Søgning på: historie noter stx. Resultater: 10441 til 10460 af 33650
-
Pre-university quialifications?
ForumindlægJa, mit spørgsmål er: Hvis der står man skal have pre-university quialifications for at få et job, hvad betyder det så? Betyder det bare at man skal have en gymnasiel uddannelse (stx, htx osv.)? -
Bestem arealet af denne trekant når ... ?
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med opgave 13b i dette link http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF09/Eksamen/Eksamensopgaver/Stx/090813_opgave_matB_stx_uden_kode.ashx -
3. gradsligning.
ForumindlægMat A -niveau, stx.. Hvordan løses denne opgave uden hjælpemidler? f(x) = 3x^3 - 24x^2 + 48x løs f(x) = 0 -
lineær vækst
ForumindlægHej. Antallet af elever, der tog en studentereksamen på stx, er i perioden 2004-2009 steget med 350 pr. år. I 2004 var der 16259 elever, der tog en studentereksamen på stx. y = 850x + 16259 det antages, at udviklingen af elever, der tager en studentereksamen på stx, fortsætte på denne måd... -
Svar til Fysik A 4. juni 2018
ForumindlægHej allesammen, Jeg var til Fysik A skriftlig eksamen (STX) i dag, og jeg tænkte, om der var andre herinde, der ligeledes var det og som har lyst til at sammenligne svar? -
Danskstil
ForumindlægHej allesammen Er der en der kan rette min dansk stil? Det er Dansk A STX og jeg håber der er en venlig sjæl, der kan hjælpe :) Vh Søs -
lektiehjælp.
ForumindlægHej. Jeg er en pige som går i 2G på STX og har matematik som A-fag. jeg kunne godt tænke mig en hjælpelærer, da det ikke er min stærkeste side. Jeg bor i Viby og er selv snart 18. -
Eksamen tirsdag!!
ForumindlægHej derude! Jeg skal op i skriftlig samfundsfag A (STX) på tirsdag. Er der nogen der har ideer til hvilke emner der kunne være relevante - hvilke der formentlig ville komme? På forhånd taaak! -
VIGTIGT eksamen tirsdag!
ForumindlægHej derude! Jeg skal op i skriftlig samfundsfag A (STX) på tirsdag. Er der nogen der har ideer til hvilke emner der kunne være relevante - hvilke der formentlig ville komme? På forhånd taaak! -
HJÆLP!!!
ForumindlægHey, Er der nogen som kan løse henholdsvis opgave 9.030 og 9.032 i Matematik STX A-niveau? Please hælp er helt fucked og fatter ingenting... -
Fuldt pensum
ForumindlægHej hej. Er der nogle der ved hvordan det fungere med ens årskarakterer når man skal op i fuldt pensum her i år 2010 på stx? Er det sådan at de bliver erstattet med den karakter man får til eksamen? Mvh -
samfundsfag skriftlig eksamen 2010
ForumindlægHej alle Skal op i samfundsfag skriftlig eksamen (A niveau, STX) d. 31/6. er der nogen som har ideer til hvad emnerne for denne bliver i år? jeg har hørt at det muligvis kunne blive noget med ulighed. -
skritflig engelsk eksamen
ForumindlægHej alle her på studieportalen. Jeg skal snart op i skriftlig engelsk B eksamen (stx), og vil derfor høre om i har nogle gode råd til hvordan jeg bør forberede mig? Mvh 2000milo -
Samme eksamensstil ?
ForumindlægHej Jeg er igang med at tage matematik A på vuc som enkeltfag... tænkte på om den skriftlige eksamen ville være den samme for en hf og stx når de begge er A-niveau ? - på forhånd tak -
Matematik A skriflig - hvorn gik det?
Forumindlægsom i ved har flest af os været op til matematik stx a skriftlig idag, hvordan gik det? er der nogle der har facitliste, så jeg kan se hvor mange rigtige jeg har :D -
Forberedelse til fransk mundtlig eksamen
ForumindlægHej, jeg ville høre, om der er nogle, som ligger inde med nogle gode råd om, hvordan man forbereder sig optimalt til mundtlig fransk eksamen (STX)? Finder det lidt udoverskueligt med alle de papirer´nemlig.. Tak på forhånd! -
Hvordan får man 10/12 i idræt C-niveau?
ForumindlægHej SP Ja, som man kan se på overskriften: hvordan får man 10/12 i idræt på C-niveau på gymnasiet (STX)? Er det muligt for en ikke-atletisk person at gøre det? Hilsen Aspiranten -
Lav gennemsnit :(
ForumindlægHej allesammen jeg har en rigtig lav gennemsnit (2,6) STX.. Mit spørgsmål er, om jeg kan komme ind på sygeplejerske skolen, selvom mit gennemsnit er så lav? -
Forelæsning til gymnasiet?
ForumindlægHey alle ;) Jeg skal på STX, efter sommerferien, og jeg ville spørger om det er nødvendigt/godt at lave lidt forlæsning på fx. matematik eller fysik ? Og vil det hjælpe ? Hilsen peter09. -
Kemi A HTX eksamen 2010
ForumindlægNogen der har, eller ved hvor man kan finde, svarene til denne eksamensopgavesæt fra i sommers ? Har fundet en masse fra STX, men jeg går på HTX og kan ikke finde noget... Nogen der kan hjælpe ?
