Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 12481 til 12500 af 57177
-
´´I Danmark er jeg født´´ H.C. Andersen
ForumindlægHej Nogen der kan dele analyse/noter/symboler eller andet vedrørende digtet, med mig. Har nemlig dansk mundtlig eksamen på tirsdag. Mit over emne er ´´Det Moderne Gennembrud i 1800 tallet´´. Mit prøveoplæg er Fædreland. Håber der er nogen der kan hjælpe mig, har ikke styr på de gamle ord, der bl... -
Haster, kan det skrives på en anden måde.
ForumindlægIt was the 29th Nov the night before the 30th my fly crashes. 150 passengers was found dead, Only me and another survived the accident. It was at night the hole occurred, I think it was an violent night with rain, thunderstorm and it was not fun. kan det skrives på en anden måde? er i ikke sø... -
Forskel på Gymnasie og HF?
ForumindlægHey alle!Hvad er forskellen på gymnasiet og HF? jeg kan forstå at det primært er det samme, men der må vel være nogle forskelle?Tak,Nicholas -
Sherlock Holmes. Oversættelse
ForumindlægHej alle(: Jeg håber, at en af jer har tid - til at kigge min oversættelse igennem. Jeg skulle oversætte fra dansk - engelsk, men synes det var temmelig svært. Sherlock Holmes: The final problem In the short story”The last problem” Conan Doyle tells about how the invincible master det... -
Oversættelse :)
ForumindlægOprindelig tekst:’A Christmas Carol’ (1843) er en novelle skrevet af Charles Dickens. Hovedpersonen er Ebenezer Scrooge, som lever et isoleret liv i selskab med sine elskede penge. Marley, hans kompagnon, er død for syv år siden – og med ham Scrooges eneste forbindelse til omverdenen, som han nu ... -
KORT ENG RETTELSE. !! PLZZZ
ForumindlægHey Helle Thorning Smith. When I was reading the article “Psst! Who’s behind the decline of politics”? witch was written by Joe Klein in Time Magazin in 2006. I start thinking at you because the message in the article is that a politician have to know what he is doing, and I&rs... -
en lille oversættelse....
Forumindlægjeg skal oversætte fra dansk til engelsk.Det handler lidt om tillægsord / biord.vil godt ha lidt hjælp.Glossy ShampooSe på Deres hår. Er det smukt?Ønsker De at få virkelig smukt hår? Ja, naturligvis gør de det!Det er frygteligt at føle, at man ikke er tiltrækkende.Sandsynligvis bruger De en billi... -
fra datid til nutid
ForumindlægHvordan skal jeg skrive dette afsnit om fra datid til nutid "My sister’s husband kept quiet and his father walked away mumbling something I could not get. As soon as he went Ole Sirayo used all his muscle to lift my sister out of bed and carried her to his bed. I covered my head not t... -
Tysk eksamenssæt
ForumindlægEr der nogen, der har tysk A, stx, 2014 august eller december liggende? -
1 eller 2 årskarakterer i biologi C?
ForumindlægFår man både en skriftlig og en mundtlig årskarakter, når man kun har biologi på C-niveau på STX? -
Eksamenssæt 2014
ForumindlægEr der nogle, der ved, hvor man kan finde opgasættene for kemi a stx 2014? -
essay om brobygning
ForumindlægHej! Jeg skal lave et essay omkring brobygning på STX og HTX - er der nogle der kan hjælpe? :) -
Skal man kunne kunne stamfunktion og afledet funktion af de trogonometiske funktioner?
ForumindlægSkal man kunne kunne stamfunktion og afledet funktion af de trogonometiske funktioner? På stx A-niveau -
Fysik eksamen
ForumindlægHej allesammen... Er der nogen, som ville forklare mig, hvordan en fysik eksamen foregår på STX i 1.g? Og det er mundligt... På forhånd tak :) -
Hvornår får vi resultatet af de skriftlige eksamener?
ForumindlægHej, er der noger der ved hvornår får vi resultatet af de skriftlige eksamener på STX? -
Matematik b 2008 eksamen..
Forumindlæghey.. nogen der ved om man kan finde opgavesættet fra stx matematik b 2008 , besvaret ??? -
Engelsk B - Syge eksamen 2008
ForumindlægNogen der ligger inde med opgavehæftet fra sygeeksamen/eksamen 2008 på STX b-niveau? -
Løsningsforslag, eksamenssæt fys A 2008
ForumindlægPå opfordring, og da det tilsyneladende er eftertragtet: Mit løsningsforslag til eksamenssættet fra fys A 2008 STX: -
Bøger??? hvad skal man selv betale dem?
Forumindlægskal man selv betale sine bøger til STX? og i så fald. hvor køber man dem og Ca hvor meget koster de =). ? takker -
Eksamens opgave december 2008
ForumindlægNogen der har facitliste til STX matematik A eksamen fra december 2008
