Søgning på: dan turell gennem byen en sidste gang. Resultater: 11681 til 11700 af 127115
-
De lige store koefficienters metode???
ForumindlægI et eksempel bliver der undersøgt om to linjer i rummet skær hinanden. De har to parameterfremstillinger og de er blevet sat lig hinanden. 1 - 2t = 4½ + 1½s 3 + 6t = 4 + s 3½ - 5t = 2 - s Så står der at de første to ligninger bliver omskrevet til 3s + 4t = -7 s - 6t =... -
Søger hjælp til reduktion
ForumindlægDet drejer sig om dette regnestykke som jeg bare ikke kan forstå hvordan jeg skal reducere: (x+y)^2 - y(y+2x) mvh. -
Hvad skal jeg gøre?
ForumindlægHej, Jeg har et problem, som jeg gerne vil have hjælp til. Jeg sidder i øjeblikket med et snit på 9,1 (efter den nye skala). Jeg vil gerne læse medicin - også er det vel nok klart for enhver, at jeg ikke har nok i snit. Jeg har overvejet at vente med at gå op til de skriftlige eksaminer også ta... -
bestem a og b i ligningen....
ForumindlægEn funktion f er bestemt ved f(x)=b•a×. grafen for f går gennem punkterne (2,20) og (4,80). og derfra skal jeg bestemme a og b. hvordan gør jeg det? pleas hjælp mig.... -
reduktion?!
ForumindlægHej alle Jeg sidder med 2 reduktions opgaver..... Jeg kan ikke komme i gang med dem.... Nogle der er villig til at hjælpe?! :( a) b2 + (a+2b)2 - 5(b2+1) - 3ab b) (a-2)2 - 4/a + a2 jeg ville stor pris på hvis i kunne hjælpe.... MANGE TAK PÅ FORHÅND.. -
Enthalpy
ForumindlægHej, jeg sidder og prøver at løse denne her opgave men kan slet ikke regne det ud. Jeg har haft de her opgaver og kan aldrig regne ud hvordan jeg gør det. Noget med at gange de forskellige reaktioner men kan ikke få det til at passe. Håber nogen gider hjælpe. -
Hjælp
Forumindlæg3,3 jeg brug for hjælp, linket https://www.yumpu.com/da/document/view/18515442/fsa-maj-juni-2001-problemregning-gabordk skal jeg bare divider det 67 med det resutalt jeg fik fra 3,2 -
AT sociale medier - nogle der kan komme med ideer til materialer?
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med at finde materialer til AT? Jeg har valgt emnet sociale medier, hvor jeg vil komme ind på identitet og selvfremstilling fx. på Facebook. Jeg skriver i psykologi B og dansk A. Eller er der nogle som har nogle andre gode ideer i forhold til hvad der kunne være re... -
sygeplejerske
ForumindlægHeej :) jeg er bliver færdig med stx her til sommer og mit snit ligger indtil videre kun 4,9 kan jeg læse til sygeplejerske?? eller er mit snit for lavt vil helst i odense eller kbh helst starte her til sommer -
"15 minutes of fame"
ForumindlægHejsa! Jeg sidder med en opgave omkring reality tv, og vil gerne inddrage noget omkring ovenstående citat, fra And Warhol. Er der nogen som kan hjælpe med at fortolke citatet? Tak -
flammeionisationsdetektor
Forumindlægheysa nogen der ved hvordan en flammeionisatinsdetektor for en gaskromotograf virker? eller kan vise mig en hjemmeside?jeg har søgt meget på google men fandt meget meget lidt om hvad det er og ikke noget om hvordan den virker.desuden, er der nogen der kender strukturen for MIBK (min lærer kunne i... -
Engelsk fremlæggelse....
ForumindlægJeg har fået til opgave, at fremlægge i 10 min. i vores time på mandag. Jeg har valgt, at fremlægge om Bush jr. og regnede først med, at jeg ville fremlægge nogle af de udsagn fahrentheit 9/11 kom med. Men jeg synes alligevel der er for meget propaganda over 9/11.Så jeg ville lige høre, hvad I sy... -
Hvilken fortæller er blinkende lygter (digt)
ForumindlægHej jeg kan ikke finde ud af hvilken fortæller blinkende lygter (digt). Nogle der kan hjælpe helst med begrundelse. -
STYREFORMER?!
ForumindlægHvordan kan man forklare, hvad en styreform er?! -
Hvordan finder man brændværdi?
ForumindlægHej, hvordan finder man brændværdi? -
Eksamen?
ForumindlægHvad er det for nogle emner, man bliver stillet for i mundtlig dansk?Har ingen anelse!:D -
Hjælp til kemi
ForumindlægHejsa derude. Er der en sød sjæl som vil hjælpe mig med opgave b,c,d og e i vedhæftet fil. På forhånd tusind tak -
Mediefags eksamen?
ForumindlægHej allesammen I næste uge skal jeg op til den afsluttende eksame i mediefag.. har ikke været oppe i det før, så er i tvivl om hvordan det foregår, og hvad man skulle kunne, samt hvad der lægges vægt på. Jeg ved at jeg skal op i min eksamensproduktion(som er en kortfilm), men hvad skal jeg sige o... -
world trade center
Forumindlæghej har nogle spørgsmål om worl trade center 1 spg Hvordan reagerede/påvirket George bush med world trade center? 2 spg Hvad er der blevet gjort for fred indtil videre, og har det virket? 3spg Hvad ville George bush med krigen? (afghanistan) 4 spg hvordan reagerede medierne?? -
karakterskala
ForumindlægHej jeg går på 3. års HHXNår jeg går ud slutter mit år, bliver mine karakter så lavet om efter den nye karakterskala?
