Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 10641 til 10660 af 63055
-
Tøjdesigner - Designskolen
ForumindlægHej alle :) Jeg er en DAME (lol) på 22 år og jeg er meget i tviel om hvad jeg skal uddanne mig som og så alligevel ikke... Det som jeg mest kunne tænke mig at være er at være tøjdesigner for hvis der noget jeg VED jeg kan så er det tøj. Jeg er en der går modstrømmen, og har fået meget ros fo... -
Farmaceut studiet
ForumindlægJeg skal starte på farmaceut-studiet på Danmarks Farmaceutiske Universitet efter sommerferien og vil meget gerne høre fra nogen der læser til farmaceut.Jeg er lige blevet student og er lidt bange for at det bliver for svært på universitetet. Jeg er interesseret i kemi, hvilket også er grunden ti... -
Løs ligningen
Forumindlæg5^n+5^n+5^n+5^n+5^n=5^25 Ved n = 24. Men hvordan beviser jeg dette? 2^n+2^n=2^4 n= 3 3^n+3^n+3^n=3^9 n= 8 osv osv... Men hvordan løser man det på skrift. Tallet * antal -1n? -
lienær funktion
Forumindlægjeg fatter hat af hvad jeg skal i denne her opg: Grafen for en lineær funktion f(x) går gennem punkterne P(-2,6) og Q(3,-9). a) Bestem forskriften for f(x) b) Bestem værdierne f(5), f(-2), f(0) c) For hvilke x er funktionsværdi f(x) = 21? d) Ligger punktet (5, 0) på linjen? Begrund dit svar nogen... -
Korrekt engelsk?
ForumindlægHej allesammen, jeg er igang med at skrive en engelsk novelle. Jeg skriver den først på dansk og oversætter senere, jeg ville bare høre om I ville tage et kig på den og se om jeg oversætter rigtigt. Tak på forhånd. It was a shiny beautful day. The sun was shining from a clear sky ov... -
endelig ferie. !!
ForumindlægSå er ferien omkring hjørnerne, og nu skal der slappes af, MEN jeg har valgt at bruge en del af min ferie på at blive bedre til mundtlig engelsk. Så jeg tænkte på om I kender nogle engelske romaner, som er læsevenlige for en 9. kl. elev. ?? (ingen kærligheds romaner. TAK ;D) -
Integralregning Bestem F
ForumindlægJeg bøvler med matematikken idag:( Funktion f(x)= 2x-3 Med F betegnes en stamfunktion til f. Bestem F, når det oplyses, at linjen med ligningen y = x+5 er tangent til grafen for F. Sidder og kigger dødt i mine noter samt bøger efter noget vejl. Any help? Skal jeg sætte de to ligninger lig med hin... -
Omkreds og Areal
ForumindlægHvis man har radius af en cirkel, og vil finde omkreds og areal af samme cirkel, hvordan gør man så? :) Radius på cirklen er 4,5 kan det passe omkredsen er 28? :-) således man regner det sådan her ud: 2*TT*4,5 Eller er jeg forkert på den? :-) På forhand tak. -
den 11 september
Forumindlægjeg er lige begyndt i 7 kl og som vores første opgave har vi fået en opgave som handler om den 11 september.jeg ville gerne hvae lidt hjælp. -
hjælp formelsamling
ForumindlægEr der nogle der har gode råd til en rigtig god formelsamling? Eller en I kan anbefale, skal nemlig ud og købe en (-: -
Mobiltelefon
ForumindlægHvor meget data sendes der per sekund til en modtager, når man sender en SMS eller en MMS? Dette afhænger af signalet, men også hvor stor afstanden mellem afsender og modtager er? -
hva er a,b,c niveau på Hf?
Forumindlæghva er a,b,c niveau på Hf? Jeg skal på Hf efter sommerferien.. så derfor ville jeg meget gerne vide det.. På forhånd TAK.. -
Hvor kan jeg finde Kim Fupz novelle "Hunden"
ForumindlægHej er der nogle der ved hvor jeg kan finde Kim Fupz novelle "Hunden"? På forhånd tak :-) -
begreber
Forumindlæghej hvad betyde disse ord indenfor samfundsfag? outsourcing delegitimation dekoncentration hvad er idealisme suverænitet multipolaritet bipolaritet unipolaritet -
Dansk Eksamen - Romantikken.
ForumindlægHej alle sammen! :D jeg har trukket " Romantikken " i Dansk mundligt, og jeg mangler lidt hjælp til hvilken Novelle jeg kunne have om inden for Romantikken. og også gerne en perspektivering! jeg har arbejdet med : Ørneflugt og Tepotten. Nogle ideér? - på forhånd tak! :D -
HASTER...Kære Venner... HASTER
ForumindlægHej er der nogle der hurtigt kan fortolke dette digt, jeg syntes at den er noget forvirrende:KÆRE VENNERJeg har to vennersom er uvennerog to uvennersom er venner.Min ene ven er ven med min ene uven.Min anden ven er uven med min anden uvens ven.Det er svært at holde rede på hvem man skal passe på ... -
Netto
ForumindlægHejsa alle sammen... Jeg vil gerne ansøge Netto. men jeg vil ikke udfylde en ansøgningsblanket men jeg selv skrive en ansøgning. Kan I hjælpe mig med at skrive ansøgning til Netto... -
Karaktererne...
ForumindlægHej allesammen, Jeg er lidt bekymret for tiden.. Det er sådan at mit gennemsnit lige nu ligger på 7,5. Nogle vil måske mene, at det er en fin karakter, men ikke hvis man lige som mig gerne vil læse odontologi(tandlæge). Her skal man bruge et gennemsnit på omkring 10. Hvor bekymret bør jeg v... -
Gennemsnit for at være folkeskolelære?
ForumindlægHej alle sammen! Hvad skal ens gennemsnit være på gymnasiet, hvis man gerne vil være skolelærer? Jeg har hørt, at det er 7, er dette rigtigt? -
ret tysk tekst
Forumindlægen der kan hjælpe med at rette den?
