Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 11641 til 11660 af 163700
  • Sandsynlighedsregning og Kombinatorik - MAT A

    Forumindlæg
    Hej Spg. 1: 4 kort trækkes ud af et spil kort. Hvad er sandsynlighed for ingen billedkort med kun 3 farver vist? Spg 2: 3 Terninger kastes, hvis øjensum er lig 15 vinder man 500 kr. Hvad bør prisen være for at spille?
  • Engelsk hjælp til Apostrophes an Of-constructions

    Forumindlæg
    Oversæt til Engelsk: 1) Konens mand 2) Mandens kone 3) Børnenes tænder 4) Månens lys 5) Kaffens smag 6) Irlands religion 7) Sydafrikas befolkning 8) To dages varsel 9) 3 ugers ferie 10) Englands rige regioner 11) Belgiens kulturelle kløft 12) Eus udvidelse 13) NATOs po...
  • grundligning cosx=a

    Forumindlæg
    hej har et spørgsmål om hvordan man skal håndtere denne ligning cos^2(x)=0.25 hvordan skal man lige gribe den an ?
  • SPØRGESKEMA!!!Take a look!!:)

    Forumindlæg
    Hey.. det ville være alletiders hvis der bare var et par stykker som ville svare. MEN.. det er kun til "unge" ( alderen 13-20)! På forhånd MANGE tak! 1) Spiser du morgenmad? Hvis ja, hvad? Hvis nej, hvorfor? 2) Hvad spiser du i frikvarteret/pausen? 3)Hvor ofte spiser du mad fra ka...
  • Reducering - STX Matematik A

    Forumindlæg
    Hey folk på studieportalen Er der nogen der vil hjælpe mig med lidt reducering, fatter simpelhen ingenting. x3y2(x-y)2 • x -2 "Brøkstreg" xy2(x-y) Tak på forhånd.
  • a^0=1 Hvorfor?

    Forumindlæg
    Jeg har forstået at i matematik er det fuldkommen ligegyldigt om man kender til årsagen til hvorfor det er sådan og sådan er det bare. Men efter jeg selv har bikset med begrebsdannelse siden mine tidlige dage af matematik og endelig har forstået at nøglen er ren udenadslære, er jeg blevet endnu m...
  • Skriftlig eksamen A

    Forumindlæg
    Hej! Er der ingen der har skrevet nummer 1 i delopgaven op dansk udenrigspolitik? Hvad fik I ud af det? :-) God torsdag!
  • Bevis a^x

    Forumindlæg
    Nogle der kan forklarer hvordan man beviser at aa er stamfunktion til (1/ln(x) * aa ??
  • En der vil hjælpe mig med at blive bedre til engelsk?

    Forumindlæg
    Hej alle flinke mennesker. Jeg er en dreng fra 8. klasse, som er ude efter noget hjælp. Jeg føler selv jeg ikke er den bedste til engelsk, men jeg vil super gerne blive bedre, så hvis der er en eller anden flink person der vil hjælpe mig med, at fx rette mine afleveringer og skrive til mig ...
  • større opgave Matematik A

    Forumindlæg
    Okay, jeg har problemer med denne opgave, har faktisk INGEN idé om hvor jeg skal starte... En trekant har vinkelspidserne A(5,-3), B(-7½, 2½) og C (-3, -4). Bestem 1)Længden af siden c 2)En ligning for den linje, der holder siden c 3)en ligning for linjen, der indehol...
  • Økonometri A - Eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej derude. Er der nogle af jer venlige sjæle der har et par gamle Økonometri A eksamenssæt, det vil gøre mig utrolig taknemlig. God sommer.
  • Projekt HH A-niveau

    Forumindlæg
    Hejsa..Ville høre, om der er nogle her som har skrevet et projekt i faget Afsætning på A-niveau, som jeg må kigge lidt på. Vil være meget taknemmelig!Go´weekend.
  • Carta a Dios

    Forumindlæg
    Nogle som har en dansk oversættelse af teksten "Carta a Dios" (et brev til Gud)Det ville være en stor hjælp :)
  • Biologi A eksamens noter

    Forumindlæg
    Hej derude, Er der en som sidder inde med noter til Biologi A pensum? Ville være til stor hjælp!! Håber I kan hjælpe :)
  • terminsprøve matematik a 3.g

    Forumindlæg
    nogen 3.g'er der har været oppe i terminsprøven matematik a ?? - hvilket opgave sæt fik i ?
  • ERIK JØRGENSEN - AFSÆTNING A HASTER!!!!

    Forumindlæg
    Hej .. jeg har fået en eksamensopgave i afsætning A - Erik Jørgensen.. Mangler inspiration. Nogle der har lavet denne opgave????
  • Valg af fag - A eller B

    Forumindlæg
    Hejsa allesammen ;) Nu er det desværre tid til at vælge de fag man gerne vil arbejde med. Mit spørgsmål er : Jeg har studieretningen kemi A bio B og psykologi C Jeg skal tage udgangspunkt i kemi. Jeg kan vælge kemi + (fysik A, eller biologi B) er det mulig at vælge kemi A fysik A og bio B? .. e...
  • A opgave 8.12

    Forumindlæg
    Hjemmeservicefirmaet Vika A/S Roskilde Hvem kan hjælpe mig med den, jeg kan slet ikke komme igang. Hilsen Anne
  • Opg. 18.15 i VØ A ?

    Forumindlæg
    Hej alle! Er der nogle som har lavet opgave 18.15, i VØ A - bogen? Jeg mangler den, og vil blive MEGET taknemlig, hvis der er nogen som har den..
  • Undervisningsmateriale Mat A

    Forumindlæg
    Er der nogle der har en ide om hvilket undervisningsmateriale VUC Lyngby benytter i Matematik A undervisning. Nogen der har været der? Med venlig hilsen cob