Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 12541 til 12560 af 36004
-
Hovedfag og bifag
ForumindlægEr der nogen der har nogen ide om hvor (hvis nogetsteds) det er muligt at læse matematik som hovedfag med filosofi som bifag? -
fotoenergi
Forumindlæger der nogen der ved, hvad fotoenergi er. Jeg kan hverken finde noget om det i min bog eller leksikon.tak på forhånd -
sp-hybridiseret?
ForumindlægHvad betyder, at noget er "sp-hybridiseret"?På forhånd tak. -
Emneforslag SRP - Samfundsfag + Psykologi
ForumindlægJf. kapitel 1 i SRP-bogen, er dette en fagkombination, som vi ikke længere anbefaler. Her kan du finde emneforslag til studieretningsprojekter i Psykologi-Samfundsfag. Du kan du også selv kan bidrage med forslag (Emne, problemstillinger, evt. litteratur). -
Meningsdannende artikel?
ForumindlægHej jeg er igang med at lave en meningsdannende artikel, men jeg ved ikke helt om den er meningsdannende altså kan nogen give en definition på hvad det vil sige at en artikel skal være meningsdannende? På forhånd tak! -
folkeskolen eller eud
Forumindlæghvad er hårdeste folkeskolen eller eud mange mine venner siger at folkeskolen er svære end eud og eud er noget pisse nemt -
Sidetal
ForumindlægJeg har det problem at jeg gerne vil have at sidetallene skal være nederst på siden og ikke øverst. + at de skal fjernes i resumeet. I kan se PDF filen her. http://www.2shared.com/file/7225393/a414575a/sKaos.html for at se hvordan det ser ud. Jeg bruger: \documentclass[a4paper,12pt,twoside,title... -
ideer til en reklamefilm om rygning
ForumindlægJeg skal lave en kampagne i form af en reklamefilm, der er mest målrettet mod unge. Reklamefilmen skal sende budskabet om stop rygning, men jeg ved ikke hvordan reklamefilmen skal laves så budskabet kan blive klart og tydeligt. Håber i kan hjælpe. -
Banebevægelse i hydrogen
ForumindlægHey!Sidder med to fysik opgaver, som jeg ikke helt kan løse. Jeg ville virkelig værdsætte en smule hjælp :) Opgaverne, lyder som følgende:OPG 1)Man kan vise, at den kinetiske energi af en elektron i et hydrogenatom er Ekin=(h*c*R)/(2*n^2)når elektronen er i n'te energiniveau.Hvilken fart v1 h... -
inspiration
Forumindlæghmm hvis man nu som i mit tilfælde skal beskrive landet schweiz økonomiske samt erhversmæssige forhold, hvad kan jeg så komme ind på? kan tænke mig frem til noget med BNP og import/eksport, men hvad ellers? hvad er vigtigt at fortælle god måde? -
Har hårdt brug for hjælp her
ForumindlægJeg har brug for hjælp med nogle opgaver, hvor man skal regne ud hvad det næste tal er. Eks. 2 4 6 8 19 = også regne det næste tal ud, har fuldstændig glemt hvordan man gør. Det vil være rart hvis i viste med nogle eksempler hvordan man præcis regner dem ud På forhånd tak. -
hvorfor
Forumindlæghvorfor er det man siger at schweiz pga. deres høje lønniveau og store transport udgifter er kendt for at lave pålidelige og kvalitetsprodukter? -
kredsløbet
Forumindlægjeg har en opgave for til om en uge. det skal beskrive kuldstoffes kredsløb, og den skal indeholde en tegning, som forklare det. men det forstår jeg indet af. etr der nogen der kan forklre mig hvad det enlig er? :) -
Det moderne gennembrud
Forumindlæghej jeg skal op i dansk eksamen i det moderne gennembrud. og jeg har tænkt mig at tage ørneflugt af henrik pontopiddan . men er der nogle der kender en anden tekst som jeg kan perspektivere ørneflugt til ? -
[...]
ForumindlægHej. Jeg har en aflevering for i engelsk, hvor jeg skal oversætte et stykke fra dansk til engelsk. I den danske tekst står der: "...og sårede tre. [...]". Men hvad betyder [...]? Jeg mener der findes et engelsk udtryk for det? Håber nogen kan hjælpe!? -
phytokemikalier?
ForumindlægNogen der ved, hvad phytokemikalier er ???? -
en linje
ForumindlægHej folkens, der er en linje jeg har rigtig svært ved at oversætte, så jeg tænkte på om nogen ville hjælpe lidt med det : Vores skole deler bygning med gymnasie elever og kostskole elever. håber nogen vil hjælpe -
lidt hjælp til en dansk essay
ForumindlægHej. Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til at finde noget om internettets sociale konsekvenser og etiske problemstillinger.... please hjælp mig for jeg er so freaking LOST !!! Tak -
normalfordeling og Excel?
ForumindlægHej folkens! - Sidder der monstro nogle hajer til Excel herinde? - Jeg sidder med nogle regnestykker, som jeg ikke kan komme videre med, før jeg har fået styr på hvorvidt det bør sættes i TRUE eller FALSE. - P.t Sidder jeg med P(X>2) X~N(1,3) -- I excel har jeg to udgaver, jeg ved ... -
Tangent ligning
ForumindlægHejsa.. Opgaven lyder at jeg skal finde en ligning for en tangent til funktionen f(x)=1/(x-2) og den får jeg til at være y=3/2-x/4 nu skal jeg så finde endnu en tangent til samme graf. og jeg ved at tangenten er parallel med den anden. og det betyder jo så at de har samme hældning men ved ikk...
