Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 10301 til 10320 af 95433
-
Reducering...
ForumindlægNogle, som vil hjælpe mig på vej til hvordan disse regnes ud? Helst forklaringer :-)) 1) c^3bd^2 / cbd 2) (-2a)^2 / 2a På forhånd tak :-)! -
kan det lade sig gøre???
ForumindlægJeg er igang med mit sidste år på gym. Jeg har et snit på omkring 6 nu og er dumpet fysik b. Min drøm er at læse til odontologi ( tandlæge). Har regnet ud, at jeg skal mindst have 10 og 12 taller. kan det lade sig gøre, at satse på tandlæge og kan man søge om betinget optag hvis man har gennemsni... -
idehistorie b -> historie a?
Forumindlæghey, har idehistorie b og teknologihistorie c fra htx. har senere fundet ud af at jeg gerne vil læse historie som desværre kræver historie a. mit spørgsmål til jer: er mit idehistorie og teknologihistorie fuldstændig spildt eller kan jeg bygge oven på det? forestiller mig noget gsk, f.eks. idehis... -
Studieskift fra medicin til andet studium
ForumindlægHej. Jeg er færdig på 1. år af medicinstudiet i Århus og har bestået alle mine eksaminer. Det var min plan, at jeg ville tage det første år for derefter at vurdere, om jeg skulle læse videre. Jeg har besluttet at skifte til et andet studie. Jeg har tænkt på følgende uddannelser: DTU: ... -
kemi eksamen..
Forumindlæghey.. Jeg skal op til kemi eksamen efter jul, på c niveau. Så ville lige høre om nogle af jer har været oppe i det, og hvis ja hvordan foregik det.. mener med hensyn til da i skulle vise forsøget osv.. hva gjorde i.. :-) -
mediefagsfilm - kritik HASTER
ForumindlægHej. Jeg håber der er nogen, som vil komme med lidt kritik, af vores film vi skal bruge til eksamen imorgen. http://www.youtube.com/watch?v=giBqNnZjq30 Bare fyr løs.. På forhånd mange tak :-) ps. det er c-niveau -
Spørgsmål indenfor faget oldtidskundskab ??
ForumindlægHeej Alle Efter sommerferien skal jeg begynde på gymnasiet .. Jeg har valgt den studieretning, som hedder: Matematik, Fysik og Kemi.. Og jeg skal have faget oldtidskundskab .. Jeg ville spørge om, hvad det handler om ?? Hvilke emner kommer man ind på i faget oldtidskundskab og hvad drejer det ege... -
Valg af 4. A-niveausfag
ForumindlægHej med jer Jeg står i den situation, at jeg nu skal vælge et fjerde fag på A-niveau. Jeg er under den nye reform og er på studieretningen Mat A, fysik B, kemi B. Jeg kan vælge at opgradere enten fysik, kemi, engelsk eller tysk til A-niveau, men jeg aner virkelig ikke, hvad jeg skal vælge. Jeg ha... -
Udledning - trin for trin
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at forstå, hvad der sker trin for trin ifm. udledningen af en ligning. Jeg skal udlede: ΔT = Kf * c Opløsningsmiddel i s uA(s) = uA0(s) Opløsningsmiddel i l uA(l) = uA0(l) + RT*ln(xA) Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan man kommer frem til nedenståe... -
Medicinstudiet - alternativer
ForumindlægHej :-) Jeg er netop startet i 3.g og lige nu er jeg ret lun på medicinstudiet. Jeg ved, at det er svært at komme ind, man skal opfylde kravene (jeg går på samfundsfaglig linje, og skal derfor opgrade MEGET for at kunne opfylde kravene), og være målrettet. Derfor er jeg begyndt at tænke på alter... -
Årsprøve/Eksamen
ForumindlægHej... nu er tiden kommet til Årsprøverne og eksammerne, og jeg som er 1.g'er er kommet lidt i tvivl om hvilke prøver jeg skal op i ..... min linje er Mat A FYS A Kem b Nogen som kunne fortæller mig hvilke prøver jeg skal op i, og hvilke er udtræk.... -
Bevisførelse - hjælp!
ForumindlægHej. Jeg står i den situation, at jeg jeg skal læse matematik op på a-niveau fra c-niveau. B-niveauet har jeg allerede gennemført, og næste skridt fortsætter jeg med i marts. Problemet er dog, at jeg står svagt i bevis-delen i matematik. Jeg forstår udmærket beviserne osv, men har svært ved s... -
eksamen
Forumindlægjeg skal op i fysik, jeg ved ikke hvordan je gkan gribe det an, nogle der har råd. -
Inspiration?
ForumindlægJeg sidder med den udleverede CD og tænker "Nøj hvor er der meget kedeligt at skrive om". Jeg er blevet en smule forvirret over hvor man får det sproglige fag ind i vores geniale problemformuleringer? Og hvad er de samfundsvidenskabelige fag? Hvis nogle har nogle geniale ideer jeg må... -
Ang. gennemsnit
ForumindlægHej jer derude Jeg har hørt, at studenter anno 2009 og op efter kan gange sit snit med 1,08. Hvad hvis man så har et ekstra A-fag, hvor man ganger snittet med 1,03. Skal man så både gange med 1,08 og 1,03 ? -
Jeres karakterblad?
ForumindlægVi har lige fået karakterblad. Mit ser sådan ud:1.g, stxASP: 9AT: 10billedkunst: 9 dansk: 8 historie: 9 idræt: 10 mat, skr: 10 mat, mdtl: 10 engelsk: 10 samfundsfag: 8 NVG: 11fysik: 10fransk: 7Jeg har altså et gennemsnit på 9,3 hvilket jeg er tilfreds med. Undtagen i fransk...HVAD MED JER? -
Integralregning - kurvelængde
ForumindlægOkay, så jeg er ved en opgave, hvor jeg har siddet i noget tid og tænkt på hvilken tilgang jeg skal gøre for at løse opgaven. - Dertil kan jeg sige at jeg ikke kan få det til at give mening. Opgavenerne tager udgangspunkt i den vedhæftede fil, som er en model af storebæltsboren med nogle af d... -
adgangskrav og eksamensbevissammensætning
Forumindlæghej jeg er ved at tage HF som enkeltfag, og i den forbindelse er der nogle ting jer er usikker på. 1. hvis jeg i et fag har fået en god karakter på B niveau og derefter tager A niveau og får en ringere karakter, kan jeg så, - når eksamensbeviset skal sammensættes -, selv bestemme hvilken karak... -
noder hjælp
Forumindlæghej er der nogen der kan fortælle mig hvad denne styk betyder. La la la la, ri ra ra ra la la la ( tekst) C D C C~a# D D D# D C C C er det højre hånd,hvad er a#? Cm A# Cm <-- er det venstre hånd, hvad er Cm og A#---> ¤ der er også nogle gange hvor der store og små bogstaver er blandet,... -
Karakterer...
ForumindlægJeg har her ved første karaktergivning i 1.g fået et snit på 8,6. Jeg er matematiker og har fået 8 i engelsk, kemi, fysik, idræt, 7 i musik og så 9 i resten. Endvidere er det min klare ambition at blive student med et snit på 10,0 eller over - dels på grund faglig interesse, og dels på grund af f...
