Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 11501 til 11520 af 57177
-
Formueret 3. år - hele pakken
ForumindlægHer er der mulighed for at få pakken til 5. og 6. semester på Jura ved Aarhus universitet. Bøgerne sælges også seperat Kaution og trejdemandspant - samt andre solidari Af Hans Helge Bech Thomson Konkursret 10. udgave Af Anders Ørgaard Kreditaftaler og Ejendomsforbehold Af Hans Helge B... -
abstract - indholdfortegnelse?
ForumindlægHey Skal abstract stå i indholdfortegnelse? -
gymnasiet! A/B/C-niveau!
ForumindlægHeeeej!!da jeg skal til at bestemme mig for, hvilken studieretning jeg skal vælge på gymnasiet, har jeg et par spørgsmål, som min studievejleder uheldigvis ikke kunne svare mig på!!!Hvis man har et fag på A-niveau...hvor mange timer svarer det så til om ugen?Hvis man har et fag på B-niveau...hvor... -
lær selv
Forumindlæghejsada jeg syntes latin virker som et kanon godt og nyttigt sprog ville jeg høre om det i teorien ville være muligt at lære det selv?overvejede at læse på det samtidig med mit 3 år på htx. så burde man vel bare kunne tage den lille latinprøve et sted når man føler sig klar...?er der nogle der ha... -
Gennemsnt 7 Skala
ForumindlægHey hva så der. sad lige og sgu til at regne mit gennemsnit men er lidt i tvivl om hvordan det ska regnes. Jeg får kraktere efter den nye skala.er der nogen der ka hjælpe -
Færdig med SRP
ForumindlægHej... Ville bare lige hører om der er nogle der har skrevet studieretningsprojekt og om i har følt at 2 uger var for lidt/for meget tid at have til at skrive SPR? Skal selv igang med SPR på fredag og har virkelig ikke nogen fornemmelse af om 2 uger er meget eller lidt tid at have. Ved selvfølge... -
Gennemsnit??
ForumindlægHej alle! Er der nogen der ved, hvor højt ens gennemsnit skal være for at komme ind på Københavns Jura Univeristet? Hvis ja, så svar gerne :-) Kh, Emilia -
Aalborg Uni.
ForumindlægPå UG.dk står der, at alle på HA jura studiet er blevet optaget - betyder det så, at man har mulighed for at komme ind på et snit med 4? -
Undersøg Kinas engagement i Asien
ForumindlægJeg har AT - uge og skal koble fagende Historie og naturgeografi i forhold til emnat: "Kina et I eller U land ?" I forhold til emnet vil jeg gerne høre om der er nogle som han hjælpe mig med at svare på følgende spørgsmål : Er der nogle som ved hvilken sammenhæng der er mellem Kina og... -
forbedre engelsk
Forumindlægheeij. Jeg er ikke særlig god til engelsk, og vil derfor forbedre det. Er der nogen som kender hjemmesider, hvor man kan høre tekster og svarer på spørgsmål ud fra teksten. eller os andre sider, hvor man kan læse og forbedre sin grammatik. på forhånd tak. -
Litterær artikel
ForumindlægSkal man skrive et resumé i en litterær artikel eller kan man nøjes med direkte, at lave analysen/fortolkningen? -
Tips/Råd til pre-IB?
ForumindlægHej! Jeg skal starte på pre-Ib nu efter sommerferien. Der en masse der har fortalt mig at det tre års hårdt arbejde og at man ender med at give op til sidst. Er der nogen der der har gået på pre-IB/ IB, som måske har en smule erfaring? Eller nogen som kan give råd/ tips? zuzu -
Hvad skal jeg gøre?
ForumindlægJeg er i den situation at jeg mangler at aflevere nogle opgaver i faget tysk A. Ellers har jeg afleveret "nok" i de andre fag. Betyder det fuldt pensum?, og hvad betyder fuldt pensum helt nøjagtigt. -
Student
Forumindlægspørgsmål nr. 1: Jeg har valgt ikke at ville være student i år, fordi jeg ved, at jeg enten dumper eller kommer ud med et elendigt genemsnit, som jeg så skal hænge på resten af livet. Er det nødvendigt at dukke op til eksamnerne, eller skal jeg bare tage over til studievejlederen og sige til ham,... -
Kan man skifte skole efter 1.g?
ForumindlægKan godt være jeg spørger dumt, mens hvis jeg har tager fysik/mat på htx 1.g kan jeg så godt skifte til gym fysik/mat i 2.g? føler at jeg er gået død i alle fag og selve htx stilen siger mig ikke så meget -
Erfaring med HTX i København?
ForumindlægJeg går lige nu i 8. så der er et stykke tid til at jeg skal til at vælge studieretning, men indtil videre tænker jeg at jeg gerne vil på HTX. Så jeg tænkte på om der var nogen der havde erfaring med nogle af HTX'erne i Københavnsområdet. Om hvordan lærerne er. Om der er et godt miljø på skol... -
Pensum
ForumindlægEr der nogle der kan fortaelle hvad pensum er i matematik som 1 g'er ?? -
Forkert
ForumindlægHej allesammen. -
Tragt: Gør rede at tragents overflade kan beskrives ved
ForumindlægHej, jeg sidder med følgende opgave. Vi har en tragt som er sammensat af en åben cylinder og en kegle, der kan rumme 40 dm3. Se vedhæftede fil, for tegning af tragten. Jeg har bestemt cylinderens højde s, som funktion af r til: s=40/(π*r2)-2/3*r Jeg skal nu gøre rede for, at tragtens overflade... -
omdrejningslegemer opgaver
ForumindlægHejsa Allesammen, Nogen der kan hjælpe mig med opgave 4 og 5 i dette matematik projekt? nogen derved hvilken formel man skal bruge? tak på forhånd. se vedhæftet fil
