Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 10241 til 10260 af 40403
-
Lille spansk oversættelse..
ForumindlægEn der kan hjælpe mig med en spansk oversættelse ? er helt fortabt.. :( " I Madrid bor Teresa og Claus. De er 23 og 25 år. Teresas forældre har et moderne hus. Teresa og Carlos er kærester, men de bor ikke hjemme hos forældrene. Claus er dansker og studere spansk på universitetet. Hans spans... -
nogle der er gode til at oversætte gammelt dansk til nyt dansk
ForumindlægHarpens kraft 1. Hr. Peder han rider af Gaarde, hans unge Brud sukked saa saare. - Min Hjærtens-allerkjærest, hvorfor sørger I saa? - 2. "Hvad heller sørger I for Sadel eller Hest? eller sørger I, for jeg haver eder fæst?" 3. "Intet sørger jeg for Sadel eller Hest, ... -
Rettelse af tysk stil (PLEASE HJÆLP)
ForumindlægHej. Jeg har meget svært ved tysk, og ville virkelig sætte pris på, hvis en ville rette min tysk stil, som skal afleveres imorgen. Den er kun på 275 ord, så det tager ikke så lang tid. TUSIND TUSIND TAK på forhånd! :-D PS: Den er vedhæftet i denne kommentar. -
C niveau Spansk oversættelser
ForumindlægHej en der kan hjælpe med at oversætte fra dansk til spansk , små sætninger skriv til mig i indbakke -
Oversættelse af at genskabe
ForumindlægHejsa. Er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte ordet genskabe til latin På forhånd tak -
hjæælp oversættelse fra dansk til engelsk
Forumindlægheej jeg har 6 linjer der skal oversættes, er der nogen der er skrape til at oversætte fra dansk til engelsk? såå hjææælp pleeas så er i bare vidunderlige, de første kommer her : 1: Lastbilchaufføren sagde, at han længere henne ad vejen havde set noget, der faktisk havde lignet en løve. 2. Han ... -
Kan man sige dette på tysk?
ForumindlægKan man godt sige følgende på tysk? Wir haben einen schlechten Eindruck von dir, und die Leitung hat er als ein sehr fauler Schüler gefunden. -
Emneforslag SRP - Historie + Tysk
ForumindlægJf. kapitel 1 i SRP-bogen, er dette en fagkombination, som vi ikke længere anbefaler Her kan du finde emneforslag til studieretningsprojekter i Tysk-Historie. Du kan du også selv kan bidrage med forslag (Emne, problemstillinger, evt. litteratur). -
Hvis man skal rette en tysk stil..
ForumindlægHvis man skal rette en tysk stil/opgave grammatisk, hvordan bør man så rette? Nogle der har foreslag til ideer på hvordan man kan starte? Måske en tjek-liste, så jeg kan se om jeg nu har husket at rette dit eller dat :) -
Tysk: Ord i flertal
ForumindlægJeg skal bruge nogle tyske ord i flertal, men kan kun dem i ental. Så da jeg finde dem på gyldendahl og trykker, når jeg har fundet ordet ved jeg ikke hvad der er flertal og ental. Der står fx des og gen, men ved ikke hvad der er ental og flertal. Please hjælp mig -
Tysk skriftlig eksamen
ForumindlægHejsa. Jeg går i niende klasse, og skal snart til eksamen. Vi har som et af udtrækningsfagene trukket skriftlig tysk. Umiddelbart er det ikke ret slemt, men er mest nervøs for den skriftlige fremstilling. Hvordan forbereder jeg mig til den del? Hvad skal jeg øve mig på? Håber der er nogen, der ka... -
Et par tyske sætninger
ForumindlægHej. Er der nogen der kan se nogle fejl i nedenstående sætninger:De hvideste tænder finder man hos børn, som også har den mest glatte hud.Die weißten Zähne findet man bei Kindern, die auch die zartesten Haut haben. En bedre vogn finder de ingen steder, sagde sælgeren med det mest overbevisende sm... -
Hjælpe til ord i sætning - tysk :)
ForumindlægHejsa! Det jeg prøver på at skrive er: I slutningen af filmen går hendes højeste ønske i opfyldelse. Men har lidt problemer med at bøje "gehen" i sætningen: Am Ende des Films ist ihr sehnlichster Wunsch in Erfüllung (gehen). Er det bare "geht" der skal stå, da det ... -
En meget lille tekst i tysk...
ForumindlægHåber i har tid til at rette det for jeg skal afleverer det5 imorgen her på fredag......Ludwig Homann sagt da er hat der mord begannen. Und Dockter Kabusch kommt auch zu die Polizeiwache und sagt da er hat den Rauschifthändler erschossen. Ich denke da Dockter Kabusch hat Herr Marnauer erschossen.... -
Nemt tysk. Please hjælp!
ForumindlægHejHvad hedder: han følte...Han følte hans liv var forbi? -
Tysk eksamen - plz
ForumindlægHejsa... jeg vil meget gerne hører om i har læst nogle af de tekster som jeg skriver ned senere. Det er meget vigtigt for mig, jeg har også selv en del noter, men vil da meget gerne også ha jeres hvis i har noget liggende... Det er altid godt og få læst andres så man er helt sikker Det drejer sig... -
Tysk fremlæggelses spørgsmål
ForumindlægMens jeg va i gang med at lave min tyskfremlæggelse sagde min lærer at jeg skulle finde ud ad hvilke venskaber tyskland har, altså til andre lande. Men nu når jeg prøver at finde ud af noget om tysklands venskaber komme der bare alt muligt på nettet om venskabskampe, skoleprojektere om mobnin... -
lille tysk stil
Forumindlægnogen der lige gider kigge på min indledning? Eike Braun ist die Mutter des faulen Jungs, sie sind 13 und 15 Jahre alt. Eike Braun fühlt sich im Stich gelassen, weil die Söhne niemand zu Hausen machen. Sie hat deshalb einen Brief(m) geschrieben, von dem sie erklärt wie unzufrieden sie mit ihrem ... -
Rettelse af 99 tyske ord.
ForumindlægPå forhånd tak :) -
Hjælp til en kort tysk tekst.
ForumindlægEr der nogle der vil rette denne her tekst? Der Text handelt von einem ehemaligen Fischer aus Gedser, erzählt er von Flüchtlingen aus Ost-Deutschland nach Gedser. Zuerst spricht er über die er einmal bis Flüchtlingen aus einer Yacht zum Feuerschiff von Warnemünde aufgelesen hatte. Es war ...
