Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 11741 til 11760 af 95433
-
Jura
ForumindlægJeg har samfundsfag på C niveau og skal bruge det på B niveau. Hvordan kan jeg læse det op? Og hvor hurtig skal jeg søge ind. Det skal helst læses inden skolestart næste år. -
haster
ForumindlægEr der nogen der sidder med case opgaven i bestseller på niveau D i dansk der kan hjælpe mig eller med it om top toy på niveau C...........hjælp jeg har virkelig brug for hjælp -
HTX ELLER STX!?!?
ForumindlægHej. Jeg skal snart blive afklaret med hvilket gymnasie jeg skal på efter 9.klasse. Som mange, er jeg en som gerne ville have viden ift: Er det sværere at have et godt gennemsnit på HTX End STX!? Hvilke fordele og ulemper, er det ved at vælge enten HTX, eller STX? (Det er udelukkende gennemsni... -
Gymnasiet eller Hf ?
ForumindlægHej folkens (: Jeg går nu i 1.g (stx) , men jeg orker ikke stx længere, så jeg tænkte på at flytte til hf. Men jeg ved nu ikke, om det er en god idé hvad synes i ?? Jeg vil gerne blive bioanalytiker, kan jeg godt blive det selvom jeg flytter til hf ? -
Optagelse
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøve på gym. Men ved ikke hvornår ? Alle fra de andre klasser skal til optagelsesprøve i morgen men det skal jeg ikke? Hvordan kan det være? -
mdt. matematik
ForumindlægHeyhar været så uheldig at skulle op i mundtlig matematik..Er der nogen herude som er lige så uheldige?hvis der er, hvorn har i så tænkt jer at læse op til eksamen? ville gerne have nogle råd, da jeg ik har været op i matematik før(på gym) -
Log_a (x) og ln(x) er proportional???
ForumindlægJeg skal vis, at log_a(x) er proportional med ln (x), men jeg ved ikke helt hvordan man gøre, er der nogle. der kan hjælp?? Niveau er ikke Universitet/Videregående, som der står, men Matematik på C niveau. -
VØ det samme som EØ?
ForumindlægHej... Jeg sidder og kigger lidt på uddannelser sammen med min mand. Er der nogen der ved om Virksomhedsøkonomi er det de før kaldte erhvervsøkonomi? På forhånd tak. Stine -
Huske matematik godt/læse op på det
ForumindlægJeg går i 3.g og har matematik på A, og skal derfor afslutte faget i år. Grundet, hvad jeg vil tro er uheldig disponering af tid, mangler vi i min klasse at komme igennem 3 emner, og der er lidt over 1 mdr tilbage til eksaminerne offentliggøres... Vi skynder os ekstremt hurtigt igennem de fors... -
Hjælp vrdr. kultur & indvandring (Haster)
ForumindlægVi har fået en opgave i Samfundsfag, som går ud på, at vælge en national (ikke dansk) gruppe som findes i Dk, her har vi valgt: tyrkerne. Vores problem er bare at vi skal: - Gør rede for denne gruppe: Hvorfor er gruppen kommet til Danmark? Hvor mange er der? Kan man afgøre, hvorvidt gruppen a... -
Eksamens spørgsmål!
ForumindlægHej! Jeg har matematik på A niveau. Jeg har et eksamens spørgsmål som lyder: Gør rede for sin, cos og tan. Bevis desuden sinusrelationen og formlen for arealet af en trekant. Jeg undrer mig her over hvordan jeg skal hive c niveau stof op på et a niveau?? -
Karakterer
ForumindlægHej studi Hvis jeg har afsluttet matematik på C-niveau i gymnasiet, men tager det på B-niveau senere på HF som enkeltfag og afslutter det der, er det så ikke kun karakteren fra HF, der tæller, da faget er på et højere niveau end på gymnasiet? -
karakter
ForumindlægHej studi Hvis jeg har afsluttet matematik på C-niveau i gymnasiet, men tager det på B-niveau senere på HF som enkeltfag og afslutter det der, er det så ikke kun karakteren fra HF, der tæller, da faget er på et højere niveau end på gymnasiet? -
Lodtrækning af eksamensfag
ForumindlægHej Er der nogen der ved/kan fortælle mig, hvordan lodtrækningen af eksamensfag foregår? Hvordan trækker de lod, er det noget med at der må være et bestemt antal A-niveau, B-niveau eller C-niveau fag man skal op i, eller er det fuldstændig frit træk? Jeg går i 3.g. -
adgangskrav
ForumindlægHej, jeg har engelsk på b-niveau, og den uddannelse jeg vil søge kræver engelsk på c-niveau. Jeg vil høre hvilke muligheder jeg har, hvis jeg dumper engelsk b? jeg går på hf, hvor jeg har engelsk fra 0 til b-niveau. -
Medicin-Hvorfor ikke biologi a?
ForumindlægBiologi(celler,krop,rusmidler mm) kan vel være nyttigt på højt niveau, hvis man skal læse medicin? Hvorfor er det ikke en del af adgangskravet? -
Matematik lektiehjaelp
ForumindlægHej peeps! Jeg vil hoere om der er nogen som ved, hvor man kan faa noget lektiehjaelp i matematik på B-A niveau? -
Mundtlig
ForumindlægLige lidt spørgsmål ang. den mundtlige eksamen.. Nu er jeg blevet i tvivl om en del ting: 1) Talepapiret: Det skal lærene da ikke have vel? 2) En fornuftig måde at gribe an på, er det: indledning/preæsentation, problemformulering, hovedkonklusion, uddybning af representativt problemstillinger og ... -
usikkerhedsberegning
ForumindlægJeg har beregnet en masse værdier for 'e/m' og skal jeg en maxium-minimum-analyse. Jeg har dog ikke helt fået fat i hvordan det fungerer. Det er for at beregne måleusikkerheden. -
Termodynmik
ForumindlægHej alle. -Der nogle herinde, som har mulighed for at hjælp mig igennem nogle fysik opgaver ? selve opgaven er om termodynamik Har virkelig bruge en hjælpenehånd :)
