Debat

Jeg vil for meget??

13. november 2016 af Amelia02 (Slettet)

Hej. 

Jeg har et spørgsmål, som jeg har gået med i lidt tid. 

Jeg har 2 jobs, hvor jeg arbejder tirsdag, 2 timer, onsdag, 1 time, og søndage fra 6/9 timer. Desuden går jeg til en sport om tirsdagen, og i og med at der er heldagsskole, kan det være lidt stressende. 

Nu vil jeg også gerne gå til fitness, hvor jeg vil tilmelde mig... Jeg har i for vejen travlt, men tror, at der er en mulighed for, at jeg vil blive mere overskudsagtig osv. når jeg træner mere. 

Hvad har I af erfaring? 

MVH. 


Brugbart svar (1)

Svar #1
13. november 2016 af Jerslev

#0: Pas på dig selv. Du skal også have tid til at slappe af og lave ingenting. :)

- - -

mvh

Jerslev


Brugbart svar (0)

Svar #2
21. november 2016 af Eksperimentalfysikeren

Jeg vil giver Jerslev ret. Du skal sørge for at have tid til at slappe af. Dels er det en god ting i sig selv, og dels giver det dig det frirum, der gør, at du kan klare uventede situationer. Du har nok heller ikke så meget brug for fitness, når du allerede  går til sport. Du skal også her passe på ikke at overtræne. Trænig er godt, men overtræning er skidt.


Brugbart svar (0)

Svar #3
08. december 2016 af Stygotius

Hvornår har du egentlig tid til at forberede dig til skoletimerne?


Svar #4
08. december 2016 af Amelia02 (Slettet)

Jeg bruger meget mine frikvarterer, men jeg er meget produktiv. Jeg passer 2 jobs, hobby og har stadig gennemsnit på 9,1.
Tit er det om aftenen.

Brugbart svar (0)

Svar #5
08. december 2016 af Stygotius

Du virker som en hæsblæsende person der aldrig har tid og ro på sig.

Som de andre siger i # 1 og 2, er det vigtigt at man giver sig tid til eftertanke og til at reflektere. 

Som den svenske statsminister sagde da han så J.O.Krags dagbog, der var malet til med aftaler og møder og arrangementer:

"Jo visst, men när reflekterar han??"


Svar #6
08. december 2016 af Amelia02 (Slettet)

Jeg har også droppet det. Men jeg fungerer bare ikke optimalt. Jeg elsker at være på farten. Og jeg har masser af tid :). Førhen var jeg meget stresset osv., men nu har jeg fundet en rytme, hvor jeg når det hele. + tid til mig selv.

Skriv et svar til: Jeg vil for meget??

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.