Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 10601 til 10620 af 57177
-
Rettelse
ForumindlægEr der nogen der vil rette for mig :)\nFra dansk til engelsk.\n\nKære den ulykkelige mor.\nDet står helt klart af dine bekymringer at der er noget galt med din søn og der skal sættes en stoppes ind med det samme. Du har en mistanke om at han, er i besiddelse af hash og er ude i det sorte hul. Jeg... -
Passiv Passiv
ForumindlægHjælp mig. Skulle oversætte en tekst til engelsk og jeg er bare bange for jeg ikke har oversat korrekt til passiv. Vil i ikke godt lige tjekke. The riots in north Ireland, just as many others characterizes as civil war, can only be understood if you know something about Ireland’s history. I... -
hjælp til oversætte
ForumindlægHej. Jeg skal skrive et brev til Ikea, men er ikke så god til engelsk. Er der mon en, som har lyst til at hjælpe mig med at oversætte et kort brev fra dansk til engelsk. Det er lidt under en side. På forhånd tak. -
Henrik Dahl - Minerva model - Livsstil
ForumindlægHejsa!Ville høre, om der var nogle herinde som kunne hjælpe mig med Henrik Dahls teori omkring Livsstil. Er nemlig skrivende stund igang med at skrive omkring livsstil, og skal bruge ham som teori.Hvis I har nogle gode noter, vil det være super. -
Eksamen - hvad må man have med?
ForumindlægJeg har lige et lille spørgsmål vedrørende Old-eksamen. Man må jo have alt med ind til selve forberedelsen, men hvad må man egentlig have med til selve eksamen? Må man kun have de noter med man har skrevet i forberedelseslokalet, eller må man også tage alt med der? -
Nye kategorier
ForumindlægHej, Jeg synes det ville være passende at oprette kategorierne: - Astronomi - Statik og styrkelære - Teknikfag (Proces- og levnedsmiddelteknik, Design og produktion, Byggeri og energi, kommunikation (?)) Er det mon noget, der kan holde? -
Konfidensinterval
ForumindlægJeg har brug for hjælp til disse opgaver. Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal gøre, og hvordan jeg skal bruge mit CAS-værktøj Wordmat til det her :-( Opgave 32 Se igen på analysen fra Epinion i eksempel 18. a) Tegn grafen for +u som funktion af pˆ i et passende interval. b) Ved hvil... -
Perspektivering til studierapport AT?
ForumindlægHej. Det er sådan at jeg skal til eksamen i AT på fredag, men jeg er meget i tvivl omkring hvad jeg skal gøre med min perspektivering til studierapporten, da jeg ikke synes at der er nogle af mine tidligere emner som passer sammen med mit emne i år. Jeg har skrevet om komminikation mellem mor o... -
Rettelse af kort oversættelse.
ForumindlægHej allesammen! Er der nogen der vil være så venlige at rette dette? Øverst står teksten på dansk (som i sikkert kan se), og nedenunder står min oversættelse på engelsk. Tak på forhånd :) Centralt for dette synspunkt er den opfattelse, at mennesket i sit væsen er historisk. Man taler om mennesk... -
Engelsk afl.
ForumindlægHey... Er der nogen der gider tjekke denne afl. igennem for fejl? Mvh KatieDer er ingen I stuen da jeg kommer ind men duften af ristet brød og kaffe fortæller mig at morgenmaden er på vej. Laura, den gamle tante, har travlt ude i køkkenet. Jeg tøver, føler mig ikke hjemme nok til at gå ud og sige... -
Hjælp til formulering af sætninger
ForumindlægHej alle. Jeg har problemer med at formulere disse sætninger på tysk, og jeg kunne derfor godt bruge lidt hjælp. Jeg har selv en idé om hvordan de skal lyde, men jeg er ikke sikker, så jeg har skrevet det jeg ønsker at sige på dansk (det med fed skrigt), og så har jeg også skrevet mit bud på hvo... -
Aktiv til passiv
ForumindlægOmskriv følgende sætninger fra aktiv til passiv og forklar kort, hvad der sker grammatisk, når den aktive sætning omdannes til passiv. Skriv dit svar på dansk. I. Peter's son painted the house. Er ikke helt med her... Nogle som kan hjælpe? -
Krise!! Tysk og fysik/kemi eller ej..
ForumindlægHej! Jeg vil prøve at gøre dette kort, og så forståeligt som muligt.. Jeg står og skal på efterskole næste år, hvor jeg tager 10. klasse. Mit problem er bare, at nu skal vi snart op på skolen og vælge diverse fag og valgfag, og jeg har den mulighed, at jeg kan fravælge både tysk og fysik/ke... -
HJÆLP SØGES TIL LATIN EKSAMEN..?!
Forumindlæghej..jeg søger hjælp fra dem der har nogen noter til bogen Ludus, Catul el. bare nogen noter man kan bruge til eksamen..Har I nogen gode råd til latin eksamen ..Er meget nervøs..Hvis I har nogle noter, bliver jeg meget glad hvis i sender dem til min email:[email protected]åber I kan hjælpe m... -
Eksamen, hvordan?
ForumindlægHvordan er det at det foregår til mundtlig matematik eksamen? Må man bruge sine noter fra forberedelsen, som man må i andre fag (og hvordan man står jo med ryggen til noterne), eller skal man kunne det hele udenad, så man kigger så lidt på noterne som muligt..?Og hvad kan man sige hvis man kommer... -
STRESS
ForumindlægHej , hvordan plejer i at forberede til eksamerne? Hvor lang tid , og terper i hele pensumet ? Er virkelig stresset over det... Og hvordan holder i orden i jeres ting osv.. tager i noter på com. eller hånden? -
grammatik
ForumindlægNår man får af vide i sin opgave, at der var nogle sproglige problemer hvad menes det med det? -
Dokumentar
ForumindlægHej,Hvis i selv skulle lave en dokumentar, hvad skulle den så omhandle?Bjarkee -
Analfabetisme
ForumindlægHej,Er der nogen der har nogle gode links til stati´stik over analfabetisme i Dk?Hverken dst.dk, statistikbanken.dk eller informationsportalen.dk har noget om dette emne.. -
Tider .
ForumindlægHej! Hvilke tider skal man have styr på? - Jeg tænker på det perspektiverende, (tekst eller skulptur) Hvis der fx står, at x er fra 1840, skal man så vide at det er fra nyklassicisme? Er der nogle der kan perioderne, man skal have styr på, af nyere tid? :)
