Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 11581 til 11600 af 48931
-
DA-EN, EN-DA oversættelse på nettet
ForumindlægDet er en gammel drøm at kunne oversætte sine egne og andres tekster med et enkelt museklik. At læse en engelsk eller svensk brugsanvisning på dansk. At slippe for besværlige ordbogsopslag ét-ord-ad-gangen, med den ønskede oversættelse langt nede i artiklen, og nitter for sammensatte eller bøjede... -
Importtolden
ForumindlægHej! Jeg kan ikke helt finde rundt i ovenstående! Er det nogen, som specifikt kan skære det ud i pap for mig, og fortælle, hvilke konsekvenser det fik for henholdsvis Nord og Syd. \n\nMvh. -
Engeelsk!!
ForumindlægHej. - Jeg skal op i skriftlig engelsk. Er der nogle unikke metoder til at forberede sig en del på! -
Find Holger
ForumindlægHvad er det nu den engelske udgave af find Holger hedder? -
a letter in engelish :)
ForumindlægHEJ HVORDAN KAN JEG LAVER EN ENGELSK LETTER ??? TAK -
Hjælp til lille oversættelse, den amerikanske drøm eller det amerikanske mareridt
ForumindlægEr der en der vil kigge på denne oversættelse: Dansk: Sagen om dobbeltmordet på Nicole Brown Simpson og Ronald Goldman er blevet kaldt århundredets største retssag i USA. Mediernes interesse i sagen er ikke så meget ofrene som den hovedanklagede, OJ Simpson, USA's største fodboldspiller gen... -
Terminsprøve i morgen!
ForumindlægHey alle sammen!. Har en terminsprøve i engelsk i morgen og ville spørge om følgende: Er der noget/noget særligt jeg kan/skal øve mig på? Hvad kan man f.eks. (udover en jobansøgning) komme ud for at skrive om i fristilen? Tak på forhånd og godt nytår! -
Analyse af digt
ForumindlægHej er der nogen der lige kan skrive nogle gode punkter at have med når man analysere et engelsk digt? På forhånd tusind tak - Chrris -
Hvordan foregår Eng. mdt. eksamen?
ForumindlægHej:) Da jeg skal til Engelsk mundtlig eksamen imorgen ville jeg blot høre hvordan det kommer til at foregå:D Hilsen Stina :o] -
Tysk påA ???
ForumindlægHeej Til elever der har/har haft tysk på fortsætterniveau A på STX: Forventes der, at man kan sproget HELT flydende, ligesom der forventes i faget engelsk? -
KARAKTERBLAD :)
ForumindlægHejsa. Vi skal snart have vores første karakterblad. om ca. 3 uger. Men nogen der kan fotælle om, hvad der mest lægges vægt på. altså har hørt noget om det er Skrifligt mundligt osv. Alstå hvad menes der med det. Ville gerne visse at jeg er mere arktiv i disse ting :) -
Budskabet i en tekst?
ForumindlægDenne tekst hedder "the fisherman's friend" Fatter virkelig ikke hvad budskabet er i den? Hvad selve hovedtemaet er? Og da jeg skal analysere den, er det lidt svært, når jeg ikke forstår hvad pointen er. Læs den gerne, og hjælp mig. :) Jeg har oversat den i google translate for i ku... -
Engelskeksamen
ForumindlægHej... Jeg ville bare spørge om der er nogen af Jer, der ved hvordan en skriftlig engelskeksamen i 9.klasse foregår?? Jeg vil specielt gerne vide, hvordan fristil-delen ser ud. Er det en 100% fristil eller får man et overordnet emne? Håber I vil hjælpe.. Anne <33333 -
Stress
ForumindlægHejsa jeg har valgt at skrive om stress i SRP(studieretningsprojekt). Jeg tænkte på om nogen havde nogle gode artikler om stress eller nogle guldkorn om hvordan man kunne sammenkoble det med motion træning eller mental træning for den sags skyld. tak. -
Økonomi på KU
ForumindlægHej alle .. Ville lige høre om der er nogen der er i gang med at læse økonomi på KU, eller på et andet universitet her i landet. Vil meget gerne høre lidt om studierne. Har læst mig frem til en del på nettet mht. fag osv... men vil gerne høre det fra en der er igang med studiet. Hvor meget fylder... -
try eller tries, haster!
ForumindlægHej hedder det: he just try filling up the time eller he just tries filling up the time -
Eksamen SprogligA 2004
ForumindlægAndre som også har været oppe i skriftlig engelsk i dag? Sprolig A-niveau.Jeg synes at det var et rigtig godt oplæg; meget inspirerende og flere gode ting at tage fat på. Dog, skilte den sig ikke videre ud fra de fleste andre oplæg synes jeg, ikke sådan rent tematisk hvert fald.Jeg fokuserede mes... -
skriftsprog vs. talesprog.
ForumindlægHej (: Jeg har fået en stil for i dansk, hvor min lærer understreger at vi ikke må anvende talesprog, men vi skal bruge skrifsprog. Hvad er skriftsprog? -
Assignment
ForumindlægEr en engelsk assignment det samme som et engelsk essay? eller hvordan? -
Kort oversættelse
Forumindlæghar ikke haft ret lang tid til denne oversættelse, derfor søger jeg lidt hjælp:) oversættelsen er fra Dansk til Engelsk.. En efterårsdag var 4 unge mennesker på vej ud til en sø. Efter nogle hårde uger på college trængte de til at slappe af; måske kunne det var spændende at prøve noget nyt, nog...
