Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 10301 til 10320 af 23878
-
Billedkunst Eksamen!
ForumindlægHej alle (: Jeg skal op i billedkunst på tirsdag.. Jeg har den seneste uges tid brugt rigtig tid på at læse og skrive en masse notater, dog føler jeg at jeg mangler en del :( Hvad skal jeg særligt læse op på? Hvordan foregår sådan en eksamen egentligt? Jeg er rigtig nervøs, og har virkelig brug f... -
1g Musik ??
ForumindlægHeeej Folkeens Jeg skal starte på 1g efter sommerferien og som kunstnerisk fag skal jeg have musik .. Ville høre hvordan det er? Hvad laver man?? Er det svært ?? På forhånd tak -
SRP - Tiden nærmer sig (Biologi, Matematik)
ForumindlægNu har jeg efterhånden fundet ud af, at det ville være farligt at springe ud i Matematik, Datalogi, eftersom jeg ikke rigtig har haft nok datalogi til at det skulle kunne lade sig gøre. Derfor har jeg kommet frem til at vælge Biologi og Matematik, men alt det jeg har fundet indtil videre har kun ... -
Lissabontraktaen og eu????
Forumindlægopgaven lyder: Diskuter konsekvenser af lissabontraktaten for EU Jeg er gået helt blank.... Når der står konsekvenser er det så i negativt ment? Nogle der kan give idéer? Det skal fyde 2 sider og aner ikke hvordan jeg skal starte Vil være taknemmelig med noget kickstart.... -
Fortegnsvariation
ForumindlægJeg ville bare lige spørge om man kan finde fortegnsvariationen for et andengradspolynomium med 1 rod? Og når et andengradspolynomium ingen rødder har, så kan man vel heller ikke bestemme en fortegnsvariation for det selvsamme andengradspolynomium vel? På forhånd tak! -
Redegøre og forklare en artikel ???
ForumindlægHej alle Jeg har fået denne opgave for til i morgen, men jeg ved ikke hvordan jeg skal tage fat :( Opgave lyder: Redegør og forklar artiklen. Artiklen er oploadet. Please jeg håber nogen kan hjælpe mig igang. Mvh Ludvig -
Historie 24 timer
ForumindlægHej søde historiker vil lige spørge om, hvad det vil sige at afgrænse en historisk periode og om der er nogle der er villig til at hjælpe mig søndag, da jeg har 24 timers eksamen, hvilket vil sige fra søndag til mandag. Det er huekarakteren så det vil betyde rigtig meget for mig, hvis jeg ku... -
Metode i filosofi
ForumindlægHej. Jeg skriver AT i filosofi og biologi, hvor jeg har om Descartes' menneske - og natur-/dyresyn. Jeg er en smule i tvivl om den metode man bruger i filosofi til sådanne opgaver. Jeg kender til SENAT-metoden, men er det bare den jeg skal forklare? Man bruger også induktion og deduktion, s... -
SRP - Erfaring omkring emnet
ForumindlægHej. Jeg skal skrive min srp den 3 december i historie og engelsk, og har valgt ungdomsoprøret i USA. Jeg skal nu have læst omkring emnet og få en masse viden omkring det, så jeg jo til sidst kan få mit emne kredset ned. Jeg tænkte på om der ikke er nogle folk herinde, som før har skrevet om ung... -
Hjælp til emnevalg i dansk/historieopgaven
ForumindlægHej :) Jeg skal snart til at skrive dansk/historieopgave og skal derfor til at have lavet en problemformulering. Jeg har valgt at skrive i både dansk og historie men er endnu ikke helt sikker på mit emne. Indtil videre har jeg tænkt på moderne teknologi, apartheid i Sydafrika eller noget med udvi... -
Modeller af Thiese mejeri
ForumindlægHej. Først vil jeg godt indrømme at jeg ikke ligefrem er den skarpeste til afsætning, hvilket jo også er grunden til at jeg skriver her. Men jeg har fået en opgave af min lære hvori jeg skal lave værdikædeanalyse, omverdensanalyse, SWOT-opstilling, ide mål og strategi planlægning (generisk strate... -
Narrative psykologi
ForumindlægEr det muligt at få en definition af den narrative psykologi? Umiddelbart synes den at være uoverskueligt bred. -
Hjælp!!! til kvalitativ og kvantitativ bestemmelse af kemisk stof
ForumindlægHej Jeg sidder og skriver SRP og har fået et spørgsmål som handler om hvordan jeg kan lave en kvalitativt og kvantitativt bestemmelse af et stof i en tablet, er det sådan noget med at man laver et spektre og kigger på indlægssedlen?? hilsen en meget tabt SRP skriver -
diskussion og redegørelse
ForumindlægHej Jeg har svært ved at fortå opbyggningen og konseptet med redegørelse og diskussion -
spørgsmål
ForumindlægVed nogen hvad jeg skal skrive til konklusion til synopsis im hemmeligheder af kim fupz? -
Hjælp erstatningsret
ForumindlægHar fået stillet følgende: En familie er ude i skoven for at samle kastanjer. Det er en uheldig familie. Lillebror på 12 år leger Robin Hood og kaster kastanjer efter træernes blade og grene for at ramme sheriffens mænd. En pige, der kommer ridende, smides af hesten, der skræmmes af en kastanje... -
Spørgsmål til indholdfortegnelse SSO
ForumindlægHello. Jeg sidder og mangler det sidste af min SSO opgave dvs. indholdfortegnelse og abstract. Men jeg er blevet i tvivl om man skriver i selv opgaven som overskrift... "redegørelse for eventyr genren f.eks." Gør man virkelig det? Men hvis man ikke gør det - hvad skriver jeg så i indhol... -
Hvem har malet dette -- PLEASE KIG MÅSKE VED DU HVEM DET ER!
ForumindlægNogen der kender navnet på kunstneren bag dette flotte maleri. -
eksamens hjælp
ForumindlægHvordan skal jeg stille min Engelsk Outline op for emnet Kan ikke rigtig få bygget nogle underpunkter op.. Main topic: Prejedice Mt Topic: Gangs Why did I choise this Topic? 2 3 4.. Kunne i hjælpe mig nogle små punkter? -
Har jeg skrevet for lidt?
ForumindlægVar oppe i dansk A skriftlig i dag. Jeg endte med at skrive ca. 5–10 % under tegnkravet på 7200 tegn (omkring 600 tegn mindre), men føler egentlig, at jeg kom godt omkring opgaven. Er det noget, der trækker ned?
