Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 10641 til 10660 af 95433
-
Vejledning om uddannelse
ForumindlægHeej Alle Jeg går i gymnasiet 1g . Jeg har valgt den Naturvidenskabelig retning Matematik A, Kemi B, Fysik B. Jeg vil godt være uddannet, som læge . Men jeg er ikke lige helt med kravene og karakter . Det er noget med, hvis man skal være læge og komme på universitetet, skal man udføre nogle krav ... -
Er der nogen der vil se min engelsk stil fra studentereksamen igennem og bedømme den til en karakter
ForumindlægHeyy! jeg var til studentereksamen(STX)i skriftlig engelsk B niveau i går.Jeg valgte at skrive om opgave A, som handlede om "the smoking ban" i England Jeg tænkte på om der er nogle herinde, som ville læse den og bedømme den til en karakter. På forhånd tak mvh Gökhan Her er min... -
Idræt på gym
ForumindlægHar man idræt alle tre år på idræt, selv om det er på c?? -
organisk og uorganisk stof
ForumindlægHar jeg forstået det korrekt, at: organisk stof: H2O og CO2 mens organisk stof er: C6H1206 (drusukker/glukose), O2 og H2CO3(kulsyre) -
Fysikrapport
ForumindlægEr der nogen der er interesseret i at rette en fysikrapport på 10. klasses niveau? -
Tvivl om min studieretning
ForumindlægHej. Sagen er den jeg overvejer at skifte studieretning efter grundforløbet. Jeg har lige nu linjen Engelsk A, Spansk A og samfundsfag B, men er tvivl om jeg gider have spansk alligevel. Så jeg har tænkt lidt på denne her linje: Bioteknologi A, Matematik A og Fysik B. Men Problemet er bare at m... -
Hvor meget før man består?
ForumindlægHvor meget skal man kunne på C niveau for bare at få 02?? Har ikke så meget styr på det :) -
uforgrende og forgrende alkaner
Forumindlæghej hvad er forskellen mellem uforgrende og forgrende alkaner ? c-niveau ;) -
Er der ikke psykologi og kemi undervisnings videoer herinde?
ForumindlægEr der kemi og psykologi undervisning herinde på C niveau? -
Matematik
ForumindlægJeg er hjælpelærer til matematik på C, B og A niveau. -
Spektrallinjer
ForumindlægJeg er lidt i tvivl omkring denne opgave: Forklar, hvilken spektrallinje i emissionsspektret der svarer til overgangen fra energiniveau D til energiniveau B Der er vist en figur af et udsnit af et emissionsspektrum og absorptionsspektret for lithium. Der er vist 4 spektrallinjer, som skyldes ov... -
Opgaver/træningssæt
ForumindlægHej. Er der nogen, der kender nogle hjemmesider, hvor jeg kan træne/øve noget kemi på c. Har pt om elektronprikformel og molekyler, hvor jeg gerne kunne tænke mig at øve det lidt mere - i form af øvelser/opgaver. OBS; kender godt til quizlet, jeopardy -
Spansk eller tysk?
ForumindlægHej, Jeg er i slutningen af mit andet år på stx og jeg har spansk på A. Jeg har lidt fortrudt at vælge det og vil virkelig gerne have tysk, kommer lidt med et dumt spørgsmål, men er der måske en lille mulighed for at jeg kan skifte til tysk på B eller A niveau ? hvis jeg har det i 3g og går på... -
standpunktskarakterer!!
Forumindlægheeejhar lige en række spørgsmål om stadpunktskarakterer på gym (er 1.g'er)1. får man karakterer for alle fag i gymnasiet, både mundtligt og skriftligt?2. nogen der vil uploade et karakterblad?3. jeg er megeeeet interesseret i at høre hvordan jeg selv kan sørge for at mit første karakter blad... -
Hvis man dumper matematik B
ForumindlægHvis man er tilmeldt et suppleringskursus over sommerferien med matematik A, skal matematik B så være bestået, eller kan man godt gå på kurset selvom man er dumpet? -
Ideologi = samfundsfaglig teori?
ForumindlægHej. Jeg skal snart op til AT og er en smule tvivl om nogle ting omkring samfundsfag, da jeg kun har haft det på c-niveau. Kan jeg anvende en bestemt samfundsideologi som en samfundsfaglig teori? -
Papir og Eksamen
ForumindlægHvornår er det okay at kigge på sit papir til eksamen? Hvis det overhovedet er det? og det er mundtligt! :) -
Fysiologiske effekter ved konditionstræning
Forumindlæghej hvad er det fysik ændring på, blodet, blodårer, muskelceller og celler(mitokondrier) og hvad kan resulatet være? Tak -
Intelligent boligopvarmning
ForumindlægHey vi har fået en gamel mattematik eksamns opgave for. den er fra juni 2015. er nået til opgave 2 er den der står nedenfor og jeg forstår virkelig ikke hvordan man laver den så hvis nogle ville hjelpe vil jeg være glad Udetemperaturen er -5,0 °C, og temperaturen inde i huset er 23,0 &de... -
AT: Fagenes fordeling
ForumindlægJeg skriver AT-synopsis i fysik A og filosofi C men er kommet i tvivl omkring kravene til emnet. Mit emne ligger nok indenfor det man kalder filosofisk fysik, så arbejdsmetoderne er ikke begrundet i noget eksperimentielt, det er udelukkende teoretisk (såkaldte tankeeksperimenter). Jeg må nok in...
