Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 10861 til 10880 af 95433
-
Simpel opgave, man skal bare lige ha hjernen.
ForumindlægOkai. jeg har siddet med den her længe, men er nu ik det største geni til kemi:Ved ulykker på atomkraftværker er der risiko for udslip af radioaktive stoffer. Et af dem er I-131, som er β- -radioaktiv.A) Opskriv henfaldsskemaet for I-131.En ko spiser græs på en mark, der er forurenet med I-1... -
Valgfag
ForumindlægHej Jeg skal snart vælge valgfag, men jeg er lidt i tvivl hvad jeg skal vælge.. Om det skal være psykologi C eller erhvervsøkonomi C. Har i nogle gode råd? Kan i fortælle lidt om dem ? -
Friedmann-Ligningen
ForumindlægHej Jeg er ved at gå godt og grundig kold i dette emne Jeg skal Udlede Friedmann-Ligningen er der en som er meget venlig og hjælpe mig med dette problem? cheers -
B fag - hæve til A?
ForumindlægHej, når jeg en dag begynder på gymnasiet vil jeg have Matematik på B niveau, for lige at se hvad det er på gym, men kan man godt bare hæve det til A niveau efter de 2 år? Og, hvis jeg har valgt at hæve det til A - kan jeg så godt komme på en uddannelse, hvor kravet er A niveau?På forhånd tak :) -
HJÆLP!!!!!!!
ForumindlægHej Er der nogle som ligger inde med nogle notater til: Bogen "Liv og religion" Nogle begreber inden for religion eller Sammenligninger og forskelle mellem Kristendommen, Islam, Jødedommen og Hinduisme Håber på svar hurtigst muligt, for skal til eksamen om 3 dage! :o -
Medicinstudiet
ForumindlægHej Jeg er oprindeligt uddannet fængselsfunktionær og bestod i den forbindelse alle mine eksamener med karaktere over 10. Min sidste eksamen bestod jeg med et 13 tal. Jeg er gået i gang med en hf over 3 år. I år har jeg Dansk på A-niveau, engelsk på B-niveau og Samfundsfag på B-niveau og skal til... -
Kemieksamen??
ForumindlægHej...Jeg skal op til mdt. eksamen i kemi HN på fredag, og tænkte om der var nogle der ville fortælle lidt om hvordan det foregår? Ved godt at man først skal gennemgå noget teori og derefter en rapport, men hvordan er det smartest at fremføre teorien? Er bange for at det blir for refererende... V... -
regne min gennemsnitud
Forumindlæghej er der nogen der gider regne min karakter ud, da jeg tror det er forkert måde jeg har lavet den på? og har kigget på internet, med regne men ik så god stor hjælp -
Engelsk stil
ForumindlægHey ville blive ovenud glad hvis nogen gad rette og læse korrektur. På tusind tak hvis nogen meget venlige sjæle avde tid I think it’s great for the international economy that so many young students want to be self starters. I know that not all projects are going great. But some of them do ... -
Tysk eksamen
ForumindlægHeeej.. Nogen der ved hvordan det kommer til at foregå til tysk eksamen i 2.g? Vi har jo 24 timers forberedelse til A teksten, hvor vi bare skal analysere den og fortolke etc. Hvad med B teksten, hvad skal man gøre der? På forhånd tak ;-) -
Hvad kan jeg blive?..
ForumindlægHej, Jeg går på nuværende tiddspunkt på HHX i 1.g og jeg er nu i tvivl omkring hvad jeg vil efter de 3 år. Jeg kan godt lide fag som Engelsk og så har jeg det også fint med Dansk. Jeg er glad for Matematik når jeg forstår de ting som vi gennemgår, og så er jeg ikke så glad for Samfundsfag, ... -
Krav til fagkombination.
ForumindlægHej alle sammen, Jeg er allerede begyndt at spekulere over fagkombinationen til AT-eksamen i 3.g.. Mit problem er, jeg skal hæve et af min B-fag (står mellem kemi eller fysik), men jeg regner med at hæve kemi, dog ville jeg vide, om et af fagene skal være et A-fag? Da jeg gerne vil kombinere det ... -
Sonnet 18
ForumindlægHåber der er nogen der kan hjælpe mig med dette..Skal skrive opgave sonnet 18, er der nogler der har nogle noter til denne sonnet? -
flerfagligt og tværfagligt
ForumindlægHej Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen er på monofaglig, flerfaglig og tværfaglig niveau? -
Idiom (faste udtryk) og rettelser
ForumindlægHej Hjælp til en engelsk aflevering: 1) Indsæt det korrekte idiom a) You did very well today. You all deserve a ..................... . (pat on the back/ storke on the hair/ chip on the shoulder) b) I am quite sure I have heard his name before. It is just on the .................. of my... -
Eksame i 1. år i STX
ForumindlægJeg valgte studieretningen mat a, fysik og kemi b og det er mit 1. år i STX gymansium. Hvilke eksaminer kommer der til at være for mig? -
Dårlig givet fysikkarakter -hjælææælp
ForumindlægHej Jeg sidder med ondt i maven grundet nogle dårlige karakterer som jeg fik i faget fysik. Jeg kan aldeles ikke forstår grundet herbag, men ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre for at kunne få dem ændret. Jeg har aldeles (meget) styr på fysik og har gennem timerne taget noter til hvert emne. Så få... -
Adgangskrav
ForumindlægHej.. Hvis man har matematik på A, men den videregående uddannelse kun kræver matematik på C, hvor matematik på C skal bestås. Men hvad, hvis man ikke består matematikken på A kan man så ikke komme ind? For kan jo sagtens bestå matematikken på C. -
Valgfag
ForumindlægHvilket valgfag vil I anbefale? Jeg har studieretningen (HHX naturligvis) global studies; International Økonomi A - Afsætning A - Kulturforståelse B Jeg kan vælge imellem valgfagene: Psykologi C, Idræt C, Filosofi C, Markedskommunikation C, Design, IT C, Tysk C, Matematik B, Samfundsfag B, Spa... -
Matematik eksammen
ForumindlægHej skal op til matematik imorgen. Er der nogen der kan hjælpe mig med nogle metoder, hvor man kan øve sig. Mange tak
