Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 12141 til 12160 af 95433
-
Eksamenssæt 2007
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der blev student sidste år 2007, og var op i skriftlige engelsk...?? -
Batteri forsøg???
ForumindlægJeg sidder og skal finde på et forsøg der skal indeholde batterier på en eller anden måde og jeg er fuldstændig blank...nogen der kan hjælpe? -
Ng (naturgeografi) eksamen, forståelse af spørgsmål. Landbrugsproduktion
ForumindlægHej :) Jeg sidder i en 24 timers eksamen lige nu i Ng (naturgeografi) eksamen og er gået lidt sort over et spørgsmål. Spørgsmålet lyder: Du skal komme ind på betingelser for landbrugsproduktion forskellige steder på jorden. Det ville være dejligt hvis der var nogen derude som kunne/ville hj... -
eksameopgave
ForumindlægHej alle! Nogle der har skriftlig VØ eksame aflevering fra september 2006? Tak på forhånd. Thomas. -
Droppe ud inden 3.g og begynde på HF-enkeltfag
ForumindlægHej Portalen, Jeg har et par kringlede spørgsmål vedr. det, at droppe ud inden 3.g (STX), og tage "3.g" på HF-enkeltfag for at give sit snit et boost. Jeg håber at nogle erfarene kan hjælpe mig :) 1. Kan man få merit for afsluttede fag fra hhv. 1.g og 2.g, herunder eksamens- og årskar... -
Forkert studieretning? Jobmuligheder
ForumindlægHej Iøjeblikket går jeg i 1.G på STX, og har gået her siden skolestart (August måned). Jeg har studieretningen: Mat A, Fy B & Kemi B. Denne studieretning har jeg valgt, da jeg meget gerne vil læse medicin eller noget lignende efter gymnasiel uddannelse. I det sociale aspekt er min klasse ... -
INDUKTION HJÆLP
ForumindlægJeg har fået af vide af min fysik lærer at jeg skal vide hvilke strøm der bliver lavet ved induktion og hvorfor . Jeg har hørt at det er VEksel strøm men hvorfor er det lige vekselstrøm. mvh. moha2100 -
Syre, base, magnetisme & ioner
Forumindlæghej alle jeg ville håbe på at nogle kunne ligge nogle fysik/kemi dispotioner der omhandler syre, base, ioner og magnetisme da jeg skal op i min mundtlige årsprøve og gerne vil have noget inspiration :) på forhånd tak - Sebastian Nielsen -
Projekt opgave
ForumindlægHej vi har science uge i skolen. Vi har om “Den enkeltes og samfundets udledning af stoffer” som dækker over fysik kemi, biologi og geografi Jeg skal lave en problemstilling over “Den enkeltes og samfundets udledning af stoffer. Men jeg ved ikke hvad jeg kan skrive -
Mdt. Eksamen
ForumindlægHej.. Jeg skal til mundtlig eksamen i matematik på b-niveau. Vi har allerede fået opgivet eksamensspørgsmålene. Derfor kunne jeg godt bruge lidt hjælp til et af dem. Det lyder således: 3. Trigonometri: Gør rede for definitionen af sinus og cosinus. Bevis sinusrelationerne og formlen for areale... -
Andengradspolynomie
ForumindlægHej Jeg står i den situation, at have mistet noter fra en god matematik time. Hvor vi blev belært om hvilke værdier i forskriften der gjorde hvad ved andengradspolynomiet. Altså forskriften f(x) = ax^2+bx+c. Hvad sker der hvis man ændrer a? Hvad sker der hvis man ændrer b? Hvad sker der... -
Varmefyld- hvilket metal er loddet lavet af?
ForumindlægJeg har lavet et forsøg i fysik, som jeg aldrig nåede at blive færdig med, da der gik lidt kludder i det. Håber på, at der er nogle, som kan hjælpe mig! Jeg skulle ved hjælp af forsøget finde ud af, hvilket metal der var tale om, mit lod var lavet af. Jeg har en kop med 199,2 g vand med en t... -
Opvarmning?
ForumindlægHej! Jeg er så heldig at skulle op i fysik om 20 timer og har fået emnet opvarmning... Jeg er fuldstændig i tvivl om hvad jeg skal komme ind på eller præsentere det? Ville blive glad for en hjælpende hånd af nogle fysiknørder eller en eller anden der er lidt mere med end mig... Hjælp. På forhå... -
Dumpede
ForumindlægJeg dumpede til psykologi eksamen og skulle bestå for at komme videre på pædagogseminariet. Har nemlig bestået dansk, engelsk og samfundsfag. Det er noget lort og jeg er grædefærdig.. -
toner
ForumindlægHej vi har en fysik aflevering hvor vi har lidt problemer med en opgave: vi har lige fundet en frekvens på et blæse instrument som er 412.62 og det ved vi svarer til grund tonen, så opgaven hedder: c) Hvad er frekvensen for grundtonen nu? Og hvilken tone svarer det ca. til? Er der nogle der kan... -
Hf?
ForumindlægHej, jeg går i 1.g, i går var jeg oppe i biologi-eksamen, som er på C-niveau. Jeg fik desværre kun 4, men til gengæld 12 i årskarakter. Mit drømmestudie kræver en karakter, som er på næsten 11, så det vil sige at jeg virkelig skal knokle for at komme derop. Jeg tænkte på om det er muligt at ... -
Nok tid?
ForumindlægDet er et spørgsmål til dem, er har været oppe. Til eksamen har man 24 min forberedelse til en ukendt tekst på maks. 2,5 ns. Og man er så inde i 24 min til selve eksamen. a) Føler I, at man har nok tid til forberedelsen? Kan man godt nå at 1) læse teksten grundigt flere gange? 2) læse baggrunds... -
Hvad skriver I om i SSO?
ForumindlægHvad skriver I om i SSO?\nSelv er jeg 2.g'er, så det bliver først næste år, jeg skal skrive den. Jeg har dog ingen idé om, hvad jeg vil skrive om, så kom med jeres idéer. -
oldnoter til billeder?
ForumindlægEr der nogle der har haft bogen "oldtidens grækenland" med en masse vaser og billeder i? hvis ja, ville jeg blive super glad hvis der var nogle der havde skrevet noter til billederne og vaserne? har en hel oversigt jeg skal kunne til eksamen, og må indrømme at old ikke lige er mig :) a... -
Arrig rapper opgave
ForumindlægSpørgsmålet er msåke ikke til B niveau, men jeg vil stadig sætte pris på, hvis nogen ville hjælpe mig. Det er opgave c. Spørgsmålet lyder således: Dine skælvende knæ er ved at bukke under, så du har intet andet valg end at rejse dig lidt op, således at din højde nu er 0,8m. Dit plankeværk er 1 ...
