Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 10681 til 10700 af 63055
-
God karakter
ForumindlægHvad er for jer en god karakter? Gør et 9-tal jer tilfredse eller skuffede? -
Magnetisme
ForumindlægEr der nogle der enten har nogle noter om magnetisme eller kender nogle gode sider?!På forhånd tak.. -
Hamlet
ForumindlægNogle der har nogle gode noter til hamlet på engelsk a-niveau? -
eksamen
ForumindlægMå man gerne tage computer med ind i forberedelseslokalet? alle mine noter er på computer???? tak på forhånd -
1. & 2. verdenskrig
ForumindlægHej, Er der nogen der har noter til 1. og 2. verdenskrig som jeg må låne?:) -
Mac eller PC?
ForumindlægHej alle! Jeg er lige blevet 14 år, og skal starte i 8. klasse efter sommerferien. På min skole skal man have sin egen computer med i skole fra 8. klasse og indtil man går ud, og det var nok alligevel på tide at få mig en computer. Jeg har endnu ikke fået købt en, og er stadig i tvivl om hvilken ... -
Logaritmeproblem
ForumindlægHej,Hvordan kommer jeg videre her:3*log(6x+9)= 4,657log((6x+9)^3)=4,657(6x+9)^3= 45394,2216x^3 + 162x + 729 = 45394,2216x^3 + 162x = 44665,3 -
Engelsk Aflevering.
ForumindlægHejsa allesammen. Jeg sidder med følgende engelsk aflevering som jeg mangler lidt hjælp til liige at få rettet igennem. Jeg håber nogen af jer derude vil kigge den igennem. Character sketch I have chosen to compare the young girl from “Champagne Flight” and Tommy from “The Death of Tommy Grimes... -
Hvor meget bør jeg gøre ud af det!
ForumindlægMisforstå mig nu ikke, jeg prøver ikke at springe over hvor gærdet er lavest. Der er bare ingen grund til at gøre alt for meget ud af det hvis det er unødvendigt. Med henblik på eksamen. Jeg har en masse kernetekster, som jeg har læst/læser. Bør jeg lave noter på hver enkelt, eller burde min hu... -
Angiv sidste ciffer i tallet
ForumindlægAngiv det sidste ciffer i tallet : 9^(9^9) - altså, det er tallet ni i niende i niende. Jeg ved ikke hvordan jeg skriver tallet herinde... Jeg har fået afvide, at jeg bl.a. kan bruge Eulars phifunktion, men her har jeg også brug for hjælp. -
Railgun projekt
ForumindlægHej jeg skal om et har uger have et fysik projekt, men der er nogle ting jeg ikke helt har styr på, så der for skriver jeg. Jeg har bestemt mig at lave en railgun ligende denne: 64.233.187.104/search bare måske lidt større. Da dey er et fysik projekt skal man jo have noget reelt fysik :P det er d... -
Gode links (FY)
ForumindlægHej, som profilen hentyder... Nogen der har kendskab til nogle indholdsrige netsider relateret til faget Fysik? Niveauet bør som minimum være equal A-niveau. -
Rapport hjælp
ForumindlægHej :-) Er der nogen, der kan se på min fysik rapport,, og give feedback til hvad jeg måske kan gøre bedre? På forhånd tak -
SLOGANS TIL STUDENTERVOGN!
ForumindlægJA, kom med forslag til slogans, som skal hænge på vognen. :D -
Bedre karakterer?!
ForumindlægVil man få en bedre karakterer hvis man de sidste 2 uger- er konstant aktiv? Kan det virkelig lade sig gøre- at der er lærerer der er så "dumme"- til a hoppe på den?- Eller er det slet ikke forkert. Er der nogen af Jer, der har oplevet noget lignende? Har en veninde, der aldrig sagde ... -
Hjælp... :9;(
ForumindlægHej alle sammen. Jeg føler at min lærer ikke kan lide mig, og prøver på at få mig ned i karakter. (Dansk lærer) Kan man ikke gøre noget ved det? Klage, eller få snakket med en eller anden om det. En lærer bør ikke se ned på folk på den måde, bare fordi vedkommende kommer fra et andet land. -
og jeg ville droppe ud
ForumindlægPå gym har jeg fået følgende årskarakter.... Billedkunst C 12, 10 Biologi C 7,4 Kemi C, 7 4 Geografi C 7,4 Samfundsfag C 7, 7 Historie B 7,7 Religion C 7,7 Matematik C 7,7 hmm ? Gode Karakter?? -
Ørkendannelse
ForumindlægHejsa. Vi har lige fået vores spørgsmål til NG eksamen. Et er spørgsmålene lyder: Hvorfor er der store ørkenområder i Nordafrika? bliver ørkenområderne større eller mindre? Hjælp :S -
hjælp til mundtlig engelsk
ForumindlægHej alle: Jeg skal til mundtlig eksamen i engelsk og ville spørge, om nogen kendte et sted, hvor man kunne finde en samtalepartner at snakke engelsk med, så jeg kunne blive mere flydende. Hvis der er nogen herinde, der også skal til engelsk eksamen, og vil øve med mig, ville det også være skønt. ... -
Hjælp, matematik, tak!
ForumindlægHej folks, jeg har et problem, som jeg håbede, at nogen derude kunne hjælpe med. Jeg har en trekant 7 med nogen sider, jeg har fået angivet. Da jeg ikke kan se trekanten, skal jeg afgøre om den er retvinklet eller ej, ved kun at have siderne? Problem er, hvordan gør man det? Siderne er: a = 90, b...
