Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 12081 til 12100 af 95433
-
hjælp til afkølingshastighed
Forumindlæghey vil bare lige spørge om hvordan fanden man udregner afkølingshastigheden for en kugle eller en rektangulær kasse? pleease hjælå, det er et spørsmål jeg ahr fået i min SRP- pg det lyder: " Gør rede for fysikken bar varmeledning fra et legeme ved beregning af afkølingshastigheden dT/dt -
Epikur
ForumindlægHej Er der nogen der har noter til Epikur i religion? -
Hvad skal der til for at bestå?
ForumindlægHvad skal der til for at kunne bestå matematik b-niveau skriftligt og mundtligt efter den nye reform? -
"Short cuts" og "Hey, Nostradamus"
ForumindlægHejsa... Jeg skal op i engelsk på tirsdag og mangler noter til 2 noveller i Raymond Carver's bog "Short Cuts". Den ene er "A small good thing" og den anden er "So much water so close to home". Nogen der har noter til det?Jeg mangler også noter til bogen "Hey... -
HA almen spg.
ForumindlægOhoi! Jeg har da lige et par spørgsmål ang. den almene HA. Min historie: Jeg har færdiggjort en HHX i sommers med et snit på 8,4. Jeg havde tre A niveau fag EØ, ENG og IT. Færdiggjorde altså matematik på 2. år, og det gik altså ikke helt godt, kom ud med et 6 tal. Dette år arbejder jeg så, er... -
Er virkelig i krise
ForumindlægHar endnu ikke fundet på et AT emne til, min AT- opgave. Det er opgaven fra 2009, jeg har endnu ikke fundet et emne, og føler virkelig at jeg er i krise, har svært ved at finde på en ''sag'' da jeg ikke kan finde ud af at kombinere det med et andet fag, hvilket er mit problem.. ... -
kemi dispositiner til FSA
Forumindlæghej ville høre om der er nogel der har nogle kemi dispositioner som jeg kan bruge til min 9. klasses eksamen? vil også gerne have hvis i har i fysik, men der har jeg de mest nødvendige... (der må gerne være nogle lidt 'sjove' forsøg...) -
hjælp
ForumindlægHej,, Jeg har valgt naturvidenskab som min studie retning.. Biologi A Kemi A matematik B. Men jeg har lige fundet ud af at man ikke kan bruge biologi til noget som helst efter gym, vis man skal ind på uni, er det sandt? Hvilke uddannelser har jeg krav til på uni efter gym, hvis jeg vælger natur... -
Matematik & dansk
ForumindlægJeg har valgt matematik og dansk i mit studieretningsprojekt. Det er en svær sammensætning, men for at gøre det bredere vælger jeg at tage dansk som 2. hovedfag - dvs. materiale uden for pensum kan inkluderet. Jeg mangler lidt inspiration til emner man kan arbejde med. Jeg kender til: 1. Fagko... -
SRP regel
ForumindlægHej er der nogen der ved om man må bruge gennemgået stof, altså stof man har gennemgået i klassen i srp opgaven. regler siger: • Opgaveformuleringen må ikke bygge direkte på stof, der er gennemgået i undervisningen, men må gerne ligge i forlængelse heraf er der nogen der kan give en ... -
AT - Historie/Idræt - Kampkunst
ForumindlægHej, Mig og en kammerat har så valgt at arbejde om "Kampkunst", med fokus på kampsportens rolle i samfund før i tiden og så i nutiden. Er der nogle der eventuelt kunne rette/tage et kig på vores problemformulering? 1. Hvilken rolle spillede kampsport i det gamle asiatiske samfund? Og... -
SRP emne
ForumindlægJeg er meget blank indenfor mit emne til SRP, jeg vil gerne skrive indenfor engelsk A og psykologi C, men hvis nogen har nogle ideer til emner må i meget gerne hjælpe?? -
Jura
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er blevet optaget på jurastudiet på SDU, så jeg ville høre om der er nogle der ligger inde med nogle gode noter til studiet? :) På forhånd tak. -
GS (gymnasial supplering)
ForumindlægHej Jeg tænkte på, om man skal kunne "bevise", at man SKAL bruge sit GS-kursus til noget. Eksempelvis vil jeg gerne have kemi på b-niveau, da jeg overvejer uddannelser, der kræver dette. Men det er som sagt kun OVERVEJELSE. Grunden til at jeg blev forvirret og tænkte, at man s... -
hjælp - koncentration og mængde
ForumindlægHej kloge mennesker :), så har jeg tabt tråden til de her, så håber i kan hjælpe mig ?:) 1) 4,00 L 2,00 mol/L nikkelnitrat-opløsning skal fremstilles ud fra Ni(NO3)2 *6H2O. b. Hvad bliver [Ni2+] i opløsningen? c. Hvad bliver [NO3-] i opløsningen? 2) a. Hvor mange g K2SO4 findes ... -
11-13????
ForumindlægHej...Jeg skal op i mat b-niveau på tirsdag... JEg satser på mindst et 11tal, men hvordan kan amn få et 11-13tal???Hvad skal der til???For det er vel ikke nok bare at kunne beviserne... Men hvad hvis man er god til at kæde det sammen, og har et godt overblik??? Vil virkelig gerne have et 11tal, o... -
afrunding
ForumindlægHar lige brug for hjælp, det er garanteret let.. men lige nu hvor jeg sidder med det, blev jeg faktisk itvivl Afstanden frs København til London er 956 km. Jeg skal afrunde til nærmeste hele ti ere, nærmeste hele hundrede og nærmeste hele tusinder.. det er vel 1000. (nærme... -
Mundtlig kemi
ForumindlægHej Jeg skal op i kemi mundtlig om ca. 1 uge. Er der nogen som har nogle forslag til, hvordan jeg skal læse op ?? På forhånd tak:) -
Matematik i 2g
ForumindlægHej, hvad er det man skal øve sig på til matematik i 2g ? Er det noget om vektorer osv?? -
et sp'rgsmaal
Forumindlæghvis man skal ha matematik paa B... skal man saa op til en skriftlig aarspr've...
