Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 11281 til 11300 af 48931
-
Hjælp Hjælp!!!!!!!!
ForumindlægHejsa, er der evt. nogen der vil rette min engelsk stil? Den er på en halvanden side. Jeg er ikke så god til engelsk, så det kunne være fedt hvis en gad rette den. :-) -
Rettelse bedes!
ForumindlægEn venlig, som orker at rette min engelske stil igennem? Der er tale om engelsk på B-niveau. -
Rette min engelskstil
ForumindlægVil høre om der er nogen der vil rette min engelsk stil? Det ville være en kæmpe hjælp, da jeg døjer lidt med nogle grammatikproblemer på engelsk. :) -
Fransk eksamen
ForumindlægHej foliiis Jeg skal til fransk eksamen om en månedstid... Del 1 skal man forberede sig til sin disposition. Men del to når man skal trække et spørgsmål hvad kunne spørgsmålet være? i må meget gerne også hjælpe mig i engelsk. -
Terrorisme - "In both sorrow and anger
ForumindlægHej jeg har 24 timers forberedelse i engelsk og har trukket "In both sorrow and anger" Jeg har lidt svært ved at forstå den. Er du ikke sød at hjælpe mig :) http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,1083867,00.html -
SRP
ForumindlægEr igang med at hjælpe en person med sin SRP. Han skriver i historie og engelsk om vietnamkrigen. Hvordan bør engelskfaget komme i spil, udover at bruge engelskfagligt skønlitteratur, og tekster på engelsk? -
Hjæææææælp!!!
ForumindlægHeeeej.. Jeg er ved at skrive en paper og er nået til et spørgsmål, som siger ''Characterise the tone and style used in text 3. Illustrate your answer with examples from the text.'' - hvad mener man helt præcist med tone og stil i teksten? er der ikke lige nogen, der kan prøve a... -
SRP- Emnevalg i samfundsfag
ForumindlægHej.. Jeg skal i morgen vælge fag til min srp men jeg er kommet lidt i tvivl om jeg ønsker at skrive i samfundsfag - engelsk eller samfundsfag - dansk. Det afhænger jo lidt af hvilket emne jeg vil skrive om. Jeg vil gerne som emne skrive noget med politik. Jeg har forskellige ideér men jeg ... -
College i USA?
ForumindlægOvervejer herefter 3.g at starte på College i USA. For 1) at få forbedret mit engelsk 2) for ikke at spilde have et semi-sabbat år, hvor jeg stadigvæk lære noget, men ikke spilder tiden helt. Kunne derfor godt tænke mig at vide, om der er nogen som har erfaringer med college i USA? Og i så fald ... -
hej, hjæææælp
ForumindlægEr der nogen der vil rette min engelske stil? Hvad kan jeg gøre, for at lave en bedre stil næste gang? På forhånd mange gange tak -
Enkelte danske ord oversættelse
Forumindlæghej, jeg skal skrive en engelsk opgave, men ved ikke, hvordan man siger problemstilling og problemformulering på engelsk? -
hjælp til rettelse
Forumindlæghar brug for hjælp til rettelse af mit engelsk skriv hvis i vil hjælpe -
Macbeth til STX A-niveau
ForumindlægHej! Jeg skal en af de nærmeste dage op til engelsk mundtlig A-niveau. Jeg føler med tryg ved alle opgivne emner og jeg plejer også at gøre det godt både i engelsk og til eksamen generelt, men jeg er nervøs ved et enkelt emne: William Shakespeare Hvis jeg skulle trække Shakespeare gælder det bar... -
london fortsat
Forumindlægigen til de dejlige mennesker herinde. vil i kigge på resten af min stil (efter alle slags fejl) bare så meget i nu kan overskue:D When we walked in to the Tower of London the feeling of insignificant began to spread in our bodies. It felt peculiar to think of all the Kings and Queens that had s... -
Haster! Hjælp ..
ForumindlægHeej .. :) Er lige begyndt i 1.g og skal til at lave en selvbiografi. Nogen der kan skrive deres interesser eller hvad de laver på engelsk? Vil gerne få så mange ideer som muligt .. Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak .. -
OVERSÆTTELSE
ForumindlægHEJ DERUDE! Er der en eller flere som er gode til spansk. Hvis der er må i/du gerne som i/du kunne finde nogle fejl for mig .. tusind tak Hej jeg har skrevet en engelsk tekst som skal oversættes til spansk. Så jeg tænkte om nogen kunne finde nogle fejl inden jeg afleverer. magical realism: Th... -
Tysk
ForumindlægHej alle sammen jeg ville bare hore om der var nogen der gad at hjalpe mig med en Tysk stil?? -
Computer spørgsmål?!
ForumindlægHåber I vil hjælpe mig med dette spørgsmål; Vi er har fået af vide, at vi skal lave orddeling når vi skriver stile i dansk. Jeg har gjort det selv i lang tid, og det tager alt for lang tid, plus at det tit er forkert. Er træt af at få dårlig karakter i orden!! Jeg har hørt, at ens computer (på wo... -
Fag som student i IB for Medicin
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg undrede mig over, hvilke fag jeg skal have i IB for at studere medicin i DK? (kunne i skrive om det specifikke fag skal være HL/SL?) Og hvad med de andre europæiske lande? Hvilke krav stiller de? Lige nu har jeg Matematik HL, Kemi HL, Dansk HL, Engelsk A SL, Fysik SL, ... -
Doping i sportsverdenen - Kommet for at blive?
ForumindlægHey! Hvorvidt tror du, at doping vil blive en naturlig del af fremtidens sport? Her kan du i hvert fald læse mit eget bud: Den teknologiske udvikling går rasende stærkt på alle fronter, den er et eksempel på en eksponentiel vækst for nu at bruge et udtryk fra matematikkens verden, og således vi...
