Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 11161 til 11180 af 95433
-
Hvad kræves for mat b?
ForumindlægHvis man har mat på c niveau, hvilke karakterer kræves som minimum så for at få lov til, at få det på b niveau? -
Delreaktioner
ForumindlægNår man deler en enkel reaktion op i delreaktioner/trin og forklarer om det. Hører det til A niveau stof eller er det noget man laver på c-niveau -
eksame udtrækning?
Forumindlæghar et spørgsmål angående matematik på hhx, jeg har det på c niveau nu, men skal afslutte det på B niveau, er det 100 % jeg kommer op til eksame i det? -
EPOs dannelse i kroppen
ForumindlægHEY!Jeg/Vi ville lige høre om der er nogen der ved hvor man finde rud af hvordan EPO dannes i kroppen, altså naturligt? Vi kan sQ ikke lige selv finde det og har nu brugt 3 uger på at finde det pis, så hvis nogen skulle vide det ville det var bare være alle tiders!!På forhånd tak...C og M -
Engelsk eksamen - sværhedsgrad?
ForumindlægEr der nogen der har været oppe til mundtlig engelsk eksamen, 3g, højniveau, sproglig? Jeg skal op på tirsdag, og nervøsiteten er begyndt at blive ret slem! Hvor svær er oversættelsen? Det er den jeg frygter mest, nemlig. Og hvor mange fejl kan man lave i den, hvis man godt vil have en nogenlunde... -
Til folk der har været til eksamen..
ForumindlægHej, jeg er her i ferien gået igang med at forberede mig på tysk re-eksamen... sidst jeg var oppe lavede jeg ikke dispositioner til teksterne, hvilket jeg så vil gøre nu...men inden jeg går igang vil jeg bare lige høre fra andre som har lavet dispositioner, hvor detaljeret skal den være? Min dis... -
Enheder
ForumindlægSkriv de grundlæggende enheder i fysikken?? :S -
Fravær
ForumindlægHvorfor er det, at de gymnasielle uddannelser fører fravær? Burde det ikke være den enkelte elevs ansvar at tilegne sig stoffet? Hvis en elev med 14% fravær kan pensum bedre end en elev med 0,5% fravær, burde eleven med 14% ikke have muligheden for at vise dette (til eksamen e.l.)? Har vi ikke a... -
Hvad indeholder mat A?
ForumindlægHej :-) Efter sommerferien skal jeg have matematik på a niveau. Jeg kunne godt tænke mig at vide om i synes springet fra b til a er meget stort? Og hvilke nye emner kommer man ind på? -
Fotosyntesens trin 2: calvin cyklus
ForumindlægHej, kan I hjælpe med at vælge det korrekte svar til det vedhæftede spørgsmål? -
Selvstuderende
ForumindlægJeg går i 1g.Efter 2g overvejer jeg at droppe ud og blive selvstuderende. Jeg går ud fra jeg skal op i alle fag.Den uddannelse, jeg vil ind på efter, har frit optag.Hvordan foregår det i praksis? Skal jeg aftale det med gymnasiet, eller skal jeg droppe helt ud og begynde på enkeltfagsundervisning? -
Fællestemperatur - havvand og motorbenzin
ForumindlægHej, Jeg står med en opgave, hvor jeg skal finde ud af, hvad fællestemperaturen er for en blanding af motorbenzin og havvand. Opgaven lyder: I en varmeisoleret termokande hældes 3,0 kg motorbenzin ved temperaturen 90 C sammen med 4,0 kg havvand. De 4,0 kg havvand har temperaturen 30 C. Hvad bl... -
platons 8. bog
Forumindlæger der nogen der har noter til platons 8. bog staten -
Eksamensopgave
ForumindlægHer er en eksamensopgave samt noterne til dette kursus. Hvordan løses opgaverne? -
Please hjælp :)
ForumindlægHej, jeg har lige været op i den skriftlige Mat A, og jeg må indrømme at jeg nok kunne have gjort det meget bedre.. Men jeg er i en meget special sittiuation.. Jeg har aldrig haft Mat b eller c. I hf ved jeg, at man ikke behøver at vælge og have mat a i sit gennemsnit og bruge mat b, fordi mat ... -
PLZ hjælp
Forumindlægheeej alle, jeg skal til fysik A eksamen, er der nogle ting jeg bar SKAL kunne ??? og har i nogle råd?, tak! -
Hvordan tager de gennemsnittet?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har suppleret to fag og er igang med at supplere to andre fag, som jeg alle har haft på samme niveauer før da jeg gik på gymnasiet. Jeg har søgt ind på farmaceut studiet via kvote 2. Man skal have mindst 6 i gennemsnit i fagene matematik A, fysik B og kemi B. Dansk og... -
Udenadslære
ForumindlægI hvilket fag er det mest udenadslære:FysikKemiBiologi?Et meget kort spøegsmål. -
GSK: Problem med Historie og Tysk(Hjælp!)
ForumindlægJeg er stødt ind i et lille problem. På grund af de nye specifikke adgangskrav regler, så skal jeg have "dansk A, engelsk B samt enten historie B, idehistorie B eller samtidshistorie B. Desuden skal jeg have yderligere et sprog på A-niveau, dog kun B-niveau, hvis der er tale om et fortsætter... -
Opgave med funktionen af to variable
ForumindlægFunktionen f af to variable oplyses, at punkterne A(4,8, −9) , B(2, −1,8) og C(−1,4,12) alle ligger alle på grafen for f. a) Gør rede for hvilket af punkterne A, B og C der ligger på niveaukurven med ligningen f(x, y) = 8 . b) Gør rede for hvilket af punkterne A, B og C der li...
