Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 11321 til 11340 af 152757
-
DiplomIngeniør
Forumindlæghej er her nogen herinde som skal læse diplomingeniør i kemi og bioteknologi. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at se pensum listen, så jeg ved lidt mere om hvad der skal forgå på studiet -
Fag - naturvidenskabelig
ForumindlægHej, jeg tænkte hvilken af disse nedestående fag mener I ikke er så meget "naturvidenskabeligt" - biologi - kemi -fysik - matematik - naturgeografi -
svarrrrrrrrrrrrrr miiiiiiiiiiiiiiig
Forumindlægjeg lægt opg. for kemi og prøve for hjælp nuuuuuuuuuuuuu -
FYSIK HJEMMESIDER!!!
ForumindlægHej alle. Er der nogle der kender nogle gode fysik/kemi hjemmesider?? -
Bestået eller?
ForumindlægJeg har et spørgsmål, som jeg gerne vil have et svar på.. Jeg har nemlig fået 00 i kemi A skriftlige og 4 til mundtlige, og jeg vil gerne læse til farmaceut, hvor kemi skal være bestået. Og jeg har jo ikke bestået kemi, hvis jeg har fået 00, men til årskarakter fik jeg to gange 7, gælder det med... -
Fysik B
ForumindlægJeg er i tvivl om, hvad jeg skal vælge; fysik B eller biologi B. Jeg har hørt at fysik giver adgangskrav til forskellige uddannelser, men hvor kan jeg se det henne?! Og er der desuden nogen med erfarringer inden for faget? fortæl :D -
Huske matematik godt/læse op på det
ForumindlægJeg går i 3.g og har matematik på A, og skal derfor afslutte faget i år. Grundet, hvad jeg vil tro er uheldig disponering af tid, mangler vi i min klasse at komme igennem 3 emner, og der er lidt over 1 mdr tilbage til eksaminerne offentliggøres... Vi skynder os ekstremt hurtigt igennem de fors... -
Studieretning på STX + kunstneriske fag - jeg er så i tvivl
ForumindlægHej. Jeg skal snart vælge, hvad jeg vil have som indgangsvinkel af studieretning på gymnasiet, STX. Lige nu går jeg på efterskole. Der er disse, jeg står mellem: Naturvidenskabelig - Nr. 1a Matematik, fysik, kemi (Matematik A, Fysik A, Kemi B) - Nr. 1b Matematik, kemi,fysik (Matematik A, Kem... -
Disposition - Kemieksame
ForumindlægHej, Er der nogen der har nogen erfaringer, til forberedelse af kemi-eksamen. Jeg har for øjeblikket Kemi B - og skal forberede mig grundigt inden eksamen. Men kan ikke finde hoved og hale i noget af det - ved ikke hvor jeg skal starte osv. Hvordan skal jeg gøre? -
Er 1g elev og er ekstremt forvirret over hvilke eksamener man skal op til og hvornår osv.
ForumindlægHey alle, er en 1g elev fra HTX der er forvirret over hvornår man egentlig skal op til de forskellige eksamener. Ved allerede nu at jeg enten skal op til Bio, samfundsfag eller Kom/it til mundtlig prøve. Kan det virkelig passe at det er det? Så ingen mat prøver (har på A niveau) ingen dansk no no... -
Vektoropgave med hjælpemidler
ForumindlægHey, Jeg var lige så godt igang med at regne på opgave 4 i nedstående eksamenssæt, da jeg gik i stå med det sidste spørgsmål i opgave 4: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-8-1_MED.pdf Jeg har indtil videre skrevet den ligning man beregner vinklen mellem to vektor med ... -
HJÆLP
Forumindlæger der nogen der gider hjælpe mig med en masse opgaver!! jeg er helt lost. det er fra et eksamenssæt kemiteknologi 26. juni 2014 -
En funktion f er givet ved forskriften f(x)=ln(x)+x3-4x, x>0. a) Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P(2, f (2)) . b) Bestem monoto...
ForumindlægPlz hjælp, sidder med den sidste opgave -
Økonomi og kriser
ForumindlægHvad er den aktuelle økonomiske status er for dansk økonomi (februar 2016)? -
Engelsk
ForumindlægNogle der har opgavenhæftet fra engelsk b 2. december 2016? -
Bioteknologi
ForumindlægEr der en der har Bioteknologi opgavesættet fra d. 6 december 2016 -
FP9?
ForumindlægHej Nogle der har facit til engelsk fp9 december 2016? På forhånd tak -
hjælp søges
ForumindlægEr der ingen her, der kan hjælp med kemi..Har siddet hele dagen med det, og kan ikke rigtigt få et til at give mening? -
Nanoteknologi
ForumindlægHeyJeg er lige blevet student og er virkelig i tvivl om hvad jeg skal studere. Men et fag jeg synes virker interessant er nanoteknologi. Er der nogen her som studere dette fag? Hvis der er, vil jeg meget gerne høre om hvordan det er osv. Har set at den ikke har nogen adgangskvotient.. har selv et... -
Hvad kan jeg bruge det til?
ForumindlægHvis jeg vælger studieretningen:Matematik A, Kemi B og Fysik B- hvilken videregående uddannelse kan jeg så vælge, er der en hjemmeside om det?Jeg har hørt om medicin-studiet, men andre?
