Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 11581 til 11600 af 176852
-
Matematik A december 2016
ForumindlægHej Er der nogle der ligger inde med besvarelse af matematik a niveau fra december 2016? -
Mat-eksamen - hvordan?
ForumindlægEr blevet lidt i tvivl om, hvordan man egentlig bør læse op til mat! Jeg tænker umiddelbart, at man bare læser pensum igennem, forstår det helt og så kører beviserne en masse gange, så man er nogenlunde sikker i dem? Gør man sådan?:)Gode idéer? -
Hjælp. mundtlig eksame
ForumindlægHej, jeg skal op i dansk her starten af juni.. Og jeg tænkte på og nogen kunne give mig nogle få ideer eller råd om, hvordan jeg kan gøre det godt. :D. Tak på forhånd -
mundtlige eksamen
Forumindlægskal man ikke bare besvare problemformulering, diskutere metode og perpektivere til studierapporten?? man skal vel ikke sige noget om sin synopse? medmindre de spørg selvfølgelig. -
Til AT eksamen
ForumindlægSkal man følge sin synopsis og fremlægge om det der står i den? -
læse op til eksamen?
ForumindlægJeg føler lidt uvidende om hvad jeg skal læse op til.. hvad skal man have styr på.. alle myter ?.. -
Sinus(A)=a/c og cos(A)=b/c
ForumindlægHej jeg har en opgave fra min lærer, hvor jeg skal komme i detaljer hvordan man finder frem til disse 2 formler. jeg har skrevet dem i min notebog, men det er sindsygt dårlig beskrevet, så er der nogen der kender en link som viser det eller vis nogen har tid til at vise det her :P -
"Gør rede for nogle eksperimentelle metoder, hvormed man kan skelne mellem A og rotenon"
ForumindlægHejsa SP, Jeg mangler lidt hjælp til en kemi-opgave. Spørgsmålet lyder såldes, som også i titlen: "Gør rede for nogle eksperimentelle metoder, hvormed man kan skelne mellem A og rotenon" Jeg har søgt internettet igennem for mulige svar, men har ikke fundet noget brugbart og uddybende,... -
Dansk Eksamen
ForumindlægHej :-) Jeg er i øjeblikket i gang med at lave synopse og disposition til min dansk mundligte eksamen. Jeg trak fordybelsesområdet "Ungdomsliv" og valgte herunder en kortfilm kaldet "Eat shit and die" Jeg skal til selve prøven læse et stykke tekst op (ca 1/2 normals... -
Eksamen - hvordan skal det struktures?
ForumindlægHej - ville gerne høre fra nogle folk som har fået >9 i fysik mdt B-niveau. Hvordan de stukturede deres eksamen mht. teori kontra praksis osv. -
Forberedelse til eksamen
ForumindlægHejsa! :-) Nu er sommerferien afsluttet, og i dag startede jeg i 9. klasse på mit sidste år i folkeskolen, hvilket jeg gevaldigt glæder mig til. Efter folkeskolen har jeg planer om at starte på gymnasiet, men der dog stadig et år tilbage. Om ikke så længe skal jeg op til eksamen og vil derfor... -
HJÆLP, EKSAMEN I MORGEN!
Forumindlæghejsa :) er nogen der ved hvad der skete under reformationen? hvilken rolle spillede martin luther, og hvad skete der? jeg skal til eksamen i morgen, så det ville være dejligt hvis der var nogen der kunne hjælpe mig :) på forhånd tak :) -
reelt tal a f(x)=a
ForumindlægJeg har givet en ligning f(x)=4x-2x^2+1 , x tilhører R I den sidste opgave bliver jeg bedt om at angive ethvert reelt tal a antallet af løsninger til ligningen f(x)=a Altså a må være en konstant, men hvordan finder jeg alle a?? Jeg er helt blank, jeg begyndte at tænke i homogene ligningermen det... -
AT-eksamen
ForumindlægJeg står nu i den situation, at jeg skal op til AT-eksamen om 1 uges tid. Jeg er stadig ikke helt afklaret med den eksamen, og kunne godt tænke mig at høre nogen erfaringer fra folk der har været oppe. Jeg er lidt i tvivl om eksamens struktur, hvad ville I anbefale man skulle starte med, slut... -
Eksame - Emnevalg. HJÆLP!
ForumindlægOk, skal her i næste uge aflevere min synopsis, men jeg har slet ikke valgt et underemne endnu! Så jeg vil gerne høre om I har nogle forslag? Vores overemner muligheder er: - New Zealand - Being Young - Racism - Violence På forhånd tak! btw. her kan i se mit pensum også. -
Eksamen i tysk
ForumindlægHey..! Er der nogle som kan give råd til forberedse til tysk og venskabelige holdninger for censor og lærer eks: Hvad kan man sige når man kommer ind og hvad kan man snakke om når man har fået en læsetekst???? -
En retvinklet trekant med kateterne a og a + 5, har arealet 12. Bestem a.
ForumindlægKan ikke finde løsningen på overnævnte :S -
Engelsk skr eksamen i dag
ForumindlægHeey ! Er der en der har en smule forstand på at give en ca. karakter ? Da jeg følte min eksamen er blevet noget lort ! Håber der er en der vil være seriøs og gerne rette det ? -
Eksamen i religion?
ForumindlægHey, jeg skal op i rel på mandag men jeg er stadig i tvivl om selve indholdet af eksamen... Er der nogen der kan forklarer hvad jeg skal? -
24-timers eksamen "Was machst du, wenn ich aus dem Haus gehe?"
ForumindlægHej, jeg håber der er nogen der hurtigt kan svare på mit spørgsmål da jeg er i gang med min 24-timers eksamen. Jeg har trukker "Was machst du, wenn ich aus dem haus gehe?" af Doris Dörrie. Jeg har brug for nogen der kender teksten da jeg ikke kan skaffe en online version og mit proble...
