Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 10781 til 10800 af 95433
-
Opgavesæt (1.g) i effekt og nyttevirkning
ForumindlægHejsa. Dette er mit fysikopgavesæt i effekt og nyttevirkning. Jeg håber der er nogle som gider tjekke om mine resultater er korrekte, samt hjælpe mig med de opgaverjeg ikke kan finde ud af (*). Jeg ville blive meget glad, hvis der var nogle som gad at kigge på det, da besvarelserne ellers vil vær... -
Privat lektiehjælper søges !!!!
ForumindlægHej .. Jeg søger en privat lektiehjælper der kunne hjælpe mig i Fysik og matematik, (kun til rapport). jeg går på Gym. Hvis der er nogen der er interesseret eller kender nogen som kan hjælpe, så må i Meget gerne skrive til min e-mail adresse: Kar-delen2@hotmail.com yderligere info. kan vi aftale,... -
Gym. Hævning af fag
ForumindlægJeg har lige et par spørgsmål angående fagene på gymnasiet. Jeg spurgte min studievejleder, men han kunne ikke give mig et konkret svar. Hvis jeg fx har matematik B som studieretningsfag og jeg så hæver det til A som valgfag, bliver jeg så ved med at have B-timer sammen med resten af klassen og h... -
Hjælp til bioteknologi
ForumindlægHej :-D Jeg håber nogen kan hjælpe mig. Jeg skal til at vælge studieretning, og jeg overvejer at tage studieretningen matematik A/ bioteknologi A. Men er der nogle der ved hvor høj kemien er i faget – er det b-niveau eller c-niveau? Er biologien og kemien lige fordelt, eller er der mest b... -
Usikker
ForumindlægI dag var jeg til matematikterminsprøven og i går var jeg til danskterminsprøven. Jeg synes det gik nogenlunde i går, men ikke særlig godt i dag til matematik. Jeg kunne ikke rigtig finde ud af lidt for mange af opgaverne, og sad og tænkte og blev ked af det, da jeg gerne vil være god til matema... -
simpel men svært matematikproblem, når man ikke lige kender metoden :)
ForumindlægNogen der kenter en nem metode til at løse det her ? a + b= 8 a * c = 6 b + c= 7 find a= ? , b=? c=? jeg har fundet ud af at a=3 b= 5 og c= 2 jeg har løst det ved at prøve mig frem, men findes der en nem metode til at løse det ? det er noget matematik på D niveau, som en ven har spur... -
Gymnasier i Gentofte
ForumindlægHej med jer Jeg går i 9. klasse, og skal til at beslutte mig for en videregåendeuddannelsen. Mit gennemsnit er nuværende på 9,5 og min UPV har fået et kryds i parat til en gymnasial uddannelse. Min studievejleder er afsindig uengageret, så jeg... -
Mængdeberegning
ForumindlægHvordan viser jeg, at følgende gælder: m=c*v*m=c*M ? Mange tak på forhånd! -
Autoimmun - teori (debat?)
ForumindlægHej SP. Jeg har det sidste stykke tid gået og tænkt på autoimmune sygdomme, og hvordan man kan forhindre disse, uden at have fantastisk meget kenskab til det. Da vi har haft et forløb omkring diabetes, har mine tanker kredset om det som eksempel. Jeg vil dog gerne diskutere min teori, eller bare... -
Valg af videregående uddannelse, DTU eller KU?
ForumindlægHej alle! Jeg har virkelig tænkt længe over, hvad jeg vil studere efter sommerferien. Det jeg er kommet frem til (indtil videre) er, at jeg allerhelst vil læse fysik. Men ved ikke helt om jeg skal vælge uddannelsen, der hedder fysiske fag på KU eller uddannelsen, der hedder fysik og nanoteknolo... -
Er det hårdt at gå på HHX i forhold til 9.klasse?
ForumindlægHej alle, er der nogen herinde der går på HHX, og kan fortælle mig om hvor hådt er det at gå på HHX i forhold til almindelig 9. klasse på en privat skole? -
Før reformen
ForumindlægFør reformen, fik man så to karakterer (mdt og skr) i et fag på B? -
Matematik eksamen på hf.
ForumindlægHvis jeg nu skal have matematik b, skal jeg så op til eksamen, det føste år, andet år eller begge år. Er det noget med, at man selv kan vælge? -
Karaktervægtning
ForumindlægHej. Hvis man afslutter et fag på C-niveau, så vægter det 1, ikke? Vil det så sige, at hvis man har været til eksamen i det fag, at årskarakter tæller for 0,5 og eksamenskarakteren tæller for 0,5? -
Matematiske notationer
ForumindlægLad os antage, jeg har en konstant, k , så noterer jeg matematisk det således k ∈ R Hvad gør jeg, hvis det er en variable, og findes der en notation? -
Matematik-hjælp tilbydes nær Roskilde
ForumindlægJeg er en lærerstuderende med linjefag i matematik, biologi og fysik/kemi. Jeg har haft matematik på meget højt niveau i forb. med tidligere studie på DTU. Jeg er meget tålmodig og forsøger at møde vedkommende jeg underviser hvor hun/han er. Jeg tilbyder hjælp i matematik/fysik/kemi, biologi i fo... -
starttemperatur
Forumindlægheej ppl jeg sidder med en fysik opgave og kan ikke lige komme i gang to genstande udgør et isoleret system og er i en vis termisk forbindelse med hinanden. den ene genstand vejer 0.150kg og har en specifik varme på 900J/kg*c og en starttemperatur på 96C. genstand 2 vejer 0.65 kg og har en specif... -
Biologieksamen - mundtlig
ForumindlægHej Jeg har lige trukket mit emne til biologieksamen og sidder og bliver i tvivl om hvordan det egentlig er den foregår. Det er på b-niveau og ved jeg har en halv time derinde men hvor meget af den tid skal jeg bruge?? Derudover er mit emne "Infektionssygdomme - Tuberkulose" - og de e... -
Eksamen 2006
ForumindlægNogle der har lavet denne opgave og har den liggende eller facitliste til den`? Det er eksamen på b niveau i 2006 -
Mundtlig eksamen..
Forumindlægja sidder her og skal til fys A eksamen om en uge så skal nok til at komme i gang! men tænkte på om der er nogle gode fif til at læse op? er det bare noget med at skrive disposition til hvert emne? - og så selvfølgelig kende svarene...!
