Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 10981 til 11000 af 47924
-
HJÆLP RELIGION - ISLAM EKSAMEN!!
ForumindlægHey derude. Jeg skal til religion eksamen og har trukket Islam, som jeg er rigtig tilfreds med!! Dog ved jeg ikke hvad mit underemne skal være, og jeg skal også lave et produkt. Er der nogle som har nogle ideer? Det kunne være så fedt, hvis I gad at hjælpe mig!! Tusinde tak på forhånd!! ;) -
Metoc(k)-dommen. Hjælp til eksamen.
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen og kan ikke finde noget om metoc/metok-dommen. Er ikke sikker på om det er med "c" eller "k". Jeg ville blive meget glad hvis jeg kunne få en forklaring på hvad den går ud på eller et link til hvor jeg selv kan læse det. -
Biologi C eksamen stx
ForumindlægHej:) Jeg skal til mundtlig biologi eksamen på C-niveau. Er der nogen som har generelle råd til forberedelse såvel som eksamenen? Evt. ting som tidligere eksimanter ville have et ønske om at have vidst? På forhånd tak! Anna -
design eksamen på HF
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal op til eksamen i design C på HF, dog er jeg lidt i tvivl om hvordan det bliver, synes min lærer forvirre mig meget, så ville blive rigtig glad, hvis der er nogen, som har været oppe, der ville skrive deres oplevelse, og ang portfolio, hvor meget vægter de skitser osv. -
Dumpe adgangsgivende eksamen
ForumindlægJeg har nu fundet mit drømmestudie, som kræver, at jeg har bestået mit 2. fremmedsprog (for mit vedkommende spansk A) Jeg ved endnu ikke, om jeg kommer til at bestå det hele (kommer an på årskarakter, skrift. eksamen og om jeg kommer op i mundtlig - ved godt, at det er det samlede gennemsnit for ... -
TYSK EKSAMENS NOTER
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal op til tysk eksamen d. 4. juni. Jeg har en del noter, men mangler nogen. Håber i har noter til nogen af teksterne. DDR und die Wiedervereinigung - Der Volkaufstand vom 17. Juni 1953 - Die Schleife an Stalins Bart - Die Stasi hinter der Küchenspüle - Ein Ossi im Weste... -
Biologi eksamen - hjælp til spørgsmål!!!!
ForumindlægHejsa Står og skal til biologi eksamen B niveau imorgen, og har et par spørgsmål jeg ikke kan finde ud af :-( 1) hvordan kan mennesket ændre forholdene i naturen så selektionen ændres 2) Diskuter fordelene ved at bruge enzymer fra bakterier der lever ved højt pH og lav temp.: 3) Analy... -
Dansk eksamen skrevet for meget
ForumindlægHej alle :) Jeg står i den situation, hvor jeg har kommet til at skrive 4,4 sider til den skriftlige eksamen i dansk, hvilket er 0,4 sider for meget. Jeg er derfor meget nervøs for, at det kommer til at trække mig meget ned i karakter. Ift. opgavekravene har jeg opfyldt alle kravene, og endda pe... -
Logistisk regression..... Eksamen i morgen!
ForumindlægHej, Jeg sidder her med en opgave og svaret til opgaven, men kan virkelig ikke forstå hvorfor det hænger sammen som det gør. Opgaven lyder: I en stor spørgeskemaundersøgelse blev der blandt andet spurgt, om personen nogensinde havde haft migræneanfald samt om en række livsstilsfaktorer. I en a... -
Mundtlig Dansk Eksamen STX
ForumindlægHello. Sagen er den, at jeg skal til dansk eksamen snart. Derfor ville jeg gerne spørge folk til råds vedrørende denne eksamen. Et af problemerne er, at jeg ikke komplet ved, hvordan man skal strukturere sin mundtlige fremlæggelse, men jeg har en idé: 1. Disposition (Hvad vil jeg fortælle om?) ... -
Uni-eksamen og censorer
ForumindlægHej SP Jeg er bare interesseret i at vide, hvorledes censorerne på uni er? Er de meget forskellige fra gym? Tænker generelt, men også henvendt til medicinstudiet på KU:) På forhånd tak! -
gamle eksamens opg
ForumindlægSidder med opg fra følgende sæt: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF00/2000%208%203V%20XMH.ashx en der kan hjælpe? -
RELATIVE PRONOMINER - eksamen
ForumindlægHej, vil nogen tjekke om dette er rigtigt? Det er de ord der er skrevet med fed og parentes udenom -
Balancevægt (skriftlig eksamen 2014)
ForumindlægOpgaven lyder således: Nedenstående figur viser en balancevægt, som består af en vægtstang som vipper om punktet C, samt to ens skåle hænger fast i punkterne A og B. Afstanden mellem CB og AC er ens, samt vægstangen er "Forsvindende lille". De to skåle inkl kæder vejer hver især 472g. ... -
eksamen i morgen - gamma?
ForumindlægHej Jeg har IKKKKKKKKKE styr på gamma. Ved det er "fotoner". Fx. Når et radioaktivt stof henfalder og skal sende gamma, laver den sig først om til en beta-partikel, og med et overskud af energi. JEG ved at energien bliver sendt ud. Og hvad tilbage er: betakilde + energi. INGEN gammakild... -
Har brug for Noter til skriftlig eksamen
ForumindlægHej, jeg havde dumpet min skriftlig matematik eksamen som jeg nu skal tage om. så jeg ville spørge om der er nogen der har nogle gode noter som jeg kunne få og bruge. Jeg skal starte i et turbohold på vuc, så det ville være en stor hjælp. :) -
Biologi Eksamen hjælp! Ionpumper
ForumindlægHejsa.. I min biologi eksamen skal jeg forklare kulhydraters fordøjelse og optagelse i blodbanen. Er der nogen der kan forklare mig hvordan de bliver optaget i blodbanerne? Det er noget med de der ion pumper at gøre, men forstår ikke helt.. Mange tak på forhand Kasper -
Spørgsmål til eksamen i kemi:
ForumindlægHej :) Er der nogle som evt. kan forklare lidt om hvordan eksamen i kemi b foregår, hvad man evt. skal starte ud med at fremlægge? Er det sådan at man først skal snakke om den øvelse man skal tage udgangspunkt i,og derefter så koble det til teorien? :) -
Matematik A Eksamen - Forløb?
ForumindlægHej. Skal op i matematik her den 19. (om 36 timer) og er lidt i tvivl om hvordan eksamen helt konkret kommer til at foregå. Er der nogen der kan klargøre dette, så jeg bedre er i stand til at disponere min tid? Mvh. Stephan -
Dansk A mundtlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal op til den mundtlig eksamen i dansk A - HF. Og jeg er selvfølgelig nervøs. Jeg har ret godt styre på læsestoffet til eksamen og alt er klar når jeg trækker en tekst og ved hvilken noter der skal hives frem, MEN.... - Jeg har en meget kritisk og streng lærer og i løbet af den...
