Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 12581 til 12600 af 95433
-
Analyse af Min Skoletid - dan turell
ForumindlægHjælp, tak. Skal op til dansk eksamen her om en uge, og jeg vil gerne have al den hjælp jeg kan få. Jeg skal analysere teksten "Min skoletid" af Dan turell, og jeg ville bare gerne have lidt hjælp til analysering af den osv, så jeg kan afslutte min folkeskole med en god karakter i dansk... -
Hvilke Metoder skal / Kan jeg bruge?
ForumindlægHej Alle Sammen... Jeg er i gang med et AT-projekt, og jeg skriver om Pizarros Erobring af Peru og Iknariget i Naturgeografi (B) niveau og Religion (C) Niveau. jeg ville bare lige høre hvad i havde at sige til hvilken metode jeg kan bruge? -
beregning af gennemsnit
ForumindlægJeg er blevet fortalt, at der i den nye ordning bliver beregnet gennemsnit ud fra det niveau fagene er på. A-niveaus karakterer gælder dobbelt i forhold til c-niveau osv. Den større skriftlige opgave skulle gælde for halvanden.Er der nogen der ved om det er rigtigt? -
Studievejleder bedes svar - eksamensbevis
ForumindlægKære studievejledere Har lige været oppe i matematik C-niveau mundtlig eksamen. Jeg ville bare vide om, hvis jeg ikke tager matematik på B-niveau i 3.G, altså afslutter det i 1.G, er det så kun eksamenskarakteren der kommer på mit eksamensbevis eller er det også årskarakteren? -
Studievejleder bedes svar! - eksamensbevis
ForumindlægKære studievejledere Har lige været oppe i matematik C-niveau mundtlig eksamen. Jeg ville bare vide om, hvis jeg ikke tager matematik på B-niveau i 3.G, altså afslutter det i 1.G, er det så kun eksamenskarakteren der kommer på mit eksamensbevis eller er det også årskarakteren? -
Delta symbol betyder?
ForumindlægHej, Jeg er i gang med en fysik-opgave, og min lærer har sagt jeg skal anvende delta symbolet, hvilket er en trekant, men jeg ved ikke helt hvad det betyder - Er det gennemsnittet af en værdi? - det var nemlig det jeg TROR hun sagde Tak!! :) -
Jeg vil være læge, men?
ForumindlægHej Jeg vil vildt gerne være læge og jeg har et spørgsmål, som jeg håber i vil svar på. Jeg er ikke sikker på om man skal kunne engelsk, for at være læge?0. Jeg spørger om det da jeg ikke kan engelsk Jeg håber at der er en der vil svar på mit spørgsmål:) -
nye gymnasie elever
ForumindlægHejsa! Et spørgsmål til alle kommende gymnasie elever, hvilken studieretning har i valgt og hvorfor lige den? (-: -
hvordan?
ForumindlægHvordan lærer du bedst? Jeg vil gerne have en mellem lang forklaring. Tak -
Hvad må man medbringe
ForumindlægHej allesammen. Som over skriften siger, hvad må man medbringe til mundtlig fysik ? På forhånd tak :-) -
AT (titanic)
ForumindlægHej Er der nogen der har lavet en AT synpsis i fagene fysik og historie, som har skrevet om Titanic? -
oplæg til et hf-hold
ForumindlægHej alle Hvordan kan man vise at den stil man har skrevet i dansk skriftligt er til et hf-hold? Skal man bruge nogle bestemte begreber eller ordforråder. På forhånden tak -
Opgave
Forumindlægd) En klump is vejer 2,0 kg og er ved temperaturen -100 °C. Beregn hvor meget energi der skal tilføres for at (1) opvarme isen fra -100 °C til 0 °C, (2) smelte isen, (3) opvarme den smeltede is fra 0 °C til 100 °C, og (4) fordampe vandet. (Varmefylde for hhv is og vand, samt... -
geo.noter til ex!
Forumindlæghallo menschenEr der nogen herinde der har nogle fede geo noter eller lign. Jeg er meget nervøs for eksamen som er på onsdag, så et par gode noter tror jeg vil hjælpe....I må endelig ikke tro at jeg er doven (jo lidt måske;)), det er bare det at jeg læste til engelsk eksamen i fredags og har nu k... -
hjælp til engelsk sætninger!! hurtigt
Forumindlæghej jeg vil utrolig gerne have en til at tjekke disse få sætninger for fejl da det er noget til en aflevering, ved der er fejl men kan ikke rigtig se hvor? (: I just said the same bad things about her and to her, like they did. I truly regret what I did, and I know I ruined her time in 7-grade, ... -
newton og kepler
ForumindlægJeg ville hører om der er nogle der kunne anbefale hjemmesider (på dansk),bøger osv. der omhandler gennemgang af matematikken bag newtons og Keplers love. Jeg skal skrive opgave i fysik og historie om verdensbilleder , det bliver noget om tycho brahe, kepler og newton, og noget om ellipser sådan ... -
Engelsk på B - HF
ForumindlægJeg skal begynde på vuc, hvor de har en HF pakke, der henvender sig til dem der vil ind på sygeplejeskolen. Men jeg blev noget skræmt da jeg læst at der er engelsk på B niv jeg har dog haft engelsk på c men mit problem er det mundtlige det er ikke lige min stærke side. Det skriftlige kan jeg hent... -
stil
ForumindlægArrh ! Jeg stinker rigtig meget til engelsk men alligevel brugte jeg ordbogen fordi den er meget nødvendig..! En prof. til engelsk der kan klare d niveau?? En som vil rette min stil! Vil blive meget glad! -
Florian - stil.
ForumindlægHej, nu har jeg adskillige gange læst min stil igennem og kan ikke finde flere fejl. Og det er jo tit, de overses :( - og jeg håber virkelig, nogen vil rette den. Jeg er lige begyndt i 2.g og har tysk på B-niveau. Der Text „Florian oder die Sonne – Eine Fussballgeschichte“ ist... -
Terminsprøve endelige karakter???
ForumindlægHej SP, Vi har for ikke så lang tid siden, været op i matematik, fysik samt andre terminsprøver. Endte med at score rimelige gode karakter i terminsprøverne, dog kan det samme ikke siges i Fysik A. Endte med at få 4, og harr 12 skr / 10 mdt i standspkt. Tror i dette vil have påvirkning på årska...
