Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 11861 til 11880 af 19198
-
genitiv og possesive pronominer (oversæt)
ForumindlægJa jeg har egentligt lavet det, men der er endel jeg er meget usikker på da jeg ikke er så sikker i reglerne med "de" så hvis nogen vil se på mine svar, og evt. forklare hvorfor det er forkert vil det være rart :) Drengens penalhus er grønt La trousse du garçon est ve... -
Dansk Essay! Hjææælp.!!!
ForumindlægHeij,.. Jeg skal skrive en dansk essay, og jeg fik lov til at vælge imellem en af disse situationer som afsæt. - Du har været - eller skal - på en ufrivillig ferie med dine forældre - Du har fået at vide, at du måske kan komme på førsteholde i fodbold. - Din mobiltelefon har ringet mange gange, o... -
Hvor mange kvadrat metter rummer 23 mennesker?
ForumindlægEn Fodboldbane måler 105 x 75. 105 m. 105 (x akse) og 75(y akse) Eller skal jeg gange tallet? Fodboldbanen er firkant eller som en rektangel. Og 105 x 75 m, er kordinater, eller tager jeg fejl? og med en lineal så bliver 105 10,5 og 75 7,5 (x,y) . og der er 22 spillere og en dommer. 23 i al... -
vektorer .. Hjælp Haster
ForumindlægJeg har fået til opgave og løse hvordan man laver en diagonalaflevering i fodbold. Opgaven lyder således: Beskriv hvordan man kan beregne om en aflevering på tværs over banen vil nå en spiller der løber med konstant hastighed fremad. brug gerne eksempler. Løs opgaven: Til tiden 0 står A og B på... -
er disse sætninger korrekte
ForumindlægEr bedient der Kunden im der Supermarkt. (syntes det lyder mærkeligt...) Heinrich lernt als ein Mechaniker. (henrik er i lære som mekaniker... tror det skal være sådan her, men ved det ikke... Die Mutter und die Tochter machen auch die arbeite im Haushalt. (husarbejde findes der et ord som... -
Hvilken gymnasial uddannelse skal jeg vælge?
ForumindlægHej Jeg vil gerne vide hvilken gymnasial uddannelse der passer bedst til det jeg vil, og lige nu tænker jeg på at være fysioterapeut, men alt kan ændre sig. Jeg har hørt at det er godt at have en plan. B. Jeg har ikke nogen ideer selv på hvad jeg ellers vil arbejde med, men jeg er meget glad for... -
Mekanik - hastighed
ForumindlægHej. Jeg sidder med en opgave, som lyder forholdsvist nem, men jeg har vidst forvirret mig selv så meget at jeg ikke helst ved om det er korrekt. Opgaven lyder: I fodbold sparker man straffespark fra 11 meters afstand. Målmanden skal under sparket stå på målstregen. Ved et hårdt straffespark ... -
MEGET mærkværdig eksamen!!!!!
ForumindlægHej derude. Jeg har som mange andre været oppe i idræt B eksamen. Eksamen er todelt - en praktisk del og en teoretisk del. Til den teoretiske del fremviste jeg badminton og fodbold. Min cencor valgte at placere sig ved et bord. hvorfra han kun var i stand til at se de nærmeste baner gennem hel... -
Hvad sker der?
ForumindlægJeg ligger lidt i en lorte sitation. jeg har forstrukket flere led bånd i min højre arm i en amerikansk fodbold kamp, og kan slet ikke lave min SRO uden at alting bare gør mega ondt og jeg skal tvinge mig igennem og skrive videre. Jeg fik at vide jeg ikke kunne få udskudt opgaven og at jeg bare s... -
Serviceøkonom udd.
ForumindlægJeg skal skrive min hovedopgave på min serviceøkonom uddannelse indenfor sport og event. Min spørgsmål er såmænd bare, om der er nogen som har en idé til, hvad jeg kan skrive om???? Jeg er bedst til at skrive noget om event, men indenfor sport interesserer jeg mig mest for fodbold! Opgaven ska... -
En hjælpende hånd
ForumindlægHej, håber der er nogle som vil kigge min oversættelse igennem. På forhånd tak. Det er oversat fra dansk-spansk Eloy bor sammen med sin familie i et hus i fire etager, som er meget højt og smalt. Eloy har boet i huset i fire år. Men hans bedstemor har boet der hele sit liv. Eloy har en motorc... -
Bevægelsesanalyse
ForumindlægHej studieportalen. Jeg har et problem. Jeg er ved at lave min første aflevering i Idræt B, og vi har om bevægelsesanalyse. Jeg skal analysere to forskellige bevægelser - jeg har vagt "et skud med en basketball" og "Et spark med en fodbold, hvor jeg rammer bolden på indersiden a... -
Relative bisætninger
ForumindlægHej skal snat til prøve i relative bisætninger, så vil gerne vide om jeg har oversæt rigtigt gerne med en forklaring :) 3. Efter murens fald, der var den fredeligste revolution i verdenshistorien, var Tyskland og især Berlin pludselig stedet, alle talte om. 4. Når emnet er fodbold, er det imidl... -
Fra dansk til spansk
ForumindlægHej jeg har en kort tekst, som jeg skal oversætte fra dansk til spansk. Jeg har prøvet at oversætte det, men jeg er ikke helt sikker på det rigtigt, så det ville være en stor hjælp hvis nogen af jer kan fortælle mig om der er nogen fejl. Danske tekst: Spanske tekst: Mit navn er Sara. Jeg er 1... -
HF --> SU? --> UNI
ForumindlægHej allesammen. Jeg står, som så mange andre, i den situation at jeg skal på uni efter sommeren, ikke får nogen SU, ikke har sparet penge sammen, ikke har nogen rige onkler og generelt bare er lidt på skideren. Før alle I bagklogskabsgenier, som sparede og spinkede jeres hårdt tjente kroner og ... -
Reynolds-tal
ForumindlægHej. Hvor går grænserne mellem laminar- og turbulent strømning? Der står nemlig mange forskellige på internettet. Jeg ved godt at det ikke skifter fra den ene tilstand til den anden lige med det samme, men der er et interval, hvor strømningen er begge dele. Jeg vedhæfter lige et billede fra DTU,... -
HJÆLP til emne/fagvalg
ForumindlægHej. Jeg skal snart til at vælge fag til min kommende SOP. Jeg har afsætning og VØ som studieretningsfag og derfor skal jeg jo vælge en af disse to fag eller dem begge. Jeg har idræt, finansiering og markedskommunikation som valgfag som også kunne være en mulighed at kombinere med en af mine stud... -
Sætning
Forumindlæg"Volkswagen ist eine Deutsch Automarke und der größten Autohersteller in Europa und es ist der Dritte größten in der Welt, als das gütig Unternehme zu verkauften." Giver den mening ? Det er meningen at der skal stå: Volkswagen er et tysk bilmærke og den største bilproducent i Europa ... -
Jeg er nervøs når jeg skal tale engelsk.
ForumindlægJa, hver gang jeg skal til at sige noget på engelsk går jeg i chok og kan ikke sige noget også selvom det kun er simpele sætninger. Jeg har problemer ved at omformulere mine sætninger og er måske også nervøs for at sige noget forkert. Jeg har også tysk, men det er meget lettere - dér kan jeg god... -
øve
ForumindlægHey folkens. Jeg vil gerne bruge min sommerferie på at øve engelsk mundtlig og også tysk. Jeg har svært ved engelsk (får 4), og jeg skal afslutte det næste år i 2.g (B-niveau). Hvordan skal jeg øve mig? Har ingen at snakke engelsk med og kender ingen der kan hjælpe mig. Jeg vil gerne gøre alt fo...
