Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12501 til 12520 af 109300
-
Ansøgning over optagelse.dk
ForumindlægHej. Jeg afslutter 3.g i år, og har tænkt mig at søge ind på veterinærmedicin studiet på ku. Pt. har jeg snittet til at søge ind på kvote 1, men har nu tænkt mig at søge ind på kvote 2 for en sikkerheds skyld. Men når jeg skal indsende min ansøgning på optagelse.dk, skriver de at jeg skal som b... -
Rektorerklæring?
ForumindlægJeg skal til engelskeksamen på mandag og jeg skal have 4 for at bestå engelsk A. Jeg har haft engelsk A på min studieretning. Har læst på AAU's hjemmeside, at man kan få en rektorerlæring, hvis min uddannelsesinstitution vurderer, at jeg i slutningen af 2. g. har opnået kompetencer svarende t... -
Hjælp til matematik søges.
ForumindlægJeg ved ikke lige, om jeg gør det her rigtigt, googlede lidt frem og tilbage, og fandt så frem til denne side. Men here it goes! Jeg er i gang med HF, hvor jeg har udelukkende kun naturfaglige og matematiske fag det første halve år, og så skal jeg aldrig have det igen! (heldigvis) Dog e... -
Analyse af digte
ForumindlægHej, Jeg er så heldig at jeg skal op i mundtlig engelsk her på tirsdag, 3.g B. Det slår mig nu at jeg er rimeligt lost, når det gælder om at bestemme et digts rytme; Derfor spørger jeg jer kloge hoveder om I har nogle råd herom. Christian -
hjælp
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig igang med denne er helt lost Beregn de ubekendte stykker i den spidsvinklede [\triangle ABC] samt trekantens areal T, når 1) B = 82 grader , b = 7,00 og c = 6,55 2) A = 73 grader , [C = 65 grader og a = 4,5 3) C = 80 grader , b = 8,10 og c = 8,44. -
Uddannelse
ForumindlægHer efter sommerferien begynder jeg i niende klasse (undskyld jeg skrev syvende i starten, men det var for at få uddybet nogle ting ang. Pythagoras). Derved begynder tankerne, idet jeg skal op til eksamen om et år, og skal til at finde ud af hvad jeg vil. Men hvad er det egentlig jeg vil?- Jeg el... -
Hjælp til forbedring af ordforråd og udtryk
ForumindlægHej derude! Jeg er 1.g'er og har engelsk på b-niveau. I folkeskolen fik jeg 12 i engelsk, men er dog faldet til 4^ og 7. Derfor vil jeg gerne have nogle råd til, hvordan jeg kan forbedre min karakter og fortælle mig, hvad der egentlig bliver lagt vægt på, og hvad der kan hæve karaktererne :... -
Timeløn Eksponentielt
ForumindlægPå en arbejdsplads var timelønnen i 2001 174,85 kr i timen, og i 2002 var den 178,88 kr i time. Hvad vil time lønnen være i 2011, hvis der forudstættes, at timelønnen vokser ekponentielt?? Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal regne det ud? -
regler for at tage et fag om
Forumindlægjeg er i tvivl om jeg kan tage min engelsk på b niveau om. jeg har en hel hf eksamen. her har jeg engelsk på c niveau fra 2006. Dog har jeg en engelsk på b niveau fra 1996. kan jeg er ikke tilfreds med karakteren og jeg ska bruge b niveau for at komme ind på medicin studiet. jeg ta' den eksam... -
Hvilken gymnasium og linje skal man vælge hvis man gerne vil være revisor eller ingeniør?
ForumindlægHej jeg skal gå i gymnasiet efter sommerferien, men jeg ved ikke hvilken gymnasie jeg skal gå på og hvilken linje jeg skal vælge, når jeg gerne vil være enten ingeniør eller revisor.(revisor er nok den vigtigste eftersom det er den jeg mest har intryk af, men jeg vil også vide hvilken linje jeg ... -
Matematik
ForumindlægHalløj! Sidder med en opgave som jeg ikke kan finde ud af:) Antallet af elever, der tog en studentereksamen på STX, er i perioden 2004-2009 steget med 850 pr år. I 2004 var der 16 259 elever, der tog en studentereksamen på STX. c) Benyt modellen til at bestemme, hvornår antallet af elever, der... -
Gennemlæsning og evt. bud på karakter
ForumindlægHejsaJeg har lige afleveret en skriftlig opgave skrevet på engelsk. Der er meget længe til jeg får den igen fra rettelse. Jeg er lidt spændt på hvordan den bliver bedømt. Er der en sød person herinde som jeg må sende den til pr. mail og som vil rette den og evt. give et bud på hvilken karakter på... -
eksamensresultat
Forumindlægsynes I at en studentereksamen med et eksamensresultat (det endelige gennemsnit) på 9,2 er godt...eller for lavt? -
Medicinstudiet: hvilket fag?
ForumindlægHej Jeg har et spørgsmål angående hvilket fag vil være bedst at trække op på A-niveau. Jeg har linjen naturvidenskabelig A (Mat A, Fysik b, Kemi b osv.) Jeg ville gerne havde haft Engelsk A og Kemi A, men jeg har fået at vide, at det ikke vil kunne lade sig gøre pga. skema planlægning osv. Derfo... -
Eksamensbevis
ForumindlægHej derude Er der nogen der kan fortælle mig om karakteren i Billedekunst C-niveau kommer til at stå på min eksamenbevis, hvis jeg har haft det på mellemniveau(B) og været op i det? Hvordan foregår det, pluser man dem sammen og dividerer eller hvad? -
FAG???
ForumindlægHej Jeg har studieretningen Engelsk A, Tysk A og Samfundsfag B, kan jeg så til SRP vælge Historie A og Samfundsfag B? TheRose -
Matematik Eksamen
ForumindlægHej, jeg tænkte på, hvilke opgaver der kunne komme til den skriftlige del af matematik uden hjælpemidler ?? Matematik på B-niveau. -
Mindste fælles multiplum
ForumindlægHvordan finder man det mindste fælles multiplum af 825 og 693? Hvilken formel kan man bruge? -
Vektor 3d kordinater
ForumindlægBestem kordinatsættet til punktet Q, når PQ = 3AB Hvordan gør jeg det? har selv prøver med P+3*A+B P=(0,12,11) A=(4,5,6) B=(7,5,8) -
lidt hjælp!
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at oversætte noget om proteiner som jeg skal bruge til min biologiaflevering men ærligt talt så er engelsk ikke en af mine stærke sider så derfor vil jeg spørger om der ikke er nogen som kan hjælpe mig med at oversætte det her fra engelsk til dansk. Jeg har selv prøvet men ...
