Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 11981 til 12000 af 176852
  • Computer til engelsk mundt. eksamen?

    Forumindlæg
    Hejsa :) Man må gerne ha' computeren med ind til forberedelse ved engelsk B stx muntlig eksamen, ikke? Til hjælp ved ordbog? Skal bare lige være helt sikker :) Vh. christina
  • Bestem tallet a

    Forumindlæg
    Skal bestemme tallet a, men er helt blank om hvordan man gør! håber nogen kan give mig et hint...grænser: 9 og 3integralet af (kvadratrod x + a/kradartrod x)dx=12
  • Hvad skal der til for at bestå?

    Forumindlæg
    Hvad skal der til for at kunne bestå matematik b-niveau skriftligt og mundtligt efter den nye reform?
  • MAT B til A - STX

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der ved hvor man kan downloade denne bog... MAT B til A - STX som torrent fil helst som e-bog.
  • A betydning i en potensfunktion??

    Forumindlæg
    Hvilken betydning har a>1, a=1 0<a<1 a=0 a<0
  • A-niveau opg 3064

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med følgende opg. 3.064 Der oplyses om vektorne a og b at: længderne /a/=2 /b/=5 og at skalarproduktet a*b=7 vinklen mellem a og b er udregnet til v=45,57 *Beregn længden /a+b/ - Hvordan finder man vektoren a eller b???
  • Eksame - Idiomer?

    Forumindlæg
    Nogen der kender nogle gode "Idiomer"? :)
  • Reaktion eksamen

    Forumindlæg
    Hej er der en der vil se om jeg har lavet reaktionen rigtigt, og hjælpe mig med at forstå? Pb(NO3)2+K2SO4 --> PbSO4+K2(NO3)2
  • Eksamen - problemregning

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til 9. klasses afgangsprøve i matematik her på onsdag. Jeg har siddet og skrevet noter til alt jeg kunne komme i tanke om i de sidste to dage. Så jeg undrede mig over hvilke opgaver der kunne dukke op til problemregningen? Og hvilke plejer typisk at være der? :)
  • a og b i en eksponentiel udvikling

    Forumindlæg
    hvordan beskriver man betydning af a og b i en eksponentiel udvikling?
  • K(A)^t

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, en der kan give mig et hurtigt svar på hvordan jeg udregner K(A)^t jeg skal bruge K(A)^t til at udregne den inverse matrix til A. Altså A^-1 = 1 / det(A) * K(A)^t jeg har at det(A) = 1 ( 2 -2 -3) Og K(A) = (-2 3 3) (-1 1 2) ...
  • Bestem a - andengradsligning

    Forumindlæg
    "Bestem de tal a, for hvilke ligningen x^2+ax+a=0 har mindst en løsning" Skal man ikke bare sætte x=1, derefter isolere a, så løsningen bliver -1/2?
  • Framelde eksamen på uni (kandidat)?

    Forumindlæg
    Hej alle! Lige et spørgsmål til dem der er er kandidatstuderende. Hvis man framelder sig en eksamen, bliver man så også frameldt faget? Eller er man tvunget til at tage eksamen i det pågældende fag på et senere tidspunkt?
  • national test fysik kemi til 8 . kl

    Forumindlæg
    Hej jeg skal have nationaltest i Fysik /Kemi på fredag ,hvad synes I jeg mest skal øve mig på
  • |a+tb|^2 = ?

    Forumindlæg
    er |a+tb|^2 = 1)|a|^2+t^2*|b|^2 + 2t*a*b 2)|a|^2+t^2*|b|^2 + 2t*|a|*|b| a og b er vektorer
  • Engelsk eksamen i morgen?

    Forumindlæg
    hej, jeg skal til engelsk eksamen i morgen, men jeg er lidt itvivl om hvordan der foregår (FSA). jeg ved at man først skal fremligge om et emne man har forberedt hjemmefra - ca. 5 min. Men jeg er lidt i tvivl om hvordan resten foregår, jeg ved man trækker et (bredt) spørgsmål - men skal man side...
  • Potens funktioner a

    Forumindlæg
    Hvad kalder man a i en potensfunktion?
  • AT-Eksamen!

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg står og er rigtig nervøs nu: Jeg har overvejet at have en diposition der er således: Problemformulering Konklusion - herunder metoderne studierapport overvejelser om spg til videre undersøgelse Men men men, er meget nervøs for om metoderne indgår på en integrret nok måde! er der nogle ...
  • Afleveringer på gym.

    Forumindlæg
    Hej. Vi er to der går på 2. år på Frederiksborg gymnasium og HF i Hillerød. Vi har samf. på B-niveau og undrer os over om det kan passe, at vi på dette to-årige forløb stadig ikke har afleveret én skriftelig opgave. Vi er derfor lidt på bar bund, hvis vi bliver udtrukket til en skriftlig eksame...
  • HGS eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Er der nogen der ved, om der i de 12 ugers Hgs forløb er medregnet eksamen? - eller er det 12 ugers undervisning, og så eksamen efterfølgende // Mr.Madsen