Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12001 til 12020 af 109300
-
Grundlæggende formler i kemi C-B, har nogen en god oversigt?
Forumindlægm = n * M n=c*v masse% = stoffets masse/blandingsmasse * 100% cefter=cfør*vfør/vefter osv? -
Generel hjælp til matematik på A, B og C niveau i TI-Nspire
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg udviklet et elektronisk hjælpemiddel til TI-Nspire i form af en hjemmeside (https://solve-x.dk), hvis formål er, at guide gymnasieelever igennem deres respektive matematiske samt TI-Nspire relaterede problemer. Dette er fuldstændig GRATIS, om man vælger at melde si... -
SRP - Eu's Landbrugspolitik - International Økonomi A, Samtidshistorie B
ForumindlægHej Jeg skal i løbet af de næste 12 dage beskæftige mig med SRP. Indtil videre har jeg dog nogle problemer med at danne mig et overblik. Jeg har læst forskellige uddrav af bøger men det meste er meget specifikt og omhandler reformer og lignende. I min foreløblige indledning skal jeg derfor bru... -
Hjælp til min 24 timers eksamen i biologi B den 17. juni 2014
ForumindlægHej Jeg søger en biologi"nørd" studerende/lære et eller andet til at hjælpe mig den 17. juni 2014. Jeg har 24 timers eksamen i biologi og er godt presset! Er normalt ret godt begavet, men af personlig årsager har jeg været stået lidt af på det sidste. Det er min sidste eksamen så er j... -
AT INNOVATION OPGAVE FORM Idræt C Bio B (FEDME)
Forumindlæghej alle sammen jeg skal fremlægge AT opgave opgave jeg sender min AT synopsis som jeg afleverede, beklager de mange grammatiske fejl til sidst skulle jeg bare aflevere den. Udover dette sender jeg det som jeg har tænkt mig at fremlægge med hensyn til fag og metoder. Håber i vil hjælpe mig til... -
Velfærdsstat og økonomi - 24 timers mdt. eksamen i samf. B
ForumindlægHey! Jeg har trukket et emne under titlen "Velfærdsstaten og økonomi", og har fået en række bilag der især fokuserer på SU-, sygedagpenge- og kontanthjælpsreformen såvel som vækstpakken. De er generelt meget kritiske imod hvorvidt de skaber vækst, og jeg tænkte på om i havde nogle begr... -
Hvilke "slags" kilder skal man have med i sin synopse til B-prøven?
ForumindlægJeg er i tvivl om jeg skal have kilder som det her med eller om det kun skal være sådan noget som artikler eller information om noget -
Be' om, be' om - rettelse af min oversættelse (Engelsk)
ForumindlægHalløj :o) Her er lige et stykke engelsk oversættelse, der trænger til en kærlig hånd. Synes selv, den er en anelse mærkelig. På forhånd tak:) Dansk: Den øvrige familie er taget på ferie, og jeg er alene med katten, men der udspinder sig ikke nogen fortrolig samtale mellem os. Det er ikke sprogli... -
Omskriv 9x^2+6x+1 til formlen (a+b)^2. help wanted :)
ForumindlægOmskriv 9x2+6x+1 til formlen (a+b)^2. Kan man det, og hvordan gør man?? :) -
En sød sjæl der vil rette min engelsk om ca. 5 timer?
ForumindlægJa, som overskriften: "Er der en sød sjæl, der vil rette min engelsk stil?" -
nogen der ligger inde med grammatik delen for 2008 ? engelsk på a-niveau!
Forumindlægnogen der ligger inde med grammatik delen for 2008 ? engelsk på a-niveau! -
Procentvise ændring
ForumindlægHvis et firma har haft et overskud i 2010 på 150 mio. kroner, og i 2011 får de et underskud på 500 mio. kroner. Hvordan beregner man så den procentvise ændring? -
SRP hjælp PLEASE
ForumindlægHej alle kloge mennesker (: jeg skal til at skrive SRP i fagene engelsk og samfundsfag. Mit emne er Human Trafficking. Jeg leder efter en person som mod betaling selvfølgelig vil skrive den for mig. Jeg betaler godt og håber derfor også på et godt resultat. skriv til min mail hvis du har lyst til... -
Tilbyder SRP-hjælp i Historie og Samf.
ForumindlægJeg hjælper gerne med opgaver i primært historie og samfundsfag, sekundært engelsk og dansk. Ganske simpelt krav: læs min profiltekst først :-) -
Beregn de ukendte stykker i trekant ABC når a = 25,3, C = 68 grader og B = 36 grader
Forumindlægjeg har regnet a ud men kan ikke finde c og b? -
OPTAGELSEPRØVE STX 2017 hjælp
ForumindlægHEJ jeg skal til optagelseprøve på tirsdag, der står i det brev jeg fik udleveret fra skolen at jeg skal op i Dansk, Engelsk, Matematik - tysk/fysikkemi prøven er elektronisk, vil høre om der nogle der ved hvordan det forgår og nogle gode råd med på vejen -
gerne hjælp til kort engelsk tekst over mail evt? vil gerne ha rettet gammatikken igennem
ForumindlægHej er der en der gider hjælpe med det? -
Er det ikke en venlig sjæl derude der kunne hjælpe mig med at rette min oversættelse fra dansk til engelsk??
ForumindlægDan...' Snigskytterne i Washington-området ramte direkte i den amerikanske nations politiske og mediemæssige hjerte. Både menigmand og landets elite var skydeskiver i tre uger, som kostede ti mennesker livet og sårede tre. [...] »Våben skal behandles som biler. I USA skal man have e... -
Sandsynlighed...
Forumindlæghej.. Sidder og har store problemer, med denne opgave! Et større firma har besluttet at tilbyde en gruppe af sine medarbejder et kursus i engelsk eller Fransk! 50 procent af medarbejderne melder sig til engelsk, og 25 procent melder sig til fransk Af dem som melder sig tik engelsk, har 40 proc... -
Hvilken tekst skrev du om?
ForumindlægHejsa kære venner. Jeg håber i alle sammen har det godt. Den her tråd henvender sig mest til de folkens som har været til skriftlig dansk (studentereksamen) d 22/05-06. Jeg er bare vildt nysgerrig efter at vide, hvilken tekst de forskellige personer har valgt at skrive om. Jeg kan starte med at...
