Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 11621 til 11640 af 163700
-
Terminsprøve i Kemi A
ForumindlægHejsa. Jeg skal til terminsprøve allerede her i næste uge.. Og i forbindelse med det vil jeg forberede mig ved at se på de gamle kemisæt. Her har jeg stødt på en opgave som jeg umiddelbart ikke ved hvordan den skal løses. Jeg håber derfor at der findes en kvik gut derude, som kan hjælpe mi... -
Opgave 4.059, Mat A
ForumindlægHejJeg har problemer med at løse følgende opgave..og håber at i kan hjælpe :)i et koordinatsystem i planen bevæger et punkt p(x,y) sig således at der til tidspunktet t gælderx= t-2/ty=t+2/t t>01.beregn koordinatsættet til banekurvens skæringspunkt med andenaksen.det punkt hvori P befinder si... -
Biologi A skr. eksamen
ForumindlægNu er vi mange der på onsdag skal til biologi skr. eksamen hvad tror i vi kan komme op i? og hvordan kan man læse op? er der nogle bestemte emner man skal kunne? -
Vurdering af aflevering på tysk A?
ForumindlægEr der nogen, der vil give mig en cirka karakter på følgende aflevering? -
Supplerende materiale - His A
ForumindlægHejsa! Jeg skal til min sidste eksamen i historie på tirsdag, hvor jeg dagen inden trækker et emne!! Har I nogle gode links, hvor jeg kan finde det nødvendige supplerende materiale til min præsentation? -
Biologi A :s
ForumindlægHej, jeg sidder med en biologiaflevering om fotosyntese og respiration. Men er gået lidt i stå, da jeg ikke forstår spørgsmålet, som lyder som følgende: Følgende figur viser de relative værdier af fotosyntese (i fuldt lys) og respiration for en kartoffelplante ved forskellige temperaturer. Spg.:... -
Aflevering A-niveau
ForumindlægHej Jeg sidder helt kold med en aflevering og har rigtig svært ved den faktisk. Jeg ville høre om der var nogle som ville kigge den igennem og komme med nogle gode inputs eller hvis de måske selv havde lavet den, måske være søde og sende den, som inspiration? :/ -
Spansk (A niveau)
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har en aflevering som skal afleveres på spansk, ville derfor lige inden jeg aflevere den, høre om en venlig sjæl derude lige ville læse min spansk aflevering igennem? :) -
Fysik A opgave
Forumindlægen sommerdag skinner i 8,5 timer. Solfangerpanelerne modtager herved i gennemsnit energi med effekten 870 W pr. m^2. Af denne energi overføre 40% som varme til vandet i sommervarmeanlægget. 1)beregn den energi som vandet i solvarmeanlægget modtager fra solstårlingen den pågælende dag? (OBS!solf... -
Arealet A(D5) af området ??
ForumindlægHvordan griber man an på sådan en opgave?? -
Matematik A - Ligning
ForumindlægHalløjsa :) Jeg mangler lidt hjælp til en forholdsvis simpel opgave, men jeg kan simpelthen ikke huske hvordan man gør, da det er ved at være et stykke tid siden, jeg sidst har haft matematik :) Opgaven lyder: En funktion f er bestemt ved f(x)=1+2sin(x) Løs ligningen f(x)=2, for ... -
Mat A og Bio C
Forumindlægproblemformulering: Hvordan kan man stoppe en Influenza og hvordan kan den beskrives. Problemstillinger: 1) Redegør for at forudsigelsen og forsøget på at forhindre udbreddelsen af influenza har en effekt på det gode liv 2) Hvilke konsekvenser har Influenza 3) Hvordan forudsiges u... -
Betydning af a (lineær funktion)
Forumindlægdavs -
tangent til b*a^x
Forumindlægjeg prøver at finde tangenten til forskellige punkter i noget data, hvilket ser sådan ud "data = {{0, .005}, {100, .00465}, {200, .00432}, {400, .00374}, {600, \ .00323}, {900, .00260}, {1200, .00209}, {1500, .00168}};" jeg har brugt regression og kommet frem til 0.00499929 E^(-0.00072... -
Projekt i mat A
ForumindlægJeg kan ikke helt komme videre. Håber, jeg kan få hjælp. Jeg har uploadet filen. -
forkortning af ligning - Niveau A
ForumindlægHej, jeg har et lille matematik/fysik spørgsmål. Jeg har en ligning der hedder: (\mu*n*j*(R^(2)))/(((R^(2))+((R^(2)/4)))^(3/2)) (Ser virkelig uoverskueligt ud, men hvis i kopierer den ind i wolframalpha bliver det overskueligt) Wolframalpha siger at den kan forkortes til: (8jn\mu)/(5*kvrod(5)*kvr... -
skal man kunne diskutere for a kunne samfundsfag?
Forumindlæg(det siger min lærer , selvom jeg ineresser mig så meget for det og laver mine lektier) -
An/a hour
ForumindlægHvilken en er egentligt korrekt? Synes man hører mange der siger an hour. Tak på forhånd. -
Nogen der gider at rette min engelsk stil?
ForumindlægHey there. Ville være evigt taknemmelig hvis der var en engelsk ekspert der gad at rette min engelsk stil inden onsdag? Jeg er selv 3.g'er på gymnasiet og har Engelsk på højniveau. håber at der er nogen der gider -
opgaver fra gyldendals gymnasiematematik a
Forumindlægen funktion f(x) med definitionsmængden R er løsning til differentialligningen dy/dx = y(2x+1) y > 0 og grafen for f(x) går gennem punktet P(1, 3) Bestem monotoniforhold for f(x).. Så er jeg kommet så langt: Først løses dy/dx=0: y(2x+1)=0 Da y>0 skal 2x+1=0 løses: 2x=-1 x=-½ ...
