har nogen gode noter til matematik på A- niveau? har virklige bruge for det?? plezzzzzzz: -
Engelsk find fejl
Forumindlæg5. It is all about to find a balance in your life. 6. After the incident Mark did not spoke with his parents for a whole week. 7. No matter what, we have always remained true to ourself. -
Kort engelsk-oversættelse
ForumindlægHej :) Er der en meget venlig sjæl der gider kigge min engelsk- a aflevering igennem, og eventuel rette/påpege de fejl der måtte være? På forhånd mange tusind tak ;) Først på dansk: De kommer 10 minutter efter, at timen er begyndt. De har ikke lavet lektier, har glemt bøgerne der hjemme, forstyrr... -
Mængdeberegning
ForumindlægNogle der har gode noter til et teori afsnit om mængdeberegning? Altså med henblik på udregningsmetoden og forklaringer med mere. På forhånd tak, og godt nytår :-) -
Samfundsfag
ForumindlægHej jeg skal op i samfundsfag på tirsdag, så jeg vil bare ved om der nogen der har noter til det hele plzz. har selv lavet nogen, men det ik nok );; MV,h kim -
American psycho
ForumindlægHej .. Hvis der er nogen der har nogle gode noter til American Psycho, ville det hjælp mig meget, da jeg skal igang med en stor opgave ... Håber virkelig på svar . På forhånd tak ... -
Engelsk om-formulering
ForumindlægHej jeg har denne tekst som jeg vil omformuler? I think that racism -- discrimination is wrong really wrong. When I'am talking to a person, so I don't think about which skin colour he has. My skin colour is white, but just because I am talking to a black person, I am not turning into ... -
Hjææælp oversættelse
ForumindlægHar alt hvad jeg behøver, mangler intet. Elsker mit liv. -
Dopplereffekten
ForumindlægHej. Er der nogen der kan forklare mig dopplereffekten? -
Platon: Staten
ForumindlægJeg står og skal til eksamen om en uge, hvor jeg kan komme op i Staten af Platon.jeg har læst teksten,men den er sværat forstå.Er det nogle der kan hjælpe eller give mig noter?Tak.. -
Det periodiske system
ForumindlægHej! nogen som kan hjælpe mig med disposition med det periodiske system? altså en disposition i selv har liggende måske, eller nogle goder noter? ku også godt bruge nogle forsøg som jeg ku lave :) -
Ordbog
ForumindlægEr der nogen der kender en dansk-engelsk ordbog, hvor man kan oversætte sætninger??? -
oversæt
ForumindlægHvad hedder "integer multiple" på dansk? jeg skal bruge udtrykket i min SRP. -
naturalismen
Forumindlægnogle der har nået godt men kan sige om naturalismen til en mundtlig eksame i dansk!? -
Lille engelsk oversættelse
Forumindlægokay måske ikke lille. men ikke særlig stor. der er nogle få ord jeg ikke ved hvordan jeg skal oversætte så som: -folketing/folketinget -præsidentialsystemer -parlamentaristiske tokammer -landsting Her er hele teksten (jeg ville være evig taknemmelig hvis der var nogle der gad at se den igennem... -
Hvad skal man være?
ForumindlægJeg har tænkt over, hvad jeg skal studere, men er endnu ikke 100% afklaret med det.Det ville hjælpe mig meget, hvis nogen kender til disse uddannelser og vil fortælle lidt om dem. Bl.a. positive og negative sider af arbejdet og uddannelsen, om lønnen (selvom den for mig er lavt prioriteret), om e... -
stedord på engelsk - hvornår skal man bruge hvad?
ForumindlægHejsa allesammen. Jeg sidder med nogle sætninger, hvor jeg er i tvivl om hvilket stedord jeg skal bruge. Jeg har følgede valgmuligheder: some, any, somebody, anybody, someone, anyone, something,anything. He liked __ whiskeys, but not all. He does not want to have ___ to do with her. He did not sa... -
Eng. overs. HeLp NeEdEd!
ForumindlægHey dejlige menneskerjeg har en lidt lang oversættelse til i morn og ville være meget taknemmelig for den hjælp I nu vil give:)håber I vil hjælpeForældre og børn Mange forældre er bekymrede over, at tiderne har ændret sig.I gamle dage behøvede man ikke være bange for at lade sine teenage-børn gå ... -
Jeg er lige startet i 1.g, men jeg er ikke glad for mit gymnasium, skal jeg skifte?
ForumindlægHej allesammen, jeg er startet på en HHX, og jeg er ikke glad for skolen jeg går på, og hælder nu egentlig mere til en STX. Jeg skriver dette efter 1. Uge af grundforløbet. Min klasse er meget flinke, men jeg føler ikke jeg passer ind, og jeg trives heller ikke, der skal dog laves nye klasser om ... -
Karaktergivning af en eksamensopgave - ikke tilfreds
ForumindlægHej. En (dansklærer) der en som kan hjælpe med at vurdere min eksamensaflevering, jeg er nemlig ikke enig med den givende karakterer. :) - Stephani
