Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 12521 til 12540 af 48931
-
Poetic Justice
ForumindlægHej .. Er der nogen der har skrevet stilen "Poetic Jusitce" ...? Der har været mange indlæg på forummet omkring stilen... Er der nogen som har skrevet den, der evt. kunne lægge den ind under opgaver som inspiration ? Tusind tak! -
har danset- på tysk…??
Forumindlæghej. er blevet usikker på om det hedder: ich bin/habe seit ich 6 Jahre getanzt OG: Det er den eneste sport som jeg er god til: forslag: Es ist die enzige Sport, der ich gut bin -
Oversættelse til eksamen!
ForumindlægHeysa er der nogle der kan sige mig om man kan finde nogle programmer som kan oversætte dansk-engelsk når man er til eksamen, kan man gemme programmet på ens computere, for man må ikke have internetforbindelse til eksamen! -
FP9 Skriftlig Fremstilling - Hvordan gik det?
ForumindlægHvad valgte i? Jeg valgte den der essay om krig, da det er sådan et bredt emne og der er så meget at skrive om det. Ved i egentlig om man får stilen tilbage? Rettelserne osv -
Meine Zukunft
ForumindlægHej folkens Ville høre om der var nogle derude som er gode til tysk der vil rette min tyske stil. Den er ikke ret lang, den fylder ca. en halv side. Mvh. Niklas :) -
Rettelse
ForumindlægHej,Er der nogle der gider at rette min stil?Den er ikke så lang...Jeg skal aflevere den her på torsdag.I kan skrive jeres mail så sender jeg den med det samme...Bjarke -
Italiensk opgave - hjælp!
ForumindlægEr der en venlig sjæl derude der gider at rette min italiensk stil? Den er ca. en side lang med dobbelt linjeafstand. Min årskarakter afhænger af denne opgave så hjælp søges! :-) -
hjælp haster
ForumindlægHej alle sammen Jeg har skrevet en en eng stil som jeg lige vil have en til at rette for mig. håber der er en derud er vil hjælpe mig. det skal være inden i aften kl 22:00 tak på forhånd -
Hvad er en analyserende artikel?
ForumindlægHar en stil for i dansk, der lyder: "Skriv en analyserende artikel om Den ghanesiske dørsælger. Artiklen skal indeholde en analyse og fortolkning af Den ghanesiske dørsælger, hvor du fokuserer på tekstens humor og de holdninger, som ægteparret repræsenterer. Der skal være mindst tre spr... -
Studieretningsopgave
ForumindlægHej. Er der nogle der har skrevet en studieretningsopgave, da jeg godt kunne tænke mig at se hvordan man stiller det op osv..? -
Et essay??
ForumindlægHej alle, jeg skal lavet et essay, men ved ikke hvordan man laver et, hvad det skal indeholde osv?? er der nogen som lige vil fortælle mig, hvordan man gør, stikord er okay :) jeg har til den 10 januar, så alle kan bare svar' vil nemlig prøve at lave den i god tid :) -
Biologi mht. Udd.
ForumindlægHejsa!\n\nJeg ville lige hører en mere generel mening om mit valg?.. Så jeg er sikker på jeg gør noget der kan komme mig til gode i sidste ende!\n\nJeg håber på at komme ind på medicin studiet, når jeg er færdig med min HTX..\n\nVi skal til at vælge valgfag, som vi får på 3.år.. Jeg er på 1. år..... -
Fransk begynder A - god eller dårlig idé?
ForumindlægJeg skal snart til at vælge gymnasie, studieretning og så videre, og går ud fra at jeg i ansøgningen også skal vælge 2. fremmedsprog. Har haft tysk i 3 år, og må indrømme at jeg ikke har lyst til at lære mere om sproget og landet når jeg går ud af 9. klasse, da jeg ligesom synes at jeg har fået... -
Radioaktivitet
ForumindlægHejsa Jeg er blevet stillet denne opgave, men jeg er simpelthen i tvivl om, hvordan den skal løses. Jeg ved at formlen for aktivitet skal benyttes, men jeg er i tvivl om hvordan. Håber nogen kan hjælpe (opgaven er linket som billede) -
En der vil rette min opgave?
ForumindlægDet ville være rigtig dejligt hvis der en der ville bruge 10 min. på at rette min opgave.. den er kun på 650 ord.. Obesity has become a huge issue in the western world. Not only in the U.S. but all over the world. People eat more fast food and become more inactive. We need to get moving, and why... -
Rettelse af tysk
ForumindlægHejsa! Jeg har brug for hjælp til rettelse af min tyske oversættelse. Jeg ville virkelig sætte pris på hvis der var en derude der ville tage en smule tid ud til at se den i gennem for fejl! På forhånd tak, Maria Ich heisse Lukas, und ich bin 15 Jahre alt. Ich wohne in Backnang zusammen mit mei... -
spørgsmål ang. valg af fag i srp
Forumindlæghej. min studieretning er: Engelsk A Matematik B Samfundsfag B Jeg overvejer at skrive i Engelsk og Samfundsfag. men jeg havde kun samfundsfag i 1.- og 2.g så mit spørgsmål er om jeg alligevel godt kan vælge at skrive i engelsk og samfundsfag, på trods af at jeg ikke har samfundsfag længere. -
Statskundskab el. International Business and Politics?
ForumindlægHejsa. Jeg er UTROLIG meget i tvivl om jeg skal vælge Statskundskab (KU, AU) eller International Business and Politics (CBS). Så ville være rart at få noget feedback fra nogen som går på et af studierne eller nogen der evt. 'ved noget om det'. Jeg ved ikke hvad jeg vil være i sidste ende.... -
EKSAMEN!!! RET EN TEKST!
ForumindlægHejsa. Jeg skal på mandag op i engelsk, (9. klasse) Og jeg har valgt som overemne , racisme, og som underemne racisme i dansk politik. Jeg har skrevet kort, hvad jeg vil sige.. Og jeg vil bare høre, om ikke der er nogen der vil bruge 5 minutter, på at rette den for grammatiske fejl, jeg er nemli... -
Valgfag??
ForumindlægHej alle sammen, Jeg går i 2.g på linjen Bioteknologi A, Matematik A og Fysik B. Jeg skal her om meget snart vælge valgfag og vil virkelig gerne have Engelsk på A (Hvor jeg så i alt ville få 5 a-niveau fag). Men har hørt at hvis man opgraderer Engelsk til A, så kan man ikke gange sit gennemsnit...
