Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 10981 til 11000 af 14598
-
OSO, kreativt produkt! (:
ForumindlægHej alle! (: Så er det tid til min OSO, jeg skriver om at være Indretningsarkitekt, men har lidt problemer med dte kreative produkt. Nogle som har gode forslag? På forhånd tak.. :D -
My son the fanatic
ForumindlægHej alle. jeg sidder og er ved og læse novellen "my son the fanatic" og skal så der efter svare på spørgsmål, men nogle af de her spørgsmål forstår jeg ikke sammenhængen i. de lyder: -What has Parves done to secure his son a good life in England? her er jeg i tvivl fordi jeg syntes ikk... -
HJÆLP til produkt om clairvoyance?
ForumindlægHej :) Vi skal skrive en projektopgave om clairvoyance, men vi kan ikke finde ud af hvad vi skal lave som produkt... Er der nogle som har nogle gode ideer? -
TYRKISK!!
ForumindlægJeg skal holde et oplæg om Istanbul om nogle dage, og jeg har bl.a. valgt at komme ind på et meget berømt digt af en meget berømt tyrkisk digter Necip Fazil Kisakürek. Men jeg bliver nødt til at oversætte dette digt til dansk, så præcist som muligt, for de andre i klassen forstår det. Jeg håber ... -
Lene espersen
Forumindlæger der nogen som har opgaver vedr. Lene Espersens Nedtur eller hele partiets nedtur? :) -
Hvad går Lærer og lægekonflikt ud på?
Forumindlæger der nogen som kan forklare mig, hvad lærerlockouten og den nye lægekonflikt går ud på ? (i forhold til fagforeninger og regeringsingreb). Er nemlig helt lost i forhold til det samfundsfaglige -
Hjælp AT eksamen 2011 Terrorisme
ForumindlægHej. Jeg har valgt Terrorisme i fagene historie og samfundsfag. Terroristerne ville ikke være noget uden moderne teknologi, da de jo er afhængige af at blive set, og de bliver de ved at lave spektakulære terrorangreb, der bliver bragt via medierne og på den måde skaber frygt. Jeg vil på en elle... -
referat af Nætterne i beirut
Forumindlæger der nogen der kan give mig et lille referat af nætterne i beirut forfatter Brigitte blobel tak på forhånd -
Oversættelse
ForumindlægHej Folkens. Jeg har fået en opgave hvor jeg skal oversætte danske oversættelser til engelsk. Da jeg ikke er særlig god til engelsk har jeg prøvet godt som muligt at oversætte. Jeg håber i kan hjælpe mig da jeg skal aflevere den her på fredag. Ps. Jeg er ikke særlig god til engelsk da jeg født Co... -
FORURENING FORSØG
ForumindlægSimpelt forsøg om forurening?? -
Hjælp til én sætning!
ForumindlægHej, jeg er i gang med at skrive en rapport. Jeg er i tvivl om en sætning. Er der nogle der kan hjælpe? "Jeg håber at du finder på noget og sætter de smilende linjer igen på hendes ansigt." kan man godt sige det, "smilende linjer"?? eller er der nogle andre ord man kan bruge??... -
:'(
ForumindlægHej... Har det bare virkeliggggg, og virkelig dååårlig over sådan en ring karaktere jeg har fået, har knoklet i de 14 dage og får 02, det er til at dø over... Vil I ikke være venlige og fortælle mig, hvordan censoren og lærer bedømmer ens SPR...? Jeg har jo fået gjort alt det der stod i vejlednin... -
Essay - Borgmester Hoeck og Hustru af Henrik Pontoppidan
ForumindlægKan jeg få lidt hjælp til at rette mit essay og se om jeg er på rette spor eller helt ved siden af? -
synes i det er på tide man holder en danmarkslandsammling til de fattige børn i DK?
ForumindlægHvorfor , hvorfor ikke? -
AT eksamen
ForumindlægHej, er der nogen herinde der helt præcis kan forklare mig, hvad man skal fortælle til AT eksamen. Indtil nu har jeg tænkt mig at starte med at fortælle om emnet, fag og med hvilken problemformulering jeg har arbejdet. Herefter ville jeg fortælle om den konklussion jeg er kommet frem til, hvi... -
Idag ligninger hjælp haster
Forumindlægmed facit til alt , vil bare have udregningerne til alle opgaverne please. 1) 3x + 4= 5x - 2 = 3 2) 12x -3 = 7x +17 = 4 3) ½x + 10= 2x - 5 =10 4) 1,5x - 11= x - 1 = 20 5) 8x +( 5x-6-4x+1)= x-(... -
Hvordan kan jeg forbedre mig ?
ForumindlægJeg er virkelig dårlig i faget Dansk både skriftligt og mundtligt.. Det er ikke fordi jeg ikke gør nogen indsats, det gør jeg.. men synes at det virkelig er et irreterende fag.. Mine stile er ikke de bedste, da min lærer mener (hvilket han nok har ret i) at jeg ikke forstår teksterne ordentligt, ... -
tilknytningsproblemer
Forumindlæghej :) hvad sker der med et barns udvikling hvis barnet har tilknytningsproblemer? også i forhold til at et barn er blevet adopteret f.eks. i en fra alder på 2 år ? -
afgangs examen 9.kl emner!?
Forumindlæghej allesammen, jeg har ramt "muren" hårdt. jeg er gået helt istå med at kunne finde et emne at skrive om. jeg har fået 4 hovedemner som jeg skal finde noget inden for: Education, On the street, Travel, Minoties. hvis der er nogen der har forslag til emner så skriv venligst. -
gymnasiet..
Forumindlæghej jeg har valgt studiretningen der hedder engelsk A samfundsfag B mediefag B nogen der vil fortælle hvordan det er. hvad får man for..? hvor mange afleveringer? osv.. fortæl mig alt hvad i ved please.. skal starte i gymnasiet efter sommerferien derfor er jeg megeeeeet glad men vil også vide...
