Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 12081 til 12100 af 25374
-
TYSK hjælp bedes tak {Oversættelse}.
ForumindlægHeeej Studi.. - Først og fremmest; GOOOODT Nytår :) .. Jeg ønsker en kort rettelse, til nedenstående oversættelser fra dansk til deutsch .. Har kigget det igennem flere gange nu, og kan ikke finde flere fejl (selvom der nok er en del endnu): 1.Spejlet havde svaret, at snehvide var den smukkest... -
Hvorfor ser dansker mange muslimer i et dårlig lys?
ForumindlægHej, jeg skriver dette indlæg for, at få nogle ideer/responds/debat omkring "Hvorfor ser dansker muslimer i et dårlig lys", dette skal bruges til en Samfundsfagsrapport omkring religiøse/kulturelle sammenstød. Jeg ser en tendens i Danmark til at folk dømmer muslimer/etniske unge pga... -
Rette oversættelser af sætninger
ForumindlægEr der nogen der vil hjælpe med at rette følgende oversættelser? På forhånd tak! Sein Opgave 1 Hvor er du? Er du hjemme? Nej, jeg er på kontoret. Hvor er I? Vi er hjemme, børnene er på ferie. Hvor er de henne? De er i München. Hvor gammel er du? Jeg er 15. Hvor gammel er Claudia? Hun er 17. Hvor ... -
Rettelse af eksamenstekst! Hjælp
ForumindlægJeg skal til tyskeksamen i morgen, og ville derfor høre om der er nogle der gad rette eventuelle fejl. Kan ikke finde flere selv )-: Den tyske tekst: Der Text handelt um die Erlebnisse einer Türkischen Frau. Sie erzählt uns, wie es ist, geboren und aufgewachsen in Deutschland, aber immer noc... -
Nem tysk grammatik.
ForumindlægNem tysk grammatik. Forord Den tyske grammatik er på mange måder anderledes end den danske, for eksempel er forholdsordene et helt kapitel for sig, de styrer nemlig kasus (fald), dels efter hvilket forholdsord det er, og dels efter om noget bevæger sig eller ligger stille. Eksempelvis er styre... -
Analyse af nyhedsartikel
ForumindlægJeg har virkelig meget brug for hjælp til at analysere denne artikel. Jeg har trukket Nyhedsjournalistik med fokus på nyhedskriterier og argumentation, og skal op tirsdag d. 9, juni 2015. Kunne nogle eventuelt hjælpe? :) http://infomedia.skoda.emu.dk/ms3/PdfViewer.aspx Hvis linnket ikke virke... -
Jeg fik 02, hvad skal jeg gøre?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg var til AT-eksamen i torsdags og fik 02. jeg er SÅ skuffet.. Mit gennemsnit er faldet ENORM meget. Jeg følte ærlig talt, at jeg blev dårligt behandlet derinde. (KUN af censor). Eksemenatoren var ikke min lærer, men en vejleder på skolen. Jeg har kun hørt dårlige ting om ... -
Sjove tysker
ForumindlægNogle der kan give mig en hånd, med at rette følgende sætninger på tysk 1. Der Lehrer kauft der Klasse einen Kuche - Læreren køber en kage til klassen 2. Die Mutter singt für die Kind ein Lied - Moderen synger en sang for barnet 3. Der Postbote bringt der Geburtstagskind ein Paket - Postbudet bri... -
musik som hovedfag?
Forumindlæghej hej... Er der nogen der skriver srp med musik som hovedfag? Hvis ja, hvad skriver i så om? jeg skriver mediefag og musik - klassisk musik i film. -
Fortolkning.
ForumindlægJeg har tit problemer med fortolkningsdelen, og jeg tror, det skyldes, at jeg er uklar omkring, hvad det er.. En, der vil forklare og uddybe? -
Vikingetiden
ForumindlægAlt der kan bidrage til min viden omkring vikingetiden og overgangen til det kristne Danmark vil være til meget hjælp. -
Anslag? hvor????
ForumindlægHvor ser man antallet af anslag i en tekst i word 2007? jeg skal aflevere opgaven imorgen og har virkelig brug for at vide det !!! på forhånd tak -
redegørelse???
Forumindlægjeg skal begynde med at lave en redegørelse..jeg mangler bare at få noget mere at vide om redegørelse, inden jeg overhovedet begynder. er der nogle der har nogle punkter til, hvordan en redegørele skal være..? -
Eksamenshæftet 2003
Forumindlægjeg ville lige høre om der er nogen der har haft eksamenshæftet som terminsprøve her fornylig i 3.g.håber på nogle svar fra jer. -
Ondskab
ForumindlægHvordan vil i definere ordet "ondskab"?? -
lidt engelsk...
ForumindlægHey, hvordan siger man: "Hvor den danske kvinde fremstilles som et uafhængigt individ, fremstilles den iranske kvinde som en undertrykt ..."Jeg vil gerne have "hvor" med, da jeg sammenligner - men synes den lyder lidt dum på engelsk: "WHERE the danish woman appears to be ... -
teori :)
ForumindlægHey folkens jeg laver rapporten om "Reaktionsproduktets indhold af acetylsalicylsyre" og mangler noget teori (har skrevet om aspirin) så hvis I har løst og giden, vil I så ikke være søde, dejlige og helt vildt frisk Arla;) og hjælpe mig:)1000 tak -
Æv-eksamen
ForumindlægÆv, jeg har været oppe i dansk eksamen idag, følte jeg havde styr på det meste- undtagen lige en ting, som jeg selvfølgelig trak, det er bare så surt! Jeg fik 7 i det fag, jeg har fået højest årskarakter i!Æv, havde bare lige lyst til at være irriteret og komme ud med det. Der er selvfølgelig ikk... -
Myte, kvad, legende??
ForumindlægDav.Hvad er "myte, kvad, legende"? ...Er det tekster? Har de noget med hinanden at gøre?, og hvordan analyserer man dem?Håber at noget kan hjælpe mig .. -
En novelle...
Forumindlæghej..Ville spørg om der nogen der har læst novellen på engelsek: " Auggie Wren´s christmas stort" af Paul Auster..Håber der er nogen der gider hjælpe mig, for der er et par ting i novellen som gøre at jeg ikke forstå den helt. Gerne en lille resume af novellen.. det vil hjælpe rigtig me...
