Søgning på: fysik projekt. Resultater: 12221 til 12240 af 20688
-
Vejr og Klima spørgsmål
ForumindlægHar aldrig været en haj til Fysik, og dette burde ikke være så svært. Men jeg sidder lidt fast i det. Det giver ikke rigtig mening for mig. Er der nogen der kan forklare mig hvad jeg skal og hvordan jeg finder ud af det her? -
Hjemmeside?
ForumindlægHey der ude. Nogen, som kender en hjemmeside, hvor man kan høre (altså lytte) til forskellige ting inden for fysikkens'verden eller kemiens? (meget gerne begge) -
Hvad er forskellen?!
ForumindlægHejsa. Nogen som kan forklare mig hvad forskellen er på fysiske størrelser, enheder, symboler og præfikser i fysik!? - bare lige rigtig hurtigt, da jeg ikke helt kan forstå foreskellen! Håber I vil hjælpe mig ;) M. -
microsoft office excel
Forumindlægnogle der ved hvor jeg kan få fat i dette program henne? sidder med en fysik rapport hvor jeg skal tegne nogle graffer så er ret desperat..på forhånd tak.. -
HJÆLP!
ForumindlægJeg skal til eksamen i moren i fysik/kemi, og vil gerne vide hvordan man bevæger sig frem og tilbage på isotoptabel. Hvordan man skal skal bevæge sig, hvis et stof udsender en alfapartikel osv... Svar venligst hurtigst muligt, tak. -
Glødetrådspære
ForumindlægHej Jeg har problemer med et spørgsmål jeg skal svare i min fysik rapport Hvorfor "sprænger" pære lige som regel lige når man tænder dem?? Håber der er nogen der kan hjælpe :) -
SSO
ForumindlægSidder og prøver at finde frem til hvordan formler "tæller" i en SSO? Man må skrive 15 sider brødtekst, men er der nogen der ved hvordan det er med formler. De kan fylde ret meget i fysik! -
Beregning af energi og effekt af steptest
ForumindlægI fysik skal vi udregne hendholdsvis forbrugt energi og effekt ved Harvard steptest og Åstrandssteptest og jeg er i tvivl om hvordan jeg skal gøre det. Nogle der kan hjælpe? -
Ampere og resistanser
ForumindlægJeg sider med en tvivl omkring noget fysik. Fysik er ikke ligefrem noget fag jeg er god til, og da jeg ikke var til stede ved de fysik-timer, hvor at dette emne blev gennemgået, så tænkte jeg lige, at det her var stedet, hvor man kunne få en hurtig hjælp.. Det er fysik på c-niveau, og spørgsmå... -
Jeg skal til stx optagelsesprøve i morgen
Forumindlæghej venner, jeg håber at I ville kunne hjælpe mig, jeg vil bare vide hvordan forgår stx optagelsesprøver, og hvilket type opgaver får man i matematik, fysik, dansk og engelsk? -
Elektricitet
ForumindlægHej ! Er der nogen som kunne give mig et godt råd til hvordan man kunne starte sin eksamen hvis man trak "elektricitet" til den munlige fysik prøve i 9.klasse? Hvilke forsøg ville være relevante at lave? På forhånd tak :) -
JEG HAR BRUG FOR HJÆLP, TAK!
ForumindlægJeg skal til fysik eksamen i morgen, og jeg er helt lost.. er der nogle der kan nogle enkle forsøg til emnerne: radioaktivitet, mad og kemi, elektricitet, gødning og salte? på forhånd tak :) -
de harmoniske bølger.
ForumindlægHej med jer. Jeg sidder her med et spørgsmål da jeg skal til eksamen i fysik i morgen. Jeg skal fortælle om de harmoniske bølger. Hvornår opstår en transversalbølge og hvornår opstår en longitudinalbølge? På forhånd tak. -
Måleenhed for tværsnitsareal
ForumindlægHej, Jeg sidder med en fysik rapport og er kommet i tvivl om måleenhed for tværsnitsareal mht beregning af tværsnitsarealet af et lod nedsænket i vand? er det m2 ? På forhånd tak for hjælpen? -
Rapport
ForumindlægHejsa .. Jeg har en fysik rapport som jeg skal lave, men probælemet er at jeg ikke kan lave den.. den handler om når felter forandres altså magnetisme.. Kan nogle hjælpe mig... -
Isterninger i drinks?
ForumindlægHar lige to fysik spørgsmål, jeg ikke kan svare på. Håber der nogen der kan hjælpe ( : Hvorfor virker isterninger godt i drinks? Hvorfor er det koldt at komme ud af badet om morgnen? -
Rotation
ForumindlægJeg er i gang, med en fysik opgave som jeg ikke ved hvordan jeg skal gribe an, den er meget kompliceret og svær, håber nogen kan hjælpe, siden opgavebeskrivelsen er så lang har jeg vedhæftet den. -
Rotation
ForumindlægJeg er i gang, med en fysik opgave som jeg ikke ved hvordan jeg skal gribe an, den er meget kompliceret og svær, håber nogen kan hjælpe, siden opgavebeskrivelsen er så lang har jeg vedhæftet den. -
Elektrisk energi
ForumindlægEr der nogen der kan hvad elektrisk energi er/hvordan det fungerer? Jeg har googlet og læst i min fysik bog, men jeg kan simpelthen ikke finde en ordentlig defination som jeg kan forstå :( På forhånd tak! -
pKs
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal op til AT her meget snart, hvor jeg skal bruge pKs for heroin, men kan simpelthen ikke finde den. Jeg har ledt i Databog for fysik og kemi. Hvis der er nogen, der kunne hjælpe ville det være rigtig fedt Vh. Rasmus.
