Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 11241 til 11260 af 14598
-
hjælp!!! udlicitering : det kan kun gå endnu værre af Keld jørgensen
ForumindlægHvordan skal jeg analysere og fortolke denne artikel: Allerede for over 1½ år siden var jeg i Nordjyske fremme med et indlæg ang. tidl. socialminister Karen Jespersen, der dengang var ude med forskellige forslag ang. de socialdemokratiske kærneværdierne Bl.a. at ældrepleje ikke længere kun... -
HJÆÆÆLP MIG!
ForumindlægPåklædning udsender signaler. Både børn og voksne tilpasser deres påklædning til forskellige situationer. Undgå derfor at gå udfordrende klædt. Min kommentar: I de fleste tilfælde kan man gætte sig frem til, hvilken personlighed og hvordan personen er, bare ved at se ud fra vedkommendes påklædn... -
INGEN HJÆLPER MIG:(
ForumindlægHeej har virkelig brug for hjælp. Det er en kristendomsopgave som vi skal svare på. Her er det læsestof som er inkluderet i opgaven. Naturen Ved natur forstås Jordens overflade (hav, landjord, bjerge etc.), bevoksning, vejr og alle former for liv. Mennesket i sig selv er også en del af naturen, m... -
kim fupz pragtfuldt pragtfuldt
ForumindlægLæs kapitel 2 Læs kapitlet Glem den skide bil. Mens du læser, skal du holde øje med kapitlets komposition. Skriv ned, hver gang der er en ny begivenhed i kapitlet. Læs kapitel 3 Læs kapitlet Du må jo kunne lide det? Mens du læser, skal du holde øje med det miljø, som romanen foregår i. ... -
Skift fra medicinstudiet til naturvidenskabeligt studie
ForumindlægHej. Jeg er færdig på 1. år af medicinstudiet i Århus og har bestået alle mine eksaminer. Det var min plan, at jeg ville tage det første år for derefter at vurdere, om jeg skulle læse videre. Jeg har besluttet at skifte til et andet studie. Jeg har tænkt på følgende uddannelser: DTU: Fy... -
Studieskift fra medicin til andet studium
ForumindlægHej. Jeg er færdig på 1. år af medicinstudiet i Århus og har bestået alle mine eksaminer. Det var min plan, at jeg ville tage det første år for derefter at vurdere, om jeg skulle læse videre. Jeg har besluttet at skifte til et andet studie. Jeg har tænkt på følgende uddannelser: DTU: ... -
rettelse af engelsk brev
ForumindlægHej har brug for rettelse baare af det der er nutid og datiid altså det der lyder dårligt og sådan tak Dear Mr. Peter Robinson Thank for the letter and the picture. It sounds like you have a lovely family, and your family have a good cohesion. About me: I am a sporty girl. I go to handball ... -
Nogen som vil rette min Engelsk stil PLZZZZZ den er ikke lang! :D Halv side
ForumindlægI have a dream that racism will not exist any more in the world, that all race / breeds can live together in peace without hate. They are so many war in the world, so other country who have peace in their country and also have resources, they have to be open for other skin color people, becaus... -
Nogen som vil rette min engelsk stil på halv side? :D
ForumindlægI have a dream that racism will not exist any more in the world, that all race / breeds can live together in peace without hate. They are so many war in the world, so other country who have peace in their country and also have resources, they have to be open for other skin color people, becaus... -
Rettelse - Engelsk på halv side! :D (VIGTIGT-Please)
ForumindlægI have a dream that racism will not exist any more in the world, that all race / breeds can live together in peace without hate. They are so many war in the world, so other country who have peace in their country and also have resources, they have to be open for other skin color people, bec... -
Analyse af Odette
ForumindlægHej, jeg har fået som lektie at lave en analyse til denne novelle som hedder Odette, er der nogle som kan hjælpe mig med at skrive en god analyse til den? Odette En hveps landede på hendes venstre hånd mens hun lagde sin højre på det bløde vejbred i græsset. Vinden som skubbede til hendes hår ... -
Essay gennemgang
ForumindlægHej! Jeg sidder lige nu med et essay, om frihed og menneskets fremtid, og ville hører om der var nogle, som ville gå den igennem for mig..? Og se om den bare giver nogenlunde menning.. Jeg ville bliver meget glad, hvis i gad at hjælpe :) Her er den; Essay om frihed og menneskets fremtid ... -
Hjælp i engelsk A, og diverse fag
ForumindlægHey du! Har du brug for hjælp til dine afleveringer i engelsk, spansk eller o.lign? Eller er det måske eksamensforberedelse i de diverse fag? I hvert fald så er det mig du skal kontakte! Jeg tilbyder hjælp i fag fra 6.klasses niveau og op til gymnasie niveau, f.eks. Engelsk-A. Jeg har også arbe... -
Hvorfor er nogen bedre end andre???
ForumindlægJeg forstår det ikke. Hvorfor er nogen bedre end andre i skolen?Jeg kan godt forstå at der er nogen, som er bedre til matematik eller sådan noget, fordi det har noget med den logiske sans at gøre, og derfor til dels er medfødt, men hvordan kan man være god til fag som kemi, his eller bio?Det er j... -
17. maj
ForumindlægHvor mange var så ude og demonstrere?(Ikke mig!) -
Hader min mat lærer!
Forumindlægfor 4 måneder siden, fik jeg stort set 10 og 11 i mat, men efter at vores gamle lærer er kommet tilbage er mine karakter faden, får kun 8 og 9 jeg er yderst nervøs og føler mig usikker, jeg har aldrig haft det sådan før :( er det bare mig der har det sådan? Så er der også lige det med at hun mås... -
PLZZ SVAR HASTER
ForumindlægOPG, SPØGERSMÅL: SOME YEARS LATER, THE GIRL IN THE SONG RECEIVED A LETTER FROM AN OLD FRIEND, SUE, ASKING HER ABOUT HOW HER LIFE HAD TURNED OUT..WRITE THE REPLY KAN NOGEN HJÆLPE MIG HVORDAN JEG KAN STARTE OP PÅ DET .. JEG SKAL SENDE OPGAVEN IDAG TIL IN LÆRES EMAIL.. PLZZZ HJÆLP JEG ER DER HELLE N... -
Oversættelse fra dansk til spansk
ForumindlægHej jeg har nogle sætninger, som jeg skal oversætte: i morgen skal han flytte ud til sin tante Terre i en lille lejlighed i en forstad til Madrids forstæde. (manana tiene que mudar a su tio Terre en un apartamento pequeno en un suburbio de Madrid)? Her bor også hans onkel Juan. (Aqui tambien viv... -
To uddannelser samtidig
ForumindlægEr det muligt at tage to uddannelser samtidigt? Altså, kan jeg starte en teknisk uddannelse og så på samme tid starte HF? Altså gå på den tekniske uddannelse om dagen og arbejde på den gymnasielle om aftenen? Så man tager HF timerne over nettet. Jeg er klar over at det kræver meget arbejde eft... -
Rettelse af kort fransk oversættelse
ForumindlægPå billedet er der en lille plads med mange runde borde, og mange blå stole. Pladsen hedder "La Place du Tertre". I baggrunden ser jeg den store, hvide kirke, som hedder "Le Sacre Coeur". Den er meget smuk og meget interessant. Den hedder også "den hvide elefant". De...
