Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 11941 til 11960 af 48931
-
er det grammatisk korrekt
ForumindlægLiebe Marie Ich hei?e Jenin. Ich bin eine mädchen, und Ich bin 13 jahre alt. Ich gehe in 7.B an Strandgårdskolen in Ishøj in Dänemark. Ich liebe zu schule zu gehen,und meine absolute lieblingsfach ist mathematik. Ich habe ein kleiner bruder, er hei?t Elias und er ist 10 jahre alt. Er liebe fu... -
En venlig sjæl der vil rette min lille tysk tekst?
ForumindlægIch liebe Fußball, weil ich spiele Fußball sehr viel. Fußball ist mein persönliches Interesse, ich sehe Fußball am Fernsehen pro Woche. Ich sehe Fußball am Fernsehen mit meine Vatter und meine kleinen Brüder. Fußball ist eine berühmt Sport und ist meine Freizeitinteresse. Fussball ist ein Mannsch... -
KOMME I TANKE OM
ForumindlægHvordan siger man: KOMME I TANKE OM på engelsk? -
Hvad spiser en prof. fodboldspiller?
ForumindlægCed I hvad en prof. fodboldspiller spiser ? For at være sund og god til sporten? -
Aerob kapacitet
ForumindlægEr der nogen som kan forklare hvilken betydning Aerob kapacitet har for udøvelse af sport? -
Oversæt en sætning
ForumindlægNogel der vil oversæt det her til tysk: Hvilken sport er mest udbredt i Tyskland tak -
Skrå kast m. luftmodstand
ForumindlægHvad bruges det skrå kast til i dagligdagen udover indenfor sportens verden? Tak for hjælpen. -
:( ked af det
Forumindlæger der nogen der godt kunne tænke sig at hjælpe mig med tyk, engelsk eller andet, hvis de har lyst, håber i/du vil? -
at tale
ForumindlægVil nogen snakke på tysk/engelsk med mig over messenger? Vil gerne øve det. [email protected]om -
Mål 3. Kl.
ForumindlægHej Er der en hjemmeside der viser med faglige mål for 3. Klasse i engelsk? Hvad eleven skal kunne? Vh. Chsmpii -
Opgave om 11 september
ForumindlægHej, Jeg skal lave den indivuelle opgave i engelsk på HHX, 2 år og har overvejet at skrive om 11 september. Men i dette tilfælde, hvad skal jeg så have med i min opgave? Det er jo et ret stort emne.Håber på lidt hjælp :)Hilsen Louise -
Nordic Study Abroad Conference
ForumindlægHej alle! Jeg tillader mig lige at lave noget skandaløs markedsføring for et non-profit studieprojekt som jeg håber er til gavn for nogle af dem der gerne vil til udlandet (moderator, hvis dette ikke er OK, sletter du bare min post!). Nordic Study Abroad Conference er skabt af studerende, f... -
Eksamenssæt - essay
ForumindlægHej, Jeg har skrevet et essay i Eksamenssættet "American Dream". Jeg vil bare høre om der er en der vil rette mit essay for mig. Altså bare mht. til grammatiske fejl og evt. give respons på om det er en okay opgave? Håber virkelig at der er en der vil hjælpe, da den snart skal afleveres... -
is it, it is ???
Forumindlæghvorfor er det at det hedder det it is og ikke ikke is it i ligefrem ordstilling ???? -
SSO
ForumindlægHej med jerJeg søger lidt inspiration til min SSO opgave. Jeg har valgt og skrive den i engelsk, og mit emne skal være jazz. Jeg er bare lidt i tvivl om hvordan jeg skal lave en analyse samt vurdering i henhold til emnet. Min ide var at skrive om jazz i forhold til en bestemt periode. Jazzen går ... -
Bestemte artikler
ForumindlægEr i tvivel om, hvornår man bruger bestemte artikler på engelsk, og samtidig hvor man så ikke gør det på dansk. Derudover ville jeg høre om, hvad de tre regler var for hvornår man bruger en bestemt artikel på dansk, men ikke på engelsk. -
Jeg vil for meget??
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål, som jeg har gået med i lidt tid. Jeg har 2 jobs, hvor jeg arbejder tirsdag, 2 timer, onsdag, 1 time, og søndage fra 6/9 timer. Desuden går jeg til en sport om tirsdagen, og i og med at der er heldagsskole, kan det være lidt stressende. Nu vil jeg også gerne gå til... -
Synes du det er hårdt at studere?
ForumindlægHej! Synes du der er meget man skal? Skole, lektier, venner kæreste, udseende, sport osv? Har du lidt følelsen af, at det bare er møj hårdt nogengange, og at du næsten drukner i valg? Hvad skal du efter studiet, hvad er det rigtige og hvordan finder du ud af det? Hvis du har det lidt sådan, så... -
Før nutid - hjælp!
ForumindlægHej. :-D Jeg sidder med en dansk tekst, som jeg skal oversætte til spansk. (Aflevering) Der er bare lige nogle ting jeg er i tvivl om: "Ligesom Eloy dyrker mange unge sport" -> Como Eloy practicado mucho joven deportes Her er jeg i tvivl om ordstillingen. Men også om jeg mu... -
HJÆLP D:
ForumindlægNogen der kan oversætte til Engelsk (: The companies need to have specific information about their consumers because they have to know who they can sale the product to. They may be directed at special age group, a special social class or they may cover a special geographical area. One of the i...
