Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 10301 til 10320 af 63055
-
matematik eksamen!!
ForumindlægHey Folkens!!Jeg skal snart op i matematik eksamen.. mundtlig.. Jeg synes ik jeg er dum til matematik, men synes heller ikk at jeg klog til det. Har i nogle gode råd om hvordan man kan nå op til en herlig tal(karakter) vil så gerne bestå.. nogle ideer?? -
faktorisering af andengradspolynomie
ForumindlægHvad menes der med at gøre rede for faktorisering af andengradspolynomiet f(x) = ax2+bx+c ? Skal jeg forklare hvad a, b og c er? -
TI83+ differentiering
ForumindlægHej.Jeg sidder lige og har lidt problemer med min TI-83+.1) Hvordan er det nu at hvis jeg ligger en funktion ind som y1, at jeg får min grafregner til at differentier i et bestemt punkt?2) Min grafregner kan ikke differentier en funktion eksakt vel?3) Under forudsætning for at min grafregner ikke... -
Sangen om citrat-cyclus
ForumindlægHvad gør man når man er en dygtig kemiker og keder sig en dag?.... Man skriver en sang om citrat - cyklus!!!=/ Hm.... ja...det er ihvertfald en gammel elev fra min gym. der har gjort det.... så here goes:Citrat – Cyclus:Mel: Der er et yndigt landOxalo – acetat,Citrat, isocitrat,Succinyl – Coenzym... -
Psykologi eksamen
ForumindlægHej alle,Om en uges tid, skal jeg op til psykologi eksamen. Jeg bliver altid forfærdeligt nervøs ved det grønne bord, men har nogen nogle gode råd til, hvordan man overlever en psykologieksamen og evt. scorer en god karakter?På forhånd mange tak:)//Sofie -
1.G Årsprøven
Forumindlægjeg skal op i morgen og har læst mange af de super indlæg der ligger herinde og de har virkelig hjulpet mig meget..Noget jeg synes der mangler er fx hvordan man opbygger sin præsentation ..Jeg gør selv noget i stil med:-Indledning-Genfortælning-Hovedetemaerne og hvilke andre tekster det kan relat... -
Dæmning-sætninger
ForumindlægHejsa :)Jeg skal bruge følgende på tysk:Oppe i Trolhättan var der sommerfest og da vi alligevel var der for at se dæmningen åbne sluserne klokken 8, gik vi lidt rundt. Vejret var pragtfuldt, og det var super hyggeligt!På forhånd 1000 tak! -
13 i mat (folkeskolen)
ForumindlægHej alle sammen, da jeg er interesseret i at få et 13 tal i mat, ville jeg hører hvad kravende dertil er. Hvd kræves der for at få 11? Er træt af at få 10 hele tiden! :( Håber i i kan bidrage med noget hjælp på forhånd tak og fortsat god dag! :) -
ELEKTRONENS BETYDNING SHIT MAND
Forumindlægjeg skal til eksamen og et af mine emner er "elektronens betydning" hvilke emner kan man komme ind på? og hvad er det overhovedet? jeg er lost i det emne totalt, alle de andre emner er jeg med på. pfh. tak -
Rente og ekspotenitel udvikling
ForumindlægHej, er der nogen, der kan hjælpe mig med den markerede opgave? (Jeg har vedlagt en fil) Tak på forhånd -
In eller im
Forumindlægjeg skal skrive en sætning som ser sådan ud: Ich gehe ins/in/im 9.b Skal der stå ins/in/im? Takker på forhånd -
laveste karakter
Forumindlæghvad er det laveste karakter I har fået, og i hvilket fag.. skal lave noget statistikpjat over dette, så må I meget gerne skrive alder og køn... -
Ånder/medier... Projekt
ForumindlægHej alle.. Mit emne er ånder og medier men kan bare ikke finde på noget kreativt at lave... Nogle der har en god ide? -
Hvad kan man skrive om Ribosomer??
ForumindlægHej jeg skal skrive noget om Ribosomer. Jeg har skrevet: Inde i cellen er der nogle små kugleformede Ribosomer. De kan sammenligness med små samlebåndene på en fabrik. Ribosomerne følger instrukserne fra generne, så de kan opbygge nye proteiner. Har du ikke noget jeg kan tilføje?? -
Hvorfor er der dag og nat på jorden? undrer det jer ikk?
Forumindlæghej er der nogen der hurtigt kan fortælle mig hvorfor der er dag og nat på jorden og hvorfor der er vinter og sommer på jorden?? kan slet ikk finde noget på nettet eller bøger please hjælp. Jeg har en bog for 1.g der hedder orbiit c, så hvis nogen af jer har den og måske har fundet noget om det ... -
Hjælp til De gale
Forumindlæghej jeg har fået opgaver til de gale. Giv de første 3 kapitler en overskrift, Karaktersiser Steff, Topper og popsy nogen der kan hjælpe lidt her.. så ville jeg blive meget glad -
Identifikation af neutrale HJÆLP :)
ForumindlægHej :) Har på plads hvorden man identifikasere syre og base (finder ud af hvilken syre/base det er) Men mit problem er så hvordan man finder ud af om det er postevand, deminiraliseret vand eller saltvand - har ikke fået noget skema af min lære nogle der kan svare?:) -
hjælp til rettelse ;-) engelsk
Forumindlæghej allesammen. Jeg vil gerne høre om, der er en som vil se en engelsk tekst igennem for mig ;-) ? den er på næsten a4 side.. næsten.. Noget jeg gerne vil have læst igennem, få hjælp til at gøre teksten bedre og evt rette lidt :) jeg håber inderligt, at der er en, som vil se den igennem :) -
Projektopgaver
Forumindlæghej Vi har projektuge og vores overemne er Grænser jeg har valgt at min skal være Misbruge af alkohol men jeg ved ikke hvad min problemstilling skal være og hvis i har ideer til et produkt ville det hjælpe tak -
Gode til engelsk :)?
ForumindlægHej er der ikke lige nogen der gider rette mine engelske sætninger. Jeg tror ikke der er så mange fejl :) Tak på forhånd. 1) Can I see you new bicycle? Må jeg se din nye cykel? 2) You can see it, but you must not try it. Du må gerne se den, men du må ikke køre på den 3) I must speak with you. Can...
