Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 11441 til 11460 af 25374
-
Jeg kan ikke selv sættte mine billeder ind i indlægget
ForumindlægJeg kan ikke selv sættte mine billeder ind i indlægget Jeg hjælper gerne spørgerne ved hjælp af billeder, for eksempel af grafer og tegninger fra Geogebra og Libreoffice. Da mit styresystem er Ubuntu Linux, er billederne lavet som .png-udklip. Jeg bruger Firefox som browser. Jeg kan godt vedhæft... -
Hjælp til årsager til seksuelle overgreb
ForumindlægJeg er igang med at skrive en SSO opgave om omsorgssvigt med vægt på seksuelle overgreb i familien. Jeg kan simpelhen ikke finde årsager til at det sker, udover at forældrene måske selv har været for det.... Nogen der kan hjælpe mig??? -
henførende stedord?
Forumindlægheeeij. jeg forstår ikke helt hvornår jeg skal benytte henførende stedord på engelsk, fordi de fleste bliver benyttet ved personer,ting og dyr. who= viser tilbage til personer. which= viser tilbage til ting, dyr, begreber eller en hel sætning. that= kan vise tilbage til både personer og ting whos... -
Ida Jessen: Ude på vandet
ForumindlægHej, Jeg har lige været op til dansk skriftlig studentereksamen og valgte teksten Ude på vandet af Ida Jessen. Er der nogen der vil vurdere min stil. Dansk har aldrig været min stærke side, så jeg ved godt den er lidt lort. Jeg har vedhæftet min stil i beskeden. Mvh. Jeneepan, a13, Alss... -
Hjælp til Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle jer 3.g'ere der snart skal til eksamen. Jeg skal til eksamen i Dansk skriftlig på torsdag og ville gerne høre om nogen af jer har været til dansk eksamen og derfor ved hvilke opgaver man kan blive udsat for? :) Kunne virkelig godt bruge noget hjælp - jeg vil selvfølgelig ikke s... -
Dansk mundtlig eksamen-kulturmødet
ForumindlægHej mennesker Jeg har trukket 'kulturmødet' til min mundtlige dansk eksamen, jeg kan bare overhovedet ikke finde en novelle Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde en novelle omkring kulturmødet(to kulturer der møder hinanden) ? På forhånd tak ... -
Den bedste måde at skrive et ESSAY på ????
Forumindlæghej søde mennesker!! jeg skal skrive et essay, (har prøvet det før, men karakteren er altid blevet dårlig), så jeg vil gerne spørge hvordan man kan skrive en pisse, hammerne god essay, som min lære kan forelske sig i :-) er der nogen der kan komme med nogen gode ideer ? tak på forhånd :-) -
indenfor vs inden for?
ForumindlægHvornår bruger man det ene ord og hvornår det andet? fx indenfor modelindustrien er der mange forbindelser. -
Ideale gasser
ForumindlægHejsa. mit spørgsmål er vedr. punkt 3.4 i dette link http://ibog.fysikabbogen1.systime.dk/index.php?id=238 Når han ganger T på begge sider, mener han så ikke ift.punkt. 3.1 ? ellers får vi da ikke p*V=n*R*T ? -
brydningsvinkel og brydningsindeks
ForumindlægHey er blevet givet dette spørgsmål til imorgen. Sammenhæng mellem brydningsvinkel og brydningsindeks?? Kan absolut intet finde på internettet!!!??? Hjælp!!!?? -
"Hvad udad tabes må indad vindes"
ForumindlægHej Kan nogen forklare hvad denne sætning betyder: "hvad udad tabes, skal indad vindes." På forhånd tak -
Den kroniske uskyld.
ForumindlægHvorfor ville moderen havde Tore? Hvorfor betød det så meget for hende? -
En stil
ForumindlægHej jeg har lavet en stil på engelsk men vil i gerne rette den for mig, og se om der er nogle fejl? -
kristendom
ForumindlægHej jeg er lidt i tvivl om hvad nåde er og hvilket forhold der er mellem mennesket og naturen i skabelsesmyten? Håber i kan hjælpe, har søgt på nette men fik ikke helt præcis vide hvad nåde var og hvilket forhold der er mellem mennesket og naturen i skabelsesmyten:( -
Help!!
Forumindlægargumentere for hvorfor man kan bruge ensvinklede trekanter til at bestemme højden på noget. fx en skorsten?? -
Napoleonskrigen og den franske revolution
ForumindlægKan man godt sige, at den franske revolution udviklede sig til napoleonskrigen? -
1 og 2 verdenskrig
ForumindlægHvilke ændringer skete der med våbne Hvilke ændringer skete der i måden at føre krig på? Hvilken betydning havde våbnet eller måden at føre krig på for krigens forløb? tak på forhånd -
Kønsbundne sygdomme
ForumindlægHejsa. Hvorfor er det at mænd har større risiko end kvinder for at arve kønsbundne sygdomme? Jeg forstår det ikke helt og er gået helt kludret, og derfor har jeg vedhæftet et billede. MVh Isabella -
Sædcelledannelse??? Hurtig spørgsmål!
ForumindlægHejsa, Jeg sidder med en opgave omkring hypofysehormonernes betydning for sædcelledannelsen. Jeg skal fremlægge processen omkring testosterone-dannelse som kan ses ved billedet. Eftersom jeg synes det er lidt indviklet, håber jeg nogen kan hjælpe med at få det forklaret. Jeg har fors... -
Alkohol og forbrændning
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan man kommer frem til disse tal: At man i gennemsnit forbrænder 0,1 g alkohol pr. kg. pr. time og at det så svare til til et fald i alkoholkoncentrationen pa° omkring 0,15 promille pr. time. Altså hvordan man forbinder de to ting. Har fundet nogle formler på: http...
