Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 11001 til 11020 af 163700
-
GSK mat A beståelsesprocent
ForumindlægHej Studievejledning. Jeg vil gerne gennemføre Mat A på gsk - og derfor vil jeg gerne gå det sted i kbh der har den største beståelsesprocent. Kan du fortælle mig hvor jeg finder den eller hvilken skole der har det? Venlig hilsen Line -
SSO Mat A integralregning?
ForumindlægHej studieportalen Jeg har fundet mig selv i en håndbunden knude. Jeg går på HF enkeltfag og skal til at skrive min SSO på førsteåret. Jeg vil gerne skrive den i matematik, men jeg har ikke været i skole til at kunne spørge min lærer, om hvilket emne jeg kan vælge og hvordan det giver mening at s... -
EØ på A/B-niveau
ForumindlægKender du et gymnasium, hvor de udbyder EØ på et højere niveau end c?Jeg vil bare vide, om det overhovedet eksisterer. -
Sygeeksamen Tysk A
ForumindlægNogen der ved hvad tysk skriftelig sygeeksamens 2008 hed ? -
masse % - Kemi A aflevering - Hjælp!
ForumindlægHej, håber der er en der kan hjælpe mig med det her.SÅdan lyder opgaven:"salmiakspiritus" er NH3 opløst i vand. Produktet anvendes fortndet til rengøring.- 1 deciliter 8 masse % ammoniak-opløsning (densitet 1g/ml) fortyndes med 5 liter vand, vis at den formelle koncentration Cb=0,092M e... -
Tysk A årsprøve i 1g
ForumindlægHej :) Jeg skal op til årsprøve i tysk imorgen(24 timers prøven), og jeg har trukket et eventyr, men jeg kom til at tænke på, om man gerne må skrive 1-3 linjer om forfatteren, eller er det ikke tilladt ? det står ikke i nogle af de papir jeg har fået nemlig :) -
Eksponentiel a og b
ForumindlægBestem en forskrift for den eksponentielle funktion, hvis graf går gennem (2,16) og (-1, 2). jeg ved at: spørgesmålet er hvordan man skriver det på lommeregneren? er det bare sådan her: ((-1) -2) * √(2)/(16) = -1,06066 og => b = 16 / (-1,06066)^2 => b = 14,2222 er det rig... -
find a og b
Forumindlægopgaven handler om eksponentiel regression se vedhæftede fil tak på for hånden -
Dumpe dansk A stx
ForumindlægHej, Jeg har været lidt af en doven hund i gymnasiet, og skal have 7 for at bestå dansk (eksamen i morgen), så ville høre hvad der sker hvis man dumper dansk. Mit snit er nu stadig højt nok til at bestå stx, men hvis jeg dumper dansk, hvad er mulighederne så for at 'gen-læse' det? -
Hvad betyder (A) i ordbogen
Forumindlægfjernet -
Hvordan bestemmer jeg a og b
ForumindlægHej folkens Jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig med denne spørgsmål. (se vedhæftet) -
PLS A steviol reaktion
ForumindlægVedhæftet billede er strukturformlen for steviol. Hvilken reaktionstype kan der ske, for at Oxygenet "forsvinder" fra det primære alkohol, så der laves en aldehydgruppe. -
Rettelse a spansk oversættelse
Forumindlægen som muligvis har tid til at rette en spansk oversættelse fra dansk til spansk (datid)? -
Chlorophyl a og b - elektronegativitet
ForumindlægHej, Hvordan ville man finde elektronegativiteten for denne gruppe, CH_3 (methylgruppen)? den er vedhæftet som fil. -
Hjælp til mat A , blækregning
ForumindlægJeg har to opgaver, som jeg har ret svært ved. Håber nogle kan hjælpe :-) de er begge vedhæftet -
Hjælp til Mat A eksamen
ForumindlægHej :-) Er der nogen der kan hjælpe mig med opgave 14 i den vedhæftede fil? Jeg har vanskligheder både med opgave a og b. -
oversættelse ( a mistake)
ForumindlægEr her nogen der gider at kigge minaflevering igennem?? \n\n A mistake \n\nTwo brothers who always was in debt, was one time in a association, where they amuse oneself very well, until the elder by looking out of the window discovered policeman who came walking \nTowards the house. “Fre... -
DIO- om immigration i England (engelsk/sam.historie)
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal til at skrive en DIO opgave og har valgt immigration i England som emnet, da det overordnede emne er Globalisering. Opgaven vil jeg skrive i fagene: engelsk og samtidshistorie. Jeg henvender mig til Jer i håb om at få nogle ideer og opgaver til inspiration, da i øjebl... -
Musik på A-niveau?
ForumindlægHej folkens :D Jeg står i den situation, at jeg snart skal vælge studieretning. Jeg er derfor meget i tvivl, om hvad jeg skal vælge. Jeg overvejer meget musik A mat A - dog kan jeg ikke noder og har aldrig haft musik på et højt niveau før. Jeg har altid gerne ville lære at spille på instrumenter... -
bestem koefficienterne a og b
ForumindlægHej allesammen. Jeg har svært ved at bestemme a og b i følgende ligning: f(x)= ax2+bx-3 Grafen går gennem A=(2,0) og har toppunkt ved T=(6,-8) Indtil videre har jeg sagt, at andengradspolymoniets skæringer med x-aksen må være (2,0) og (10,0), hvor jeg derefter har sagt: f(x)= a*(x-2)*(x-10) f(x...
