Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 11501 til 11520 af 23878
-
Mat notation
ForumindlægHvad betyder,F: R^2 -> Rmin lærere hgar brugt denne notation et utal af gange i vores næste afleveringssæt, men jeg aner ikke hvad det betyder, og det står ike i vores bog. -
Kronik: Politisk retorik (Obama)
ForumindlægHej, jeg skal skrive en kronik om politisk retorik. I kronikken skal jeg karakterisere de retoriske og stilistiske virkemidler, som Obama bruger i sin sejrstale. Derudover skal jeg også med inddragelse af eksempler diskutere hvilken betydning politikeres brug af retorik kan have for modtageren... -
naturvidenskab og ??
ForumindlægHej jeg skal som så mange andre snart vælge AT-fagkombination Jeg vil meget gerne have enten matematik(A) eller fysik(A)og vil meget gerne undgå historie og samfundsfag(C) jeg har ver vejet noget med navigation, stjerner osv. men ved ikke lige hvad jeg skal kombinere med? ellers har jeg fået fore... -
Redegør for stereotyper værdier i det amerikanske samfund i dag, samt identitet?
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med nogle bøger til at besvare denne opgave. Jeg er ved at skrive SRO. Jeg har set filmen "American beauty" og ud fra det skal jeg samligne det? -
Dansk og bioteknologi
ForumindlægHejsa Jeg er ved at overveje i hvilke fag jeg skrive min SRP i. Jeg vil rigtig gerne skrive om kræft, og har tænkt mig at skrive om det i fagene dansk og bioteknologi. Nogen der kan komme med nogle ideer om hvordan jeg kan koble faget dansk med emnet kræft? -
Hvad skal man fokusere på under dansk mundtlig eksame!??
ForumindlægJeg skal op i dansk torsdag den 26 maj. Jeg er virkelig utrænet i dansk-litteraturen, da jeg ikke har fulgt særlig godt med. Så hvis der er nogen derude der læser dette. Så må du/I gerne fortælle mig hvordan man skal forholde sig og strukteret gennemgå en dansk-eksame.Eks. hvad man skal fordybbe ... -
Problemformulering
ForumindlægSkal netop igang med et stort projekt om virksomheden eksternt på mit videregående studie. Virksomheden er LEGO og jeg har brug for nogle gode ideer til en evt problemformulering der kunne omhandle kunder og konkurrenter? -
Ideer til årets AT emne
ForumindlægHey all! Årets AT emne er jo som sagt frigivet: Katastrofen - årsager og konsekvenser. Jeg er lidt blank på ideer! Jeg har følgende fag som jeg har mulighed for at skrive i: Matematik A - vil gerne skrive i! Engelsk A - vil gerne skrive i, men kan ikke se hvordan det sku hænge sammen... -
Emne til fagkombination - AT 2012????
ForumindlægHej derude :-) Som bekendt er emnet i AT i år Katastrofer - årsager og konsekvenser. Jeg har allerede tænkt på fagkombination og kommet frem til to forskellige. Men jeg er meget i tvivl om emne til den pågældende fagkombination. Derfor ville jeg høre om I derude, har nogle forslag til emne ti... -
Hjælp!!!!!!!
ForumindlægJeg ska skrive min tredjeårsopgave i biologi, har i nogle forslag hva for en emner er gode at skrive om. Mange tak -
ens? differentiering
ForumindlægHej jeg skal bevise ved bl.a. nulpunkter at disse to forskrifter er ens: (-x^2+x+2)/(x-3) = -x-2-(4)/(x-3) når jeg differentierer dem begge får jeg i den til venstre: (-x^2+6x-5)/(x-3)^2 og i den til højre får jeg (-x^2-6x-5) De er ikke ens, og giver ikke ens nulpunkter. er der nogen der kan se... -
TERMINSPRØVE I DANSK PÅ MANDAG!
ForumindlægHej folkens. Jeg skal til terminsprøve på mandag(jeg går i 3.G). Jeg ville spørge om der er nogle som lige har været oppe i terminsprøve i dansk, som kan sige hvordan det gik, og hvilke emner der var? :) håber på svar og hjælp.! Mvh Sarah -
Meinen, meine??
ForumindlægHvornår skal man skrive meinen, eller meine i en sætning, i TYSK? -
Læserbrev
ForumindlægHej, jeg skal skrive et læserbrev udfra artiklen Jyllands-Posten har skrevet for 3 år siden.Og jeg skal gøre rede for mit eget syn, og bla. forholde mig til et par af synspunkterne i artiklen.Er det bedst at jeg først laver en lille analysering af artikelen, og derefter kommer med mine egene syns... -
AT - 2012
ForumindlægHej. Jeg valgt emnet ( world trade center ) Fag: his & samf Jeg har lidt svært ved at vælge hvilke underemne jeg skal vælge da world trade center et bredt emne. Jeg har læst rundt omkring , men jeg skal have et emne der dækker begge fag. håber nogen kan hjælpe lidt ... -
11/ sep problemformulering
Forumindlægnogle der kan hjælpe mig med en god problemformulering ? Jeg har his / Sam.. -
Kompleksbinde
ForumindlægHvad sker der når man kompleksbinder jernioner? jeg har kigger i mine kemi bøger og kan ikke rigtig få svar på mit spm. -
Meget kort stil?? plzz
Forumindlæghej, håber I vill rette min stil. Jeg er stort set meget dårlig til Tysk. Håber i vil rette det. Måske kender i den og den første eren oversættelse. Den kan i godt droppe hvis i ikke gider... og i må have en god dag :D ps: Den skal afleveres imorn!!!1. Milena Moser ist eine junge Schweizerische A... -
Vurdering af dansk stil bedes, tak :)
ForumindlægJeg har skrevet Kronik: Grænseskridende underholdning. Nye tv-koncepter kommer til hele tiden. Et af de seneste skud på stammen er en quiz, hvor deltageren i stedet for at konkurrere på paratviden skal svare rigtigt på spørgsmål om sig selv. Forinden har deltageren været underlagt en løgnedetekto... -
Forventninger til Spansk eksamen
ForumindlægHey.Det står sådan til, at jeg inden længe skal op i min mundtlige spansk eksamen C-niveau, og jeg må indrømme at jeg aldrig har været så nervøs for en eksamen før. Prøveformen er således, at man kan forberede en fremlæggelse hjemmefra - udover det skal man oversætte en ukendt tekst, samt at man ...
